sobota 14. února 2015

VALENTINE'S DAY




Ahojte! Přeji všem krásného Valentýna! My jsme ho s přítelem neslavili za celé 4 roky našeho vztahu ani jednou a vůbec mi to nevadí. Ale taky nejsem ten typ člověka, který jiné odsuzuje jenom proto, že mají tento svátek rádi. To je přeci každého věc. Láska by se měla vyznávat co možno nejčastěji, nejen na Valentýna, ale i přesto je moc hezké a milé, když se partneři snaží svou polovičku co nejvíce potěšit a projevit jí své city právě i v tento den. Nemyslíte?
V outfitu, který jsme s přítelem odpoledne nafotili, když bylo krásné slunečné počasí i teplo, jsem včera vyrazila na sushi párty, kterou pořádali mí přátelé. Byl to moc prima večer a dokonce jsem dala mému ne moc oblíbenému sushi druhou šanci. Zázrakem jsem si na něm docela pochutnala, i když mít ho každý den bych opravdu nesnesla. Abych nebyla celá v černém, rozbila jsem outfit červenou ,,karkulkovskou" sukýnkou ze Zary, červenými rty a výrazným náhrdelníkem, který mi nově přibyl do sbírky.








bunda, hodinky a psaníčko Mohito/ vesta H&M/ top Pull&Bear/ sukně Zara/ náhrdelník Oasap/ boty F&F


Jak se vám tento outfit líbí?


Vaše A.

13 komentářů:

  1. Já bych si to vzala bez toho náhrdelníku, ten je na mě až příliš mohutný, ale jinak se mi outfit líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně jak říkáš, naprosto, naprosto s Tebou souhlasím!! :)
    Jsi prostě krásná!

    OdpovědětVymazat
  3. Je hezký, akorát já bych si nevzala ten náhrdelník :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný outfit, moc ti to sluší. A ta červená rtěnka je perfektní :)

    New in: January 2015

    OdpovědětVymazat
  5. Pekny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Fabulous outfit!! Love that skirt!! You look amazing!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. nahrdelnik mam aj ja vyhliadnuty:) krasny

    http://smalladysim.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pekny :) ten nahrdelnik se mi moc libi :)

    Http://www.thechicflair.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za milé komentáře :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)