neděle 25. ledna 2015

SNOW




Krásnou zasněženou neděli, milé čtenářky a milí čtenáři! Nemůžu tomu uvěřit! Venku je zase snííííííííh! Vůbec, ale vůbec se z toho neraduji jako malá holka, jenže zrovna dneska jsme vyrazili na maminčin narozeninový oběd a kdo zase tahal svůj milovaný Nikon v kabelce? No přece já. A proč? No abych přece vyfotila outfit, protože sněžííííííí. Haha. Teď si možná říkáte, že jsem fakt blázen, ale když ony ty fotky mají potom takové kouzlo.

A to ani nepatřím mezi velké milovníky zimy. Vlastně ji ani moc ráda nemám, což už jste si za čas mého blogování určitě všimli. Ale když začne padat sníh, venku je bílo na míle daleko, stromy jsou schované pod jeho velkým nánosem a vy si připadáte jako v pohádce? Hmmmm, to už je jiná. 





kabát, náhrdelník a kalhoty H&M/ kozačky CCC/ psaníčko, náušnice a hodinky Mohito


Užijte si zbytek víkendu!

Vaše A.

16 komentářů:

  1. to obočí je fakt ošklivý jak si ho maluješ, ještě vzhledem k tomu jak máš vysoký to čelo. Detail na tvůj obličej není pěkný pohled

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, děkuji ;) Asi patříš mezi šťastlivce s krásným obočím od přírody, já bohužel ne. Taky se mi to nelíbí, ale lepší něco, než-li nic. Promiň, pokud jsem tě vyděsila ;)

      Vymazat
    2. Prosim te oboci mas pekny,hezky upraveny,slusi ti to:-).Jsem sice zacinajici vizazistka ale myslim,ze toto poznam,od hruzy to ma hodne daleko:-).

      Vymazat
  2. Uzasny odstin rtenky a moc pekna kabela a kabat! Ja take nejsem fanda snehu, ale kdyz nasnezi, ma to sve kouzlo !!

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely pictures and outfit xx

    http://bblluusshh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám jednu jedinou fotku, kde by sněžilo :D :D
    Zima není moje oblíbený roční období.

    OdpovědětVymazat
  5. Tady v Praze nastesti snih neni. Na fotkach to vypada krasne a tobe to moc slusi s tema vlockama. Zimu obecne nemusim.

    OdpovědětVymazat
  6. Nadherny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní outfit :) já taky nepatřím mezi milovníky zimy, ale tento čerstvě napadaný sníh jako z pohádky má kouzlo k nezaplacení :)

    Avene a La Roche Posay aneb... na skok v lékárně

    OdpovědětVymazat
  8. Anet, mám úplně stejný kabát :) dokonce jsem ho chytla ve slevách!!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní outfit :) Jojo u nás taky sněží
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. wau ! ten kabát je TOP ! :)) a kabelka sa mi tiež ľubi :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvelé fotky :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Really great casual coat! Love your blog. Let me know if you want to follow each other.

    www.thefancyfashioncastle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Detail na tvůj obličej není pěkný pohled? Jsi nádherná a obočí máš super, vždyť ho máš krásně upravené a pasuje Ti. :) Z outfitu se mi nejvíc líbí kabát, ten je opravdu nádherný.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)