středa 21. ledna 2015

WHITE CARDIGAN & ZARA HANDBAG




Přeji všem krásný večer! Jak jste si užili den? Já jsem relaxovala, nanečisto jsem si sestavovala rozvrh na letní semestr (ach, jak já se těším, až to zítra vypukne a celý Stag zase několikrát za sebou spadne) a těšila se na odpoledne, které jsem strávila se svou kamarádkou Lucinkou. Poseděly jsme v kavárně, ale také jsme stihly nafotit outfit, ve kterém jsem do města vyrazila. Bylo relativně teplo, proto jsem si vzala jen tričko, koženkovou bundičku a přes ní dlouhý bílý cardigan. Provětrala jsem i své nové džíny, které jsem vám ukazovala ve včerejším new in postu a také i nejkrásnější kabelku ze Zary, kterou mi moje láska nadělila pod stromeček.









cardigan Takko/ bundička a hodinky Mohito/ top Mango/ kabelka Zara/ džíny a boty F&F/ náhrdelník H&M


Jak se vám tento outfit líbí?


Mějte se krásně!

8 komentářů:

  1. Outfit super :) to já jsem se dnes připravovala na zítřejší zkoušku
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit se povedl.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada to moc pekne a navic to ta kabelka krasne ozivi!

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle kombinace se mi moc líbí,tento cardigan vlastním stejný a vůbec mě nenapadlo ho takto nosit.:-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)