neděle 8. března 2015

NEWS FROM BORNPRETTYSTORE.COM




Krásnou neděli všem! Dnes bych vám chtěla představit novinky, které mi během týdne dorazily ze stránek bornprettystore.com. Moc jsem se těšila, až balíček přijde. Jeho dodání trvalo trošku déle než obvykle, ale počkat si stálo za to. Už jenom na první pohled jsou všechny věci kouzelné.




Z jejich stránek mám už několik štětců, se kterými jsem spokojená, proto jsem neotálela a vybrala si další. Ani tento roztomilý růžový štětec mě nezklamal. Nejenže je opravdu krásný, ale má i docela příjemné štětinky, které jsou velmi jemné. Myslím, že stejně jako u srdíčkového štětce mi ho bude líto používat.




Rtěnku jsem si vybrala v odstínu 02, který je ve skutečnosti ještě mnohem hezčí než na oficiální fotce z webu. Barvička je výrazná, svěží a pro nadcházející jaro tou správnou volbou. I její výdrž není vůbec špatná. 
Design obalu je černozlatý, kterým se nedá nic zkazit a vypadá moc hezky. 






Poslední kosmetickou záležitostí, kterou jsem si přihodila do košíku, byl krém na ruce. Krémy moc nepoužívám, ale doma jich několik vlastním a myslím si, že to není na škodu. Mé ruce se nevysoušejí, ale proč jim občas nedopřát lepší hydrataci. Tento krém mě oslovil převážně díky jeho skvělému obalu. Je naprosto perfektní, takový holčičí a roztomilý. Černá mašlička na něm je už pouhou třešničkou na dortu. Nicméně, čeho jsem se obávala, bylo jeho složení. Krém jsem vyzkoušela, ale vůbec mi nevyhovuje. Po jeho nánosu mě ruce začínají svědět a musím si ho okamžitě smýt. Navíc i jeho konzistence je dost hutná. Takže i přesto, že jeho obal je dokonalý, rozhodně bych si krém znovu nepořídila. 




Pokud by vás na jejich stránkách něco zaujalo, můžete využít kupónu s 10% slevou.




Užijte si zbytek víkendu a mějte se krásně!


Vaše A.

13 komentářů:

  1. Ten odstín rtěnky je velmi krásný :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka mám moc hezký odstín. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty růžové stětce vypadají nádherně! :)

    EOS GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Krém má teda naprosto božský balení, škoda, že Tě po něm svědí ruce
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný nákup a musím říct, že krém má obal úchvatný! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně nafoceno. Barva rtěnky je moc pěkná, dle mého vkusu, asi se tam mrknu, děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty květinové fotky jsou úžasné (zaujaly mě dokonce víc, než ta kosmetika :D)! Rtěnka má opravdu krásnou barvu, já bych si na ní ale asi netroufla, na sobě mám radši tlumenější a přirozenější barvy. Ale pokud to někdo umí nosit, tak proč né :-)
    http://myfitmind.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Radost pohledět;) Krásné věcičky, štětce jsou kouzelné, krémík taky:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krása :) Tie štetce sú ako stvorené pre mňa. Nehovoriac o balení krémiku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím že by ses měla přihlásit do slovenské show : nakupne maniacky. Určítě bys vyhrála.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)