pondělí 9. února 2015

THE BEST FOR MY LIPS: BARRY M., MAC, ASTOR, CATRICE, AVON



Přeji všem krásné pondělní odpoledne! Dnes bych vám ráda představila moje nové produkty na rty, které se mi doma sešly. S přehledem bych se mohla zařadit do skupiny rtěnkových maniaček, protože poslední dobou nekupuji nic jiného. No co, musela jsem. Laky na nehty a sprchové gely mě už zkrátka přestaly bavit.A protože jsem si řekla, že mé sběratelství musí za každou cenu pokračovat, přesedlala jsem právě na rtěnky a balzámy na rty, které tady budete vídat čím dál častěji.



Mými nejnovějšími přírůstky jsou rtěnky od značky Barry M., kterou možná neznáte, ale já vám ji mile ráda představím. Barry M. je velmi populární britská značka, která se chlubí nejen velkou škálou barviček, ale také veganskými produkty. Moc jsem si ji přála vyzkoušet a už předem jsem měla jasno, co si od této skvělé značky objednám. Zázračná rtěnka Geine (pod starším názvem Touch Of Magic) mě dostala do kolen. Na první pohled se jí možná i leknete. Přeci jen je zelená a ta by na rtech nevypadala moc dobře, nemyslíte? Její kouzlo však spočívá v tom, že po jejím nánosu na rty se zbarví podle vašeho ph. Můžete se tedy setkat s odstínem do červena, do růžova nebo také do fialova. Upřímně jsem byla hodně zvědavá, jaký odstín vznikne mně a jestli rtěnka vydrží slibovaných až 48 hodin. Momentálně ji mám na rtech asi 6 hodin a drží jako přibitá. A to jsem samozřejmě mezitím i jedla, nebo pila kávu. Rtěnka je navíc i voděodolná. Mám z ní obrovskou radost, protože je svým způsobem hodně zvláštní, ojedinělá a růžovočervený odstín, který se mi po jejím nánosu objevil, mě mile překvapil. Takovou jen tak někde neuvidíte, takže pokud vás zaujala, rozhodně si ji pořiďte, nebudete litovat.



Kromě zázračné rtěnky jsem si ještě vybrala rtěnku v odstínu 161 Flamingo Peach, kterou můžete taktéž naleznout na stránkách pinkpanda.cz, ze kterých objednávala. Má krásnou šťavnatou broskvovou barvičku a líbí se mi i její obal (a ne jen proto, že je růžový, haha).


O mé koupi fuchsiové rtěnky od MAC už víte z random postu, ale i přesto jsem ji ještě nafotila a udělala jí tak čestné místo i v tomto článku. Její odstín nese název Full Fuchsia a je opravdu sytě růžový, i když to tak z fotek nevypadá. Ta potvůrka nemá nejspíš ráda focení, protože ani jednou se mi nepodařilo zachytit její pravý odstín. Ach jo. Výdrž je perfektní, o čemž jsem ani nepochybovala. MAC je značka kvalitní, hodně populární a taky známá. Jsem šťastná, že ji mohu vlastnit i já.


Po delší době jsem si prohlédla nový katalog od Avonu a hned mě zaujala dvojstránka plná rtěnek v překrásných odstínech. Mé srdce to opět táhlo k nějakému růžovému, proto jsem zvolila odstín hibiscus, který je boží. Růžová je hodně výrazná, ale zajímavá. Takový odstín mi scházel.


Rtěnku od Astor jsem zakoupila v DM drogerii ve slevě a hodlám si pořídit další, protože mi přišly kupónky, které nesmím zapomenout uplatnit. Nevím, proč tento odstín, který jsem si vybrala, nese název 201 Bright Pink, když s růžovou nemá takřka nic společného, ale moc se mi líbí. Také oceňuji obal, který hodnotím na 1*. Je naprosto skvělý a vkusný.


Poslední krásku od Catrice v odstínu 060 Don't Pink And Drive jsem dostala od své kamarádky. To máte tak, když k ní přijedete na návštěvu a dozvíte se, že si dělala pořádek v kosmetice a dá vám plnou taštičku, kterou si máte přebrat a nechat si to, co se bude hodit. A protože vím, že si tento článek určitě přečte, tímto bych jí chtěla ještě jednou poděkovat!


Na závěr jsem vám vyfotila i všechny odstíny, kdybyste se případně rozhodovaly pro koupi některé z nich. Pouze zázračná rtěnka se mi na ruce nezbarvila tak, jako na rtech. Ale kdybych mohla doporučit jen jednu z dnešních zmiňovaných, byla by to právě ona. Je TOP! 




Vlastníte některou z těchto krásek?


Mějte se krásně,

Vaše A.

10 komentářů:

  1. Krásné barvičky. Úplně jsi mě nahlodala ke koupi té "magické" rtěnky od Barry M. Myslím, že jí nutně potřebuji :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. very nice lipsticks...i like the last pic...the forst and the last are my fav colors
    kisses

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechny odstiny vypadaji skvele!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že mě zaujaly snad všechny barvičky :-), takovéto krásné "šťavnaté" odstíny sama moc ráda preferuji.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  5. O zelene kouzelnici jsem toho hodne cetla, ale nikdy ji nikdo neukazal na rtech. Je super, zatim odolavam, ale mozna ji casem take poridim. Jinak zbytek rtenek - krasne odstiny!

    OdpovědětVymazat
  6. nice blog :)

    http://annazuerker.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se mi líbí hibiscus! Všechny odstíny jsou krásné a i já bych se nebála si je pořídit.

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny odstíny jsou moc pěkný :) Láká mě ta zázračná rtěnka
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Najviac zbožňujem rúže od Astor! <3 krásne farby http://chrischella.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. rtěnky jsou mojí vášní :) hodně mě zaujala rtěnka od Barry M. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)