sobota 31. ledna 2015

PERFUMES: TOP 6




,, Žena, která nenosí parfém, nemá budoucnost "
Coco Chanel


Tak schválně! Ukažte mi na ženu či muže, které/kterému připadá parfém jako ta nejzbytečnější věc na světě.

Určitě se nějací jedinci najdou, ale nemyslím si, že by o parfému smýšleli jako o věci, která je naprosto k ničemu a kterou rozhodně nepotřebují. Možná je jim líto investovat jejich vydělané (pro někoho i téměř vydřené) penízky do dražšího parfému, a proto se spokojí s levnějšími variantami. Na tom přeci není nic zlého. Hlavní je, když si uvědomí, že parfém je základem jejich osobnosti a s ním posouvají svoji hranici zase o něco dále. Z parfému se toho dá mnoho vyčíst. Máte rádi jemnější, až nasládlejší vůně? Možná patříte mezi romantické a něžné duše. Nebo raději volíte vůně kořeněné a těžší, protože milujete dravost a výjimečnost? Existuje nespočet parfémů a toaletních vod, které se na vás už z dálky smějí, ať už z regálů parfumerií nebo na různých internetových e-shopech. Je jen čistě na vás, po jaké vůni sáhnete. Bude to právě ta, která vás vystihne a která se stane vaší součástí, bez níž už nebudete moci žít.





Když zavzpomínám na svůj první ,,parfém", ze kterého jsem byla na větvi, zmínila bych rozhodně Chupa Chups Love Trap Divine Paradise. Ach ta dětská láska! Této vůně jsem se nemohla nabažit, možná proto jsem ji měla i několikrát za sebou, než jsem propadla mánii ,,růžové Adidasky", aneb toaletní vodě Fruity Rhythm. Kdo jí propadl taky, pochopí. Z Adidasky jsem přesedlala na pár vůní z Avonu nebo Oriflame až k vůni Play it sexy od Playboy. U ní jsem nějakou dobu zůstala, než jsem objevila dokonalost v podobě parfému By night od Christiny Aguilery, který používám až dodnes. Působí na mě smyslným, sexy dojmem, který budí pozornost i zájem. Dokonce i jeho flakón bych přirovnala k horoucí vášni s kapkou romantiky.


Do stejné kategorie bych přiřadila i parfém Just Cavalli od Roberta Cavalli, i když vím, že spoustě lidem nevoní a nemohou mu přijít na chuť. Je to docela o zvyku a taky o tom dát mu šanci. Jakmile se jeho vůně rozleží, působí na mě stejně neodolatelným dojmem jako parfém od Ch. Aguilery, jen s tím rozdílem, že v něm necítím ani kapku romantiky, spíš dravost, ženskost a rozpustilost. Velké plus vidím i v jeho výdrži, která je opravdu dlouhá a kvalitní, a rovněž také ve vzhledu flakónu, který nesmím opomenout.


Parfémovaná voda Burberry Brit je mým novým přírůstkem teprve od Vánoc, ale i za tak krátkou dobu jsem si ji stihla oblíbit a zařadit ji k mým TOP zimním vůním. Obsahuje totiž lehce nahořklý mandlový tón, který spolu i s vanilkou tvoří dokonale nasládlou až orientální vůni. V období zimy se s tímto parfémem budete cítit jako v bavlnce a vůně vás bude intenzivně doprovázet po celý den. Díky ní jsem se dozvěděla, že jsem prý ,,chodící parfumerie", protože voním až na míle daleko. Flakón parfému je pro svou značku velmi typickým. Kdo by čekal něco jiného, než tartanový vzor v luxusním nádechu, který i přes jeho předvídavost zaručuje radostné zalesknutí v očích a pocit k nezaplacení.


Mezi mé květinově ovocné vůně řadím rozhodně parfém Viva la Juicy La Fleur od Juicy Couture, La Tentation de Nina od Niny Ricci a toaletní vodu Daisy Eau So Fresh od Marca Jacobse. Zároveň je řadím i k vůním, ze kterých přímo číší teplo a slunce. Především Daisy je vzorovým příkladem pro letní období a taky je mým úplně nejnovějším přírůstkem, protože ji mám teprve týden doma, ač ji už téměř všichni znají, nebo ji dokonce i sami vlastní. A ten její flakón s květinami! Vážně se k němu musím vyjadřovat? Je to pastva pro oči a je opravdu hrozně ,,cute", jak říká moje kamarádka, která si Daisy pořídila snad už vloni v létě.



Parfém od Juicy Couture jsem dostala od svého přítele předčasně ke svým 22. narozeninám, a to hned chvíli po tom, co jsem k němu přivoněla u své kamarádky. Nicméně bylo pro mě velkým zklamáním, když jsem se po čase dozvěděla, že ho na mě přítel necítí. Byla jsem z toho smutná a doteď tomu nerozumím- že by se ho načichal až moc? Je to možné. Ostatním totiž voní a vnímají ho pokaždé, kdykoliv se s ním navoňám. Poslední dobou si ho ale šetřím, protože mi chudáček dochází.


Před Vánocemi jsem si ještě pořídila luxusní růžovozlaté jablíčko od Niny Ricci, které je z limitované edice.
I jeho koupi ovlivnila má kamarádka, která si ho dovezla z Holandska a nečekaně mě zase musela navoňat. Další vůně, které jsem podlehla, i když jsem očekávala delší výdrž vzhledem k její ceně.


Nyní si ještě brousím zuby na La Vie Est Belle od Lancome a Daisy Dream od Marca Jacobse. Doufám, že si je v blízké době pořídím.



A jaký je váš oblíbený parfém?


Přeji všem krásný zbytek soboty :)


Vaše A.

19 komentářů:

  1. Parfém Burberry jsem taky už několikrát měla a patří k mým oblíbencům, jen ho pokaždé musím po nějakém čase vyměnit, protože když ho používám delší dobu, začne mě po něm bolet hlava. Je opravdu výrazný, ale krásný :) Moje stálice je Euphoria od Calvin Klein (se kterou mám stejný problém) a potom jemnější Chloé :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje top su Lanvin - Marry me a Chanel Chance. Z tvojich sa mi páči práveže Cavalli - je to podla mna krásna vôňa :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéj, ty Chupa Chups voňavečky si pamatuju - také jsem jednu měla :D já miluju a zbožňuju La Vie Est Belle - asi ten nej nej nej parfém, který jsem kdy měla. každý mi ji vždycky chválil. momentálně jsem se ale zamilovala do Sí od Armaniho, také velmi unikátní a sofistikovaná vůně.

    OdpovědětVymazat
  4. Já úplně miluju vůni "Fantasy" od Britney Spears :-) je to ta nejsladší vůně, co znám, ale na rozdíl od ostatních sladkých není tak otravná, je prostě kouzelná a mnam! :-D
    http://myfitmind.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já se u kamarádky zamilovala do parfému od Chloe, v pátek jsem se navoněla a ještě dnes jí cítím krásně z trička. Budu muset šetřit a pořídit si jí.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem neměla nejoblíbenější parfém, spíš jsem je stále střídala až do doby, kdy jsem narazila na Shine blue od Heidy Klum. Strašně se mi líbí ta jemná až mořská vůně. Jinak jsem věrná playboykám. :) Stále hledám nějaký, klidně i dražší, který by mě zaujal, ale zatím jsem nenašla. Tak uvidíme časem.:))

    OdpovědětVymazat
  7. Nejradši mám Down Town od Calvina Klein(a) a nově od Vánoc od Guess Dare, která voní božsky :-)
    luci.rojkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, modrá Chupa Chups byla skvělá, tu jsem milovala :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám nejraději od Katy Perry-Killer Queen :).

    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych Ti mohla ukázat mýho strejdu :D ten ty voňavky považuje za zbytečnost :D
    Ježkovy oči, teď jsi mi připomněla ty vůně chupa chups :D. Máš pěknou sbírečku
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  11. Haha, Chupa Chups som používala snáď celú večnosť:D Bola to úžasná vôňa, len mám pocit, že už sa nepredáva(?) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  12. Krasny souhrn favoritu. Me u Niny zaujal flakonek, ale vune byla na muj vkus moc citrusova :( Marc Jacobs ma krasne flakonky, tu kvetnatou neznam, ale tu, co si prejes jsem ocichavala a take to neni me gusto. Burberry jsem mela cervenou a milovala ji! Momentalne jsou mymi stalicemi prave Tva na seznamu od Lancome, YSL Manifesto, Katty Perry Killer Queen - parfem a CocoChanel Mademoiselle :) Myslim, ze vune vypovida o cloveku, zaroven ale v podstate kamufluje "ryzi vuni cloveka". Ted to znelo asi zvlastne :D, ale snad me pochopis. Kazdopadne si svuj zivot bez vuni predstavit neumim <3 jo a krasne jsi je vyfotila :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ráda vůni od Elite Model a také od Essence Jump in the swimming pool, ráda je používám společně. Dražší vůně nemám, nejvíc jich mám od Avonu. Jedna mi ale uvízla v paměti - La Vie Est Belle. Je pro mě už celkem otravná, poznám ji už z dálky.. kdysi dávno jsem zkoušela tester a od té doby ji čichám v metru a všude venku pořád. Až mě z ní bolí hlava. Tak tu bych si asi nikdy nekoupila, už z principu.

    OdpovědětVymazat
  14. Hmm , uzasna sbírka :) a stydim se , ja mam jen dva parfémy :D a to guerlain - la petite robe noire a chloe . Ty stridam :) magda

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjo kdo neměl Chupa Chups jako by nežil!!! :D taky má TOP vůně :) Jinak Daisy voní, ale oproti Dot nebo Honey jsou rozhodně lepší, alespoň podle mě :) Takže moje TOP je Dot od Marca Jacobse, to je srdcovka! A teď jsem si tedy strašně oblíbila Black Opium od YSL!

    OdpovědětVymazat
  16. Daisy miluju 💖 a jakmile mi zbyva "jen" pulka uz silim a bezim pro novou. Tomuhle jedinemu od MJ jsem zustala verna uz dva roky 😻

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)