úterý 3. března 2015

MACADAMIA NATURAL OIL: THE BEST FOR YOUR HAIR




,,Zázračné spojení vzácných olejů v produktech Macadamia Natural Oil 
navrátí vlasům jejich krásu a vitalitu!"

Už jste našli to pravé ořechové pro vaše vlasy? Sešli jste se ruku v ruce s mou nejoblíbenější značkou na vlasy, a to s Macadamia Natural Oil? Pokud ne, určitě to napravte a nebudete litovat.
Macadamia Natural Oil je opravdu to nejlepší, co mě v životě potkalo- samozřejmě v oblasti péče o vlasy. Troufám si říct, že lepší produkty ani neexistují, anebo jsem se s nimi prozatím nesetkala, což je druhá možnost. I přesto si stojím za tím, že Macadamia dělá s mými vlasy neskutečné zázraky, a pokud jsem si doposud myslela, že to dělají šampony a kondicionéry od Aussie nebo třeba od Schwarzkopf, tak jsem se doopravdy zmýlila. Ne, že by tyto značky nebyly dobré. Každý má však jiný typ vlasů a já i přesto, že jsem používala šampony výhradně pro suché a zničené vlasy nebo vlasy kudrnaté, nikdy jsem nedocílila toho, čeho jsem docílila po odzkoušení Macadamia. 




,,Vlasové produkty od Macadamia Natural Oil spojují unikátní vlastnosti oleje z makadamových ořechů a vzácný luxus arganového oleje. Makadamový a arganový olej navrací vlasům krásu díky vysokému obsahu esenciálních mastných kyselin, vyživují je a poskytují ochranu proti škodlivým vlivům slunečních paprsků. Vlasy jsou díky nim úchvatně hladké a lesklé, nezacuchávají se a snadno se upravují. Makadamový olej je již tisíce let ceněný pro svou výživnost a prospěšnost pro zdraví.  Vzácný a obtížně získávaný arganový olej využívají celé generace k péči o pleť, vlasy i nehty. Je nesmírně bohatý na zdraví prospěšné a vyživující látky, jako jsou vitamín E, omega 9 či nenasycené mastné kyseliny."


Momentálně vlastním 7 produktů od Macadamia, které mám poctivě odzkoušené a nehodlám se jich vzdát. Ať už po nánosu šamponu, kondicionéru, masky na vlasy nebo olejíčku jsou mé vlasy plně vyživené, silné, hladké i lesklé. Pokud vás trápí suché vlasy stejně tak jako mě, doporučuji vám tuto značku za každou cenu vyzkoušet, protože věřím, že pomůže i vám a budete se svými vlasy spokojeni jako ještě nikdy předtím. S rukou na srdce vám můžu zcela upřímně říct, že nelituji ani jediné investované koruny právě do této značky. 


Mým prvním produktem, díky němuž jsem propadla touze mít hned několik dalších, byl šampon (Rejuvenating Shampoo), který mě čekal pod stromečkem. Nemohla jsem se dočkat, až ho vyzkouším, protože mým poškozeným vlasům hodně sliboval. Navíc tak překrásně voněl! Ostatně jako všechny ostatní produkty. A? Nezklamal! Díky němu jsem se na své vlasy dívala z úplně jiného úhlu a najednou jsem jim chtěla věnovat veškerou péči. Není totiž lepšího pocitu, než mít krásné a především zdravé vlasy. 


Zanedlouho jsem si objednala i masku na vlasy (Deep Repair Masque), která obsahuje kromě makadamového a arganového oleje i tea tree olej pro ozdravení vlasového vlákna, aloe vera pro zajištění pevnosti a lesku vlasů a také výtažky z mořských řas pro ochranu vlasů před poškozením. Masku nanáším na pečlivě rozčesané vlasy a nechávám ji působit cca 7 minut. Po jejím pořádném vymytí zůstanou vlasy jemné, zregenerované a krásně lesklé. Působí zdravým a oživeným dojmem, který je k nezaplacení. 


A protože mě nezklamal ani druhý produkt, nebála jsem se investovat do dalších, a to do olejíčku (Healing Oil Spray), kondicionéru (Moisturizing Rinse), vyživujícího krému pro vlnité vlasy (Reviving Curl Cream) a laku na vlasy (Control Fast- Drying Working Hair Spray). Všechny produkty od Macadamia Natural Oil se prodávají v různých variantách, ale protože jsem je nejdříve chtěla odzkoušet, volila jsem ta nejmenší balení. Co se týče kondicionéru a krému pro vlnité vlasy, oba mají podobné vlastnosti jako maska na vlasy. Kondicionér umožňuje navíc snadné a příjemné rozčesávání, krém zase dokáže zkrotit vlny a z nepěkných zkrepatěných konců udělat lesklé, poddajné vlny. Krém obsahuje i spoustu vitamínů jako A, E, F, dokonce i vzácně se vyskytující vitamín B12. Pro vlnité vlasy je opravdu skvělým pomocníkem a pokud někomu nevyhovují krémy, dá se pořídit i ve spreji, na který si prozatím brousím zuby :) 



Zázrak v podobě olejíčku mě dostal do kolen. Konečně olejíček, který skutečně vykouzlí to nejlepší z nejlepších. Ihned se vstřebá, takže se nestane, že by vaše vlasy zůstaly mastné. Navíc nádherně voní a vlasy zanechává krásně jemné a vyživené. V tomto případě dokonce i lituji, že jsem sáhla po polovičním balení a rovnou si nevzala to největší.


Koupi laku na vlasy jsem rozmýšlela delší dobu. Používám ho téměř denně nebo alespoň tehdy, pokud chci, aby vlasy držely nějaký tvar a zůstaly mi upravené delší dobu. Jenže mi dost vadí, že zatěžuje vlasy a zanechává v nich (s prominutím) bordel. Tento zelenáč od Macadamia sliboval neviditelnou podporu, vysoký lesk, extrémně rychlé schnutí a hlavně žádné stopy ve vlasech. Navíc vlasy chrání před vlhkostí. Musím uznat, že je vážně dobrý- vlasy mi neslepuje, opravdu rychle schne a stopy po něm nevidím. Jediné, co mi trošku vadí, je jeho podivná vůně, na kterou si budu muset zvyknout.  


Posledním přírůstkem do mé Macadamia sbírky je bezoplachový kondicionér pro nepoddajné vlasy (Nourishing Leave-In Cream). Chtěla jsem ho vyzkoušet už jen kvůli tomu, že ho nemusím oplachovat a mohu ho kdykoliv nanést na vlasy-nejlépe na vlhké. Nejenže vlasy snadno rozčeše, jako tomu bývá u klasických kondicionérů, ale dodá jim i hedvábnou měkkost.


Všem produktům, které jsem prozatím vyzkoušela, dávám 10/10 a rozhodně si nemyslete, že vám jen něco nalhávám a něco tak skvělého nemůže ani existovat. Macadamia Natural Oil řadím k bezkonkurenční péči o vlasy, a to nejen díky jejímu skvělému designu, na který bych málem zapomněla upozornit. No nejsou jejich obaly skvělé? Jsem si jistá, že této značce budu věrná až do haleluja a budu ji klidně doporučovat lidem na potkání, protože je skvělá!


Máte s ní nějaké zkušenosti?

Budu se těšit na vaše komentáře, popřípadě i názory.



Krásný zbytek večera,

vaše A.

11 komentářů:

  1. já od nich zkoušela zatím jen vzorečky masky, a ta se mi líbila moc, takže věřím , že je tahle kosmetika super a určitě do budoucna chci vyzkoušet, mají i krásné obaly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, taková sada by se mi taky líbila :D Ráda bych macadamiu vyzkoušela
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. A mě to zas nějak nevzalo. Zkoušela jsem teda jen pár produktů, ale nic moc. Především to složení se mi zdá takové nijaké, na to kolik tyto produkty stojí. Ale je fajn, že tobě vyhovuje. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ze složení, konkrétně z olejů, které obsahuje, až nadmíru spokojená :)
      Záleží na tom, jaké máš vlasy. Jelikož je mám kudrnaté a do toho suché a zničené, beru Macadamiu jako to nejlepší možné řešení pro jejich záchranu :)

      Vymazat
  4. Ahoj, ty si své kudrnaté vlasy rozčesáváš? :-O Zdaleka nemám tak vlnité vlasy jako ty a češu si je jen před umytím, ne suché a ne během dne, protože pak to vypadá fakt blbě :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nerozčesávám :) Rozčesávám je pouze po umytí nebo před nánosem masky na vlasy.
      Pokud použiji bezoplachový kondicionér, mohu si je dovolit i mírně pročesat, ale ne úplně- to bych je měla jak čarodějnice :D

      Vymazat
  5. Já měla zatím jen masku na vlasy a musím říct, že mé vlasy nikdy neměly nic lepšího! Byla jsem tehdy z toho úplně paf! Prostě naprostá dokonalost, rozhodně se tedy k masce vrátím a určitě zkusím i něco jiného :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  6. Zaprvé se mi strašně líbí obaly :) Jinak od Macadamia bych chtěla moc vyzkoušet aspoň masku na vlasy, která je všemi chválená, ale mít takhle celou sadu, tak si pískám :) Závidím :))

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto produkty bych ráda vyzkoušela. Mám problém se suchými vlasy, protože je mám přirozeně vlnité. Zkoušela jsem už dost přípravků, ale ty mi mastily vlasy. Po tomto článku si je vážně asi pořídím.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to fakt dobře... už dříve jsem o těchto produktech slyšela a chtěla bych je určitě vyzkoušet...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)