sobota 10. ledna 2015

VICTORIA'S SECRET OBSESSION




Krásný večer všem! O tom, že miluji VS, není pochyb od té doby, co jsem ji poprvé dostala k narozeninám.
Kdo by se nezamiloval do její nejdokonalejší taštičky a obsahu uvnitř, který čekal jenom na mě? Tělový sprej a tělové mléko Passionate Kisses s vůní cherry&vanilla, zářivě růžové kalhotky a zářivě růžová taštička? Sen každé ženy. To mi opravdu věřte! Jak už jsem se vám jednou zmiňovala, později jsem si dokoupila ještě tělový sprej strawberry&champagne a tělové mléko vanilla&coconut. Obojí už nemám, zato mám jiné novinky, kterých se nemohu nabažit a ze kterých se každý den těším a raduji.




Toužila jsem po dalším tělovém spreji, protože jsou skvělé a ráda se jejich vůní hýčkám. Upřímně bych si koupila snad všechny, kdyby to bylo možné, ale nakonec jsem si vybrala Mango Templation a Sheer Love, který si teprve musím vyzvednout. Své volby rozhodně nelituji, voní překrásně. Slaďounce.



Kromě tělového mléka jsem si přála vyzkoušet i nějaký sprchový gel od VS a přiznám se, že tady mému rozhodování napomohl obal, který je jak jinak než zářivě růžový se zlatým nápisem Ultimate Flirt. Když mi dorazil domů, byla jsem z něj ještě více nadšená a po přičichnutí jsem se přenesla do ráje. Jeho vůni nedokážu ani slovy popsat, proto vám nezbývá nic jiného, než ho vyzkoušet.



Lepší kalhotky, než ty od VS, neznám. Jsou opravdu kvalitní a tak pohodlné! Když se mi naskytla příležitost k pořízení dalších, neváhala jsem ani minutu a vybrala si podobný typ, ale s leopardím motivem. Nejnovějšími jsou mé tyrkysové krásky, identické s těmi růžovými.







U jedné taštičky jsem taky nezůstala. Já vím, jsem hrozná. Možná se samy sebe ptáte, proč jsem si pořídila další. Já vlastně ani nevím. Samozřejmě, že se mi hodí a hned mám pro ni využití, ale pravděpodobně je má láska k Victoria's secret tak velká, že už mám problém s odoláváním.



Poslední věcí od VS, kterou vlastním, je jahodový lesk, který je na rtech tak boží, že bych ho nejraději snědla.



A co vy a Victoria's Secret? 
Milujete tuto značku stejně tak, jako já? 


Mějte se hezky a užívejte si víkendu!

Vaše A.

10 komentářů:

  1. Velmi pěkné kousky :)) Ty kalhotky vypadají božsky! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě od nich nic nemám, ale určitě plánuji pořídit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anetko odkud objednáváš? :) Mám v plánu zkusit nějaké spodní prádlo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já od nich nikdy nic neměla :(
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Od VS jsem nikdy nic neměla, vlastně mě (asi) ani neláká něco zkusit.
    Moc se mi líbí kalhotky, vypadají krásně a luxusně :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  6. Taky ji zbožňuju! Ten lesk mám taky, akorát jiný odstín, a je úžasný! ♥
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné kousky :) Mám doma ten tělový sprej od VS, ale zatím jsem ho nezačala používat, protože mám rozdělaných dost vůní
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji je slabé slovo, zbožňuji jej :) VS je skutečně snem každé ženy, můj teda rozhodně :)

    Spotřebováno - Prosinec 2014

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám ten tělový sprej LOVE SPELL. :) Ty kalhotky jsou doopravdy úžasné.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)