čtvrtek 19. února 2015

REVIEW: 3 COSMETIC PRODUCTS OF MAKEUP REVOLUTION




Ahojte! V pondělí mi odstartoval letní semestr, a proto se ani neptejte, jak ,,skvěle" se mi ráno vstávalo. 
Koneckonců jsem se překonala, novým předmětům jsem vyrazila vstříc a do školy jsem vstoupila pravou nohou, která bude (doufejme) šťastná, jako se říká na Nový rok. Taky doufám, že mi semestr přinese jen samé úspěchy, protože už po prvním týdnu mám hlavu v pejru. Předpokládám, že ani na blog už nebudu mít tolik času, co jsem mívala, ale já se s tím poperu a alespoň třikrát do týdne bych chtěla zveřejňovat nové články, tak mi držte pěsti.  Po téměř pěti dnech jsem tady ale konečně se slibovanou recenzí na produkty od Makeup Revolution, které vlastním už nějakou tu dobu a mám je všechny odzkoušené, ale samozřejmě jsem vám je nafotila ještě v době, kdy byly nepoužité a tedy i více fotogenické, haha. Vůbec neočekávejte, že si budu stěžovat. Ba naopak! Se všemi kosmetickými produkty jsem více než spokojená, takže vám je budu vychvalovat až do nebes. No, možná ne až tam, ale minimálně kousek pod ně!




Začala bych tvářenkou ve tvaru srdce, kterou jsem si pořídila jako první kosmetický produkt od MUR, který spadá pod řadu I <3 Makeup. 



Candy Queen Of Hearts
10 g


První věc, která mě u tvářenky nadchla, byl samozřejmě její perfektní srdíčkový obal, a to ke všemu růžový. Zcela jistě se však MUR inspirovala u značky Too Faced, která se pohybuje i v jiné cenové relaci. Já nepatřím mezi lidi, kteří by podporovali fake věci a nosili je, ale rozhodně neopovrhuji různými inspiracemi, které jsou v dnešním světě snad už i rutinní záležitostí. Nemyslím si, že je to až takové zlo. Větší zlo jsou pro mě kabelky (kdybych měla uvést jeden příklad), u kterých se jejich nositelky tváří, že drží v ruce klenot od luxusní značky Louis Vuitton, Prada nebo Michael Kors, přitom za tento ,,klenot" dali pár stovek a s pravostí dané značky nemají nic společného. Tomuhle říkám opravdový průser a ještě jako větší průser považuji ten, že lidí s fake věcmi přibývá a přijde jim to normální. Ale jo, je to jejich věc. Jen to zřejmě nedokážu pochopit. No, ale to jsem trošku odbočila. Chtěla jsem tedy poznamenat, že inspirace mi až tolik nevadí a i tento srdíčkový obal od MUR, ačkoli už není originální, se mi líbí, protože je roztomilý a tvářenku řadím mezi jednu z mých nejhezčích. Tvářenky můžete navíc vybírat až ze 6 různých druhů, kdy každý z nich obsahuje jiné barvičky, ať už do růžova, do červena, do hněda nebo do oranžova. 


Já jsem si vybrala Candy Queen Of Hearts, protože obsahuje směs barev, na které jsem zvyklá a které běžně používám. Při jejím prvním použití jsem však oproti pohledu na srdíčkový obal až tolik nejásala. Důvod je zcela jasný: pigmentace není až tak dobrá a silná jako u jiných tvářenek, které vlastním. Avšak po vícero přejetí štětcem docílím svého požadovaného odstínu a jsem spokojená. I výdrž není vůbec špatná. Vydrží mi téměř celý den, pokud tedy nemám zrovna neustálou potřebu opírat se o dlaně, jako tomu ve škole občas bývá.



Iconic 3
14 g



Myslím, že tuto paletku od MUR zná už téměř každý. Je docela profláknutá a soudě podle recenzí i hodně vychvalovaná. Ani se nedivím. Já jsem s ní nadmíru spokojená. Ihned po jejím rozbalení jsem se vrhla na odzkoušení všech odstínů a testovala jsem jejich výdrž ve srovnání s paletkou Naked od Urban Decay. Zatím nebudu prozrazovat, jak testování dopadlo a která paletka je lepší, protože se to brzy dozvíte v samostatném článku. Nicméně, paletka Iconic 3 obsahuje celkem 12 očních stínů, z nichž některé jsou matné, některé zase perleťové, třpytivé. Já se tedy přikláním k těm matným a stíny se třpytem volím jen příležitostně, pokud chci mít výraznější oči. Součástí paletky je i oboustranný štětec, který je velmi praktický a snadný k aplikaci. 


Obal paletky je plastový, který se mi zrovna dvakrát nelíbí, ale ten neznamená všechno. Naprosto ho vykompenzuje jeho obsah, protože pigmentace těchto očních stínů je doslova boží. Splňuje tedy všechny mé předpoklady, které by měla paletka splňovat: stíny jsou krásných odstínů, mají perfektní výdrž, dají se všemožně kombinovat, snadno se nanáší, téměř nepráší a ještě jsou za pár korun. 


Pokud ji tedy ještě nevlastníte, rozhodně neváhejte a paletku si pořiďte. Na stránkách MUR je teď k dispozici za 199,- a pokud bude vaše objednávka nad 500,-, máte poštovné zdarma. Jejich akce je však omezená pouze do 28.2., tak abyste jí případně nepropásli. Berte to jen jako tip, protože všechny produkty, které vám tady dnes postupně představuji, jsem si zaplatila sama a rozhodně jsem je nedostala zadarmo. Paletky můžete najít stejně jako tvářenky ve více barevných provedeních a vybrat si podle toho, které odstíny vám nejvíce vyhovují. Do koláže jsem vybrala jen pár z nich, které mě zaujaly a mohly by zaujmout i některé z vás.



Medium Dark
5,8 g



O sadě na úpravu obočí jsem uvažovala už delší dobu, což jistě víte. Tužka na obočí mě vytáčela a bylo mi s ní nepříjemné pracovat. Rozmazávala se a obočí působilo umělým dojmem. Poté, co jsem se rozhoupala ke koupi této sady, jsem udělala tu nejlepší věc na světě! A to doslova a do písmene. Sada obsahuje 3 stíny, fixační gel, pinzetu na obočí, aplikátor a zrcátko. Zvolila jsem tmavší variantu stínů, a to Medium Dark. Pokud by se vám zdály příliš tmavé, můžete zvolit jemnější variantu Light Medium. Mně tyto odstíny naprosto vyhovují. Používám dva nejtmavší (světlejší na okraj obočí, tmavší do středu obočí) a jakmile jsem spokojená, zafixuji obočí gelem a je to! Výdrž je perfektní, obočí drží jako přibité a ještě působí přirozeněji, čehož jsem chtěla docílit. Navíc stíny nepráší a i obal, ve kterém se nachází, je velice praktický, proto jim i díky tomu dávám další plus a už teď vím, že jakmile sadu vypotřebuji, koupím si další, a to opět od MUR. Za mě tedy 10 bodů z desíti. 

Jo a abych nezapomněla, stojí pouhých 129,-.



Vyzkoušely jste už některé produkty od Makeup Revolution?

Lákají vás, nebo vás naopak nechávají chladnými a velké boom okolo této značky vám vadí? 



Budu se těšit na všechny vaše komentáře!


Mějte krásný zbytek dne,

vaše A.


17 komentářů:

  1. Tak já jsem jedna z těch, které tahle značka vůbec neláká. Neříkám, že není kvalitní, ale nebere mě. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Inspirace mi také nevadí, takže tohle srdíčko bych také moc chtěla. A od této značky mám jedny stíny a lesk na rty, které jsem vyhrála. Stíny jsou skvělé, takže mě určo lákají i další produkty :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Vyskúšala som aj lícenku aj sadu na obočie, len teda v trošku iných odtienoch a s oboma som doposial spokojna :) To že licenka akousi napodobeninou vobec neriešim, značka pre mna nikdy nie je podstatná, podstatné je to, aký daný produkt je.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny věci vypadají skvěle! V té paletce jsou přesně moje odstíny, které mám moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně taky začal v pondělí nový semestr, s tím vstáváním tě úplně chápu :D Tahle značka mě hodně lákala, ale teď mi vadí, že je vidět prostě všude. Počkám až opadne tento prvotní boom a pak si možná něco taky pořídím... :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tu sadu na obočí musím mít! No taky mattes 2! Dnes mi přišly Hakuro štětce, ale jsem trochu zklamaná a to je každý chválí (zvlášť H51 je těžký a nevyvážený). Tak se trochu obávám, abych se nezklamala s paletkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, chce to vyzkoušet. Věřím, že každému sedne něco jiného, ale já jsem spokojená. Především se sadou na obočí. Už bych ji neměnila, leda, že by přišlo ještě něco lepšího :-)

      Tvého zklamání se štětci je mi líto.

      Vymazat
  7. Jeste od tehle znacky nic nemam, ale chci.
    www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Na tú srdiečkovú lícenku si robím zálusk! :D

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Tu srdíčkovou tvářenku mám taky a to Blushing Heart a spokojená jsem moc :). Pak mám ještě zapečené oční stíny, který jsou naprosto úžasně pigmentovaný a vydrží mi na očích celý den. A pak mám ještě 2 rtěnky a na tu cenu 45 Kč jsou parádní
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Me moc laka tvarenka, tak treba casem :) paletku mam tu samou a jsem spokojena. Set na oboci jsem mela skoro stejny od MUA, takze verim, ze je stejne dobry!

    OdpovědětVymazat
  11. Od makeup revolution jsem nic nezkoušela, ale líbí se mi všechny tři produkty :) Hlavně ta tvářenka :)

    OdpovědětVymazat
  12. I já si na tvářenku brousím zuby :-) Asi využiju slevy a udělám si radost :-) luci.rojkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Je zvláštní, že kabelka duplikace ti vadí a odsuzujes to, ale duplikace naked paletky jakožto luxusního zboží ne.. Když už člověk odsuzuje fake tak by mel mít stejný metr. To jen na okraj, a make up revolution je mi též sympatická a uvazuji, že si koupim něco na kontury a tvarenku ale nějakou matnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O jakém duplikátu NAKED paletky mluvíš? Inspirace mi nevadí, což zmiňuji i v článku :) Vadí mi, pokud nejde o originál a vydává se to za originál včetně samotného názvu produktu, atd. Takže rozhodně mám na vše stejný metr, ale jak už jsem řekla, inspirace mi až tolik nevadí. A mezi inspirací a duplikátem je velký rozdíl :)

      Vymazat
  14. Já jsem si minulý měsíc objednala balík MUR přímo z Anglie a jsem nadšená a pořád zkouším. Osobně jsem spokojená i s tou tvářenkou (mám jiný odstín), pro mě je pigmentovaná možná až moc :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)