pondělí 23. února 2015

SUSHI PARTY & BOWLING




Přeji všem hezký večer! Jaký jste měli víkend? Strávili jste ho po svém? Já jsem si ho maximálně užila, ale musím si zase postěžovat, jak moc rychle utekl. Je tohle normální? I když byl víkend skvělý, ani jsem se nenadála a už zase mi zvonil budík do školy. Uf! Na to si budu zvykat ještě dlouhou dobu. Nicméně, sobotní večer jsem měla vyhrazený pro své kamarádky. Jelikož mi jedna z nich úspěšně odstátnicovala a chtěly jsme to všechny společně oslavit, pozvala nás k sobě domů, kde na nás jako vždy čekalo lahodné občerstvení, na přípitek šampaňské s jahodami, vynikající víno a ... ? Výborné sushi. Počkat. Výborné sushi? To jsem teď opravdu napsala? Kdo mě totiž zná, tak ví, že na sushi si nepotrpím a moc mi nechutná. Jenže to, které připravila kamarádka, bylo vynikající a myslím, že už vím, kam na něj budu chodit. A především ráda! Pokud mohu doporučit opravdovou delikatesu, tak sushi s krabí tyčinkou a okurkou. Mňam.






Neděli jsem už strávila ve větším poklidu (dokonce bez bolehlavu!) s mým přítelem a rodinou. Pochutnali jsme si na výborném a velmi dietním obědě a jeli si zahrát bowling. Hrála jsem ho snad po sto letech a taky to tak ze začátku vypadalo. Nedařilo se mi a nedařilo. Nakonec jsem jednu ze čtyř našich her vyhrála a dokonce jsem měla i přes 100 bodů, což se u mě jen tak nevidí. Haha, jsem prostě levá. Bowling mě ale vždycky bavil a ani včera tomu nebylo jinak. Svým nezdařilým hodům jsem se jen smála a neztrácela optimismus. Možná proto se pak na mě usmálo štěstí a všechny jsem převálcovala. No, ne tak doslovně, ale překonat taťku? To je nadlidský výkon!







Po návratu z bowlingu, kdy jsem zpáteční cestu domů odřídila právě já a všichni jsme ji zdárně přežili, jsme si dali odpolední latté a zalehli k filmu. Neodolala jsem a rovnou jsem zapálila i nový vosk Cranberry Pear do aromalampy, který nám provoněl celý byt a z jehož vůně jsem byla lehce omámená. Beru to však jako velmi příjemné zakončení víkendu.





A co jste prováděli vy?


Mějte hezký zbytek dne!


10 komentářů:

  1. Bowling bych si hned sla zahrat.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. taky zrovna pálím :)
    super post :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňaam, miluji sushi, už jsem ho hrozně dlouho neměla! Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, sushi bych se taky mohla ujíst, zrovna dneska jsme si ho s přítelem dali :) Všechny ty dobroty bych si nechala líbit a na bowling bych taky ráda zašla
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. krásný fotky:) to sushi vypadá dost dobře:)

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem byla na bowlingu :) a zbytek víkendu mě bolely záda :D tak jsem relaxovala :))

    OdpovědětVymazat
  7. Hmmm... lákavé papkaníčko :)) Prečo ja vždy na takéto fotografie narazím pred polnocou?...:D

    OdpovědětVymazat
  8. To zní jako fajn víkend :) A fotky jsou moc pěkný :)
    Já byla po delší době u rodičů a v sobotu s přítelem na plese a taky to bylo moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné fotky, taky bych si šla zahrát bowling. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Bowling mám moc rada :) Je to super hra a to sushi vyzerá super! :)

    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)