čtvrtek 5. února 2015

20 FACTS ABOUT ME




Krásný podvečer všem! Máte se skvěle? Doufám, že ano, protože já už jsem několik dní bez nálady, a to je trávím u přítele, kdy máme byt na celý týden jenom pro sebe a měla bych být nadšená. Samozřejmě, že na jednu stranu jsem, jenže mezitím, co je přítel v práci a vy musíte hlídat psa, který vás nenechá vyspat, věčně zlobí a vy po něm jenom uklízíte (no jo, je to ještě štěně, ale přerostlé, které má být dávno venku v boudě), tak mi věřte, že na tom není nic úsměvného. Ba naopak! Dost mě to vyčerpává. A protože u sebe nemám ani můj milovaný Nikon, nemůžu tak připravovat plánované posty na blog. Od pondělka se ale zase všechno vrátí do ,,normálu" a budu zde i na svém instagramu více aktivnější. Ale čeho jsem si nemohla nevšimnout, jsou instagramové TAGY na 11 faktů o mně, kdy i mě to díky Andrejce neminulo a kterou tímto zdravím. Než svá fakta (některá vybraná) sepíšu na instagram, ráda bych se se svými pikantnostmi podělila i s vámi. Snad vás neunudím k smrti. Jdeme na to!

1. Zhruba 3 roky jsem tancovala hiphop a dvakrát si zatancovala i něco jako disco na Akademii, kterou každoročně pořádal náš gympl, na který jsem chodila 8 let.

2. Už jako malá jsem nenáviděla výlety s rodiči, které se nesly v duchu zdlouhavých výšlapů a ani dnes se do nich nehrnu, i když většina výhledů pak stojí za to.

3. Dodnes mám na talíři přezdívku Ágnes. Říká mi tak občas mamka i teta- její sestra. Ti sourozenci se vážně nezapřou!

4. Jsem hrozně citlivá. Snadno se rozbrečím, ať už při hádce nebo nějakém filmu, který mě dojme. Takže ano! Pláču téměř u všech. Naposledy to bylo u knížky i filmu Hvězdy nám nepřály. Jenže kdo by tady neuronil slzu, ne-li dvě?


5. Mám štěstí v lásce (pokud se to tak dá říct), ale ne ve hře. Za celý svůj dosavadní život jsem vyhrála nějakou tu cenu pouze párkrát. Poštěstilo se mi ale v pátek, kdy jsme šli s přítelem na ples a já si odnesla z tomboly sadu sklenic na vína, plato vajec a balík ovoce. Lepší jak nic, no ne? 

6. S předchozím bodem souvisí i můj přítel, co se týče lásky. Jsme spolu už necelé 4 roky a i přes časté hádky, nesrovnalosti a občasnou netoleranci se milujeme a doufám, že to tak zůstane už navždycky, jednou se vezmeme a budeme mít dceru i syna. 

7. Neumím šetřit. Zaznělo to tady nesčetněkrát, ale já jsem se stále neponaučila. Pořád si něco kupuji a pak svým kamarádkám, příteli i rodičům fňukám, že jsem švorc. 

8. Cca rok jsem nosila rovnátka- taková ta hnusná železná a věřte mi, že jsem je opravdu nenáviděla!

9. Slané nebo sladké? Prosím slané!!! Jsou libo sýry? Joooo, těch bych se ujedla!!! Niva, hermelín, balkán, jadel, olomoucké tvarůžky, eidam, cottage, romadur, parmezán? Všechny miluji. Do jednoho. 


10. Jsem dost žárlivá, ale bojuji s tím. A jelikož je na tom můj přítel podobně, ne-li hůř, pak je vám jasné, proč některé hádky vznikají.

11. Mým velkým snem je stát se stylistkou. Tuto práci bych brala všemi deseti a nepochybuji o tom, že by vedla k mé celkové spokojenosti.

12. Nenávidím falešné lidi a také ty, kteří mají neustálou potřebu rozšiřovat pomluvy a každého umí jen zkritizovat, místo toho, aby se starali jen sami o sebe.

13. Jsem závislá na kávě. Denně musím mít alespoň jednu, ne-li dvě. 


14. Mám velký strach z výšek, pavouků, bouřky a smrti. Také trpím neustálým strachem o své blízké.

15. Jsem puntičkářka. Miluji uklizený, čistý a voňavý byt, proto mám tendenci neustále něco upravovat, seřazovat, utírat a podobně. Pokud vidím nepořádek, který jsem samozřejmě nezapříčinila já, dokážu vybouchnout a pak raději všichni utíkají. Opravdu nenávidím bordel

16. Nejsem správná ženská botoholička, ale spíš kabelkoholička (nebo jak to nazvat), haha. 

17. Dvakrát jsem navštívila Rakousko, dvakrát Řecko, dvakrát Chorvatsko, třikrát Itálii, ale nikam jinam jsem se ještě nepodívala. Chci to rozhodně napravit.


18. Vždy, když si něco umanu, musím to za každou cenu mít! A to co nejdříve, nejlépe HNED :D 

19. Neumím moc vařit ani péct, ale hlady bych neumřela. Něco málo zvládnu a jako základ mi to prozatím stačí.

20. Jednou bych chtěla napsat knihu. Vždy jsem si to přála, měla jsem dokonce rozepsaných několik stránek, ale kvůli nedostatku času jsem s tím sekla. Nevím, k jakému žánru bych se chtěla uchýlit, spíš bych si přála, aby kniha sloužila k nějakému účelu a přinášela radost jiným lidem. 

...................................................................................................................................................................

Tak a pokud jste došli až sem, bude to pro dnešek všechno. Doufám, že se vám článek líbil a rádi jste se o mně dozvěděli něco dalšího. Budu moc ráda, když mi v komentářích zanecháte některé vaše pikantnosti, nebo pokud se v něčem shodujete se mnou, tak že mi to prozradíte. Budu se těšit! Mějte se kouzelně a pokud jste se ještě nezúčastnili giveaway o náhrdelníky, určitě to napravte. Máte poslední možnost.


Vaše A.

10 komentářů:

  1. To je ale hezky clanek!
    "Ágnes a nemela nahodou takovy velky cerveny cumak?" 😁

    OdpovědětVymazat
  2. 15.-ty a posledný bod máme spoločný:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je milé :) Hlavně ten poslední.

      Vymazat
  3. moc pěkný tag :)
    PS: Právě u mě na blogu probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  4. Shodujeme se v 16. bodu. Jsem blázen do kabelek, mám jich plnou skříň :-) Také jsem strašně netrpělivá a musím mít všechno hned, přes to vlak nejede.

    OdpovědětVymazat
  5. si mi strašne sympatická, u týchto odpovedí sa to prehĺbilo, :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hvězdy nám nepřály jsem přečetla za jeden večer, jedna z nejkrásnějších knížek, které se mi dostaly do ruky. A taky bod číslo 19 máme stejný :-D
    Ráda bych tě pozvala na giveaway na mém blogu :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký článek, sýry taky totálně zbožňuji :D.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)