pátek 27. března 2015

FRANCA.SK




Moje milé čtenářky, po menší prodlevě vás opět vítám u nového článku, který bude zaměřen na báječnou francouzskou kosmetiku z e-shopu FRANCA.sk.


Setkaly jste se s ní už někdy, 
nebo je pro vás takřka neznámá a slyšíte o ní poprvé?

Jedná se o e-shop založený na Slovensku, avšak působící v jižní Francii, konkrétně v lokalitě Cote d'Azur a Provence. Na Franca.sk můžete naleznout kosmetické produkty pro vaši pleť, tělo, vlasy, ale i toaletní vody a parfémy. Sortiment se skrývá pod pěti různými značkami, které nesou názvy jako Le Petite MarseillaisChemins du SoinPremiere Pression ProvenceLa maison du savon de Marseille a J.R. parfums. No nezní dokonale? Řekněte mi, která z vás by se nechtěla přenést na okamžik do Francie a vychutnat si její kouzlo alespoň prostřednictvím její kosmetiky? Dala bych ruku do ohně, že skoro každá.

U parfémů mě navíc zaujalo, že nejsou k dostání v žádných parfumeriích ani obchodních centrech, protože se jedná o staré ,,ztracené" francouzské vůně, které jsou situovány do současné doby. Upřímně bych ráda některý z nabízených parfémů na Franca.sk vyzkoušela, protože mě velice lákají. Kromě parfémů je mi milé i složení u ostatních kosmetických produktů, které vycházejí z esenciálních olejů, extraktů květin, ale i ovoce a ořechů. Proto jsem se nemohla dočkat, až mi vybrané produkty dorazí a já je budu mít možnost vyzkoušet.



Z širokého sortimentu jsem si vybrala hned dva produkty, kterým jsem nedokázala odolat, a to zejména sprchovému gelu s vůní růží od značky La maison du savon de Marseillenočnímu krému od značky Chemins du Soin.


SPRCHOVÝ GEL

Fleur de Rose
Rose flower

Obsah: 250 ml


Moji menší ,,úchylku" na sprchové gely už znáte, takže se pravděpodobně nedivíte, proč jsem sáhla po dalším. Navíc mám produkty s vůní růží velmi ráda, i když věřím, že každému tato vůně nesedne. Je dost aromatická, ale zároveň něžná. Jinak tomu není ani u tohoto sprchového gelu, který voní překrásně a pouhou třešničkou na dortu je i jeho hezké a praktické balení, které zaujme hned na první pohled.



Po jeho použití jsem pocítila dostatečnou hydrataci pokožky, a protože je sprchový gel obohacený o bio panenský arganový olej a olej z růže, tak i její dokonalé zjemnění a zvláčnění. Zároveň se celou naší koupelnou linula vůně růží, která působila na mou mysl zcela klidným a relaxačním dojmem. Po umytí zůstává pokožka jen velmi jemně parfémovaná, což mi u této vůně naprosto vyhovuje.



NOČNÍ KRÉM

arganový olej & růže

Obsah: 40 ml


Protože jsem žádný noční krém doposud nepoužívala, tak ho nemám s čím srovnávat, ale na jeho vyzkoušení jsem se moc těšila. Tak nějak jsem doufala, že bude kouzelný a přes noc udělá s mou pletí opravdové zázraky. Nejprve musím podotknout, že díky arganovému oleji a jeho vitamínu E má i protistárnoucí účinky a pleť má chránit před tvorbou vrásek. Ty ještě sice nemám, ale časem si s nimi stejně podám ruce a nenadělám nic. Pokud mi mají právě tyto zázračné krémy jejich tvorbu oddálit, budu jenom ráda. Kdo by taky nebyl. Franca.sk doporučuje kombinovat tento krém spolu s denním krémem, krémem na ruce a suchým olejem- to vše ze stejné řady arganový olej & růže.




Já ho používám vždy večer, a to po odlíčení a důkladném vyčištění pleti. Pleť je po něm krásně hebká a hydratovaná. Takže jupí! Za mě ano! Krém je skvělý! Dokonce má i skvělou konzistenci, dobře se nanáší i roztírá. Používám ho už několik dní vkuse, dokonce jsem upustila i od své milované Růžové vody od Purity Vision. Samozřejmě se k ní zase vrátím, ale momentálně je mým číslem ,,1" krém od značky Chemins du Soin. Líbí se mi i jeho skleněné balení.



Pokud vás tato francouzská kosmetika oslovila stejně jako mě, určitě si některý z jejich produktů objednejte a sami se přesvědčte o její kvalitě a originalitě. 



Mějte se krásně a užijte si víkend!


Vaše A.


9 komentářů:

  1. Tuto kosmetiku neznám, ale musím říct, že mě i celkem zaujala :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Na argan já slyším, takže krém mě ihned zaujal :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Krém vypadá moc zajímavě a kosmetika je pro mě novinka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím přiznat, že mě oba produkty hodně zaujaly a určitě bych moc ráda od této značky také něco zkusila. Také mám moc ráda vůni růže a Francii obecně. Třeba taková Provence mi přímo učarovala, tamní venkov je nádherný, takže věřím, že i kosmetika bude super :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Wow :) skvělá recenze Anetko.
    O této kosmetice slyším poprvé ale už podle tvého názoru musí být fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zbožňujem vôňu rúži :O a ten sprchový šampon vyzerá skvele. :) Určite by som chcela vyskúšať. Vďaka sa tip.


    www.everydaywithlola.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. I really love this your post, because everything is so beautiful!
    You did a great job! Wait for a new one!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Anetko, taky od mám produkty od franca.sk a nemůžu si je vynachválit, hlavně přípravky na vlasy jsou bomba! Zachránily mi vlasy - pokud chceš recenzi si můžeš přečíst u mě na blogu: http://lucieruzickova.blogspot.cz/2015/04/zdrave-krasne-vlasy-s-vlasovou.html
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)