pondělí 2. února 2015

WHITE BRUSHES




Krásný pondělní den! Před nedávnem mi dorazila zásilka s mojí objednávkou ze stránek bornprettystore. Musím poznamenat, že dorazila vskutku rychle a když u nás zazvonil pošťák, že mi nese balíček, nevěřila jsem svým vlastním uším a přemýšlela, co v něm tak může být. Po rozbalení na mě vykoukla černobílá taštička, ve které se ukrývala sada bílých štětců a já už jsem ihned věděla, o co jde. 

Set obsahuje celkem 10 štětců- na pudr, tvářenku, oční linky, oční stíny, obočí, řasy i rty. Jejich štětinky jsou docela jemné a příjemné jak na dotek, tak na obličeji, i když se štětci od Real Techniques se srovnávat rozhodně nedají. 



Design štětců je ovšem super. Kombinací black&white nikdy nic nezkazíte, navíc bude působit elegantně a vkusně. Ani s těmito štětci tomu nebude jinak. Baví mě i jejich ombré. V přepočtu na koruny vychází plus mínus okolo 350,-, což je vcelku slušná cena za celou sadu.



Na závěr mám pro vás kupón s 10% slevou. Pokud si budete chtít z jejich stránek cokoliv objednat, stačí jej zadat. Poštovné je zdarma a doručení je opravdu rychlé.





Jaké štětce používáte vy? 

Objednávali jste už někdy přes tento internetový e-shop?



Mějte se krásně!

Vaše A.

10 komentářů:

  1. i know this web site..but i never tried these products...

    OdpovědětVymazat
  2. Tento internetový obchod znám, ale ještě jsem si nic neobjednávala :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Great review - thanks for share it!

    Kiss from Swiss, Kira
    schuhRei.ch

    OdpovědětVymazat
  4. Sada vypadá moc hezky :) Já mám z ebay a od Petry Lovely Hair a stačí mi to :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. Štětce jsou nádherné, skvěle jsi vybrala! :) Já používám klasiku z Elfu, ale jak to tak vidím, asi objednám nové! :)

    OdpovědětVymazat
  6. eshop neznám, ae štětce vypadají skvěle

    OdpovědětVymazat
  7. nice post!
    follow to follow?
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  8. Sada štětců vypadá opravdu moc pěkně, už dlouho přemýšlím nad jejich koupí, ale pořád jsem se k tomu nějak nedostala. A ta cena za celou sadu je mimochodem úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají dobře, taky bych potřebovala nové štětce :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)