neděle 18. ledna 2015

DENIM & PINK NEOPREN SKIRT




Krásnou neděli všem! Po téměř pěti dnech se vám zase hlásím a tentokrát i konečně s outfitem. Outfitový post už tady nebyl pěknou dobu a bylo to zejména z důvodu mého onemocnění a také nedostatku času. Včera jsme s přítelem vyrazili na nákupy, které byly úspěšné a pár kousků jsem si z mých oblíbených obchodů přeci jen odnesla. Brzy můžete očekávat new in, ve kterém vám vše ukážu. Vzala jsem si na sebe můj nový kabát z Orsay a zbylé doplňky jsem ladila do pudrově růžové a černé. Protože bylo relativně teplo a předpokládala jsem ho i v obchodním centru, zbytečně jsem se nenavlékala a vzala si svou neoprenovou sukýnku z Pull&Bear, kterou jsem našla pod stromečkem a k ní džínovou košili z H&M. 





košile a náhrdelník H&M/ sukýnka Pull&Bear/ hodinky, brýle a náušnice Mohito/ psaníčko Orsay/ boty F&F

A nakonec rovnou i pár fotek v kabátku.



 kabát a psaníčko Orsay/ šála H&M/ boty F&F/ brýle a hodinky Mohito


Užijte si zbytek víkendu!

Vaše A.

31 komentářů:

  1. Moc se mi líbí kabát dohromady se šálou a kabelkou, ta sukně tedy za mě ne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Bílá s růžovou patří k mým nejoblíbenějším barvám :)

      Sukýnka není pro všechny, bylo mi jasné, že se někomu líbit nebude :)

      Vymazat
  2. Nádherná :) http://glamourandstyl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi libi nahrdelnik a satek s kabatkem :) sukynka je zvlastni, pripomina mi fakt "potapece" :D Barevna kombinace super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Andrejko :)

      A jako potápěč si v ní i připadám :D Anebo jako maková panenka, protože je dost do strany :D

      Vymazat
  4. Velmi krásný outfit :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně sladěné. Mě se naopak ta sukýnka líbí moc :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se :*

      Děkujiii! Moc mě potěší, když se líbí i někomu jinému :) Většina ji odsuzuje :)

      Vymazat
  6. Mne sa tento outfit velmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky outfit, vse dohromady tvori prima celek. Sukynka je urcite pohodlna a v teto barve jiste moc oblibena.

    Moc ti to slusi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Martinko :)

      Sukně je opravdu pohodlná, pořídila jsem si ji ještě v baby blue barvičce. Jediné, co mě mrzí, je fakt, že se dost krčí. Na dlouhé cestování v autě rozhodně není, dokonce jsem se v Avionu musela převléct do šatů, které jsem si koupila, protože mi to vadilo :(

      Vymazat
  8. Hi! :) Greetings from Finland!

    I just found your blog and wanted to say it looks really nice! By the way, this is such a coincidence because I actually tried on that specific pink skirt when I saw it in the store earlier this week. Love it very much!

    Feel free to check out my blog too and tell me if you want to follow each other!

    Rebecka | 7th Style

    www.7thStyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý outfit,hlavně jsem si zamilovala barvu sukně.:-)Ten den jsem tě náhodou potkala v Avionu a musím říct,že ti to moc,moc,moc slušelo.Bylo mi trapné tě oslovit a pochválit ti tvůj blog.:-D Těším se na článek o nových věcech,které sis pořídila.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji :*
      Jeee, opravdu? A kdepak jsi mě potkala? Ty jsi trdlo, měla jsi za mnou přijít :* Byla bych moc ráda!!

      New in post bude určitě brzy, možná už zítra :)

      Vymazat
    2. Dokonce dvakrát poprvé u Batě,pak v Bershce.:-)Na článek jsem moc zvědavá.:-)

      Vymazat
    3. Teď tak přemýšlím, zda si tě z Bershky nevybavuji... možná matně :) Kdyby ses mi připomněla, tak tě určitě poznám :*
      Mimochodem, v Bershce jsem byla pěkně naštvaná, protože mi bylo strašné vedro a strašně moc jsem toho tahala na vyzkoušení do kabinky, až jsem musela jít na etapy a chudák přítel mě čekal s druhou várkou před nimi :D

      Vymazat
  10. Moc ti to sluší, Anet! ;) Skvěle ladíš a mně se to opět moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  11. You look gorgeous! That is such a pretty skirt! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný outfit, jak s kabátkem tak bez :) Moc pěkná kombinace
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)