čtvrtek 12. února 2015

PINK COAT & HOUNDSTOOTH




Hezké dopoledne všem! Celý úterní den jsem strávila v Olomouci se svými kamarádkami a konečně jsem uzavřela i zkouškové období zimního semestru, a to odevzdáním poslední seminární práce. Oddechla jsem si a zároveň byl ihned důvod k oslavě. Ještě před vydatným obědem, kdy jsme se zase ládovaly noky se špenátem, sýrem a kuřecím masem, jsme nafotily outfit, ve kterém jsem za holkami přijela. Předem jsem si plánovala, co si vezmu na sebe, ale když jsem ráno vstala a zjistila, co vše mám udělat a na co všechno nemám čas, skončilo to úplně u něčeho jiného. Nicméně i přesto mě kamarádka vyfotila, za což jí moc děkuji. Tohle focení bylo jedno z těch vskutku legračních, protože jsme u něj málem umrzly a dokonce málem uletěly. Šíleně foukalo, takže mé vlasy jsou na některých fotkách dost zajímavé, haha.









kabát Gate/ džíny F&F/ šála a hodinky Mohito/ kabelka Lindex/ boty z Botova


Mějte se krásně,

vaše A.

8 komentářů:

  1. Moc hezky outfit! Ktere jsou to schody v Olomouci?

    OdpovědětVymazat
  2. Nadherny kabat a s tou salou je to bozska kombinace! Umim si v tom predstavit i sama sebe :D moc Ti to slusi :-* a ta kabela je uzasna taky, ta barva a hlavne vypada prostorne! To ja rada :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kabatek jsem si zkousela a ted si rikam ze byla chyba ze jsem si ho nevzala :/ :D ale za to mam podobnou kohoutí šálu :) outfit je krasny . Magda

    OdpovědětVymazat
  5. nice scarf
    i am following your blog, please follow back
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám ten istý kabát! :) :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)