pondělí 2. března 2015

I AM HAPPY




Krásný pondělní večer všem! Po týdenní pauze vás opět vítám u nového článku. Možná se ptáte, proč se ozývám až teď, ale potřebovala jsem si odpočinout a nabrat nové síly, abych vás tady nenudila, ba naopak- abyste se ke mně vraceli ještě raději než doposud. Mezitím jsem si do svého diáře sepsala hned několik tipů na články, které mě během celého týdne napadly a myslím, že se máte na co těšit. Doufám, že se vám budou líbit a nezklamu vás. Dnes mám pro vás můj dnešní, už téměř jarní outfit, ve kterém jsem se vydala do města. Počasí si z nás doslova dělá blázny! Ráno jsem odjížděla za deště a domů se vracela se sluncem. Kéž by už svítilo napořád. Člověk je hned šťastnější a plný elánu. 






mikina a vesta H&M/ džíny F&F/ kabelka a hodinky Mohito/ náhrdelník Forever21/ brýle Orsay/ boty Botovo



Jak se vám outfit líbí?


Mějte se krásně, 

vaše A.

15 komentářů:

  1. Krásný outfit Anetko, ta mikina je naprosto parádní, úplně jsem se do ní zamilovala :)

    Giveaway: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, jsi kráska :)
    A chválím za prostředí na focení- miluju fotbal ♥

    OdpovědětVymazat
  3. lovely
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/bershka.html

    OdpovědětVymazat
  4. Pekny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Líbí se mi ta kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Slusivy outfit! Taky pohodovy a prima. Kabelka je krasna.

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekná kabelka aj tričko :) Super (y)

    Pozývam ťa na moju stránku : www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Promiň, je to ošklivé rýpnutí, ale myslím, že vysokoškolačka by měla zvládat tak banální věc, jako je psaní čárky před "než"... :-/

    B.

    http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=ne%C5%BE&Hledej=Hledej#nadpis1_2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tobě se chybička nikdy nevloudila, že jo? :) Díky za upozornění.

      Vymazat
  9. Super, jako vždy Ti ti moooc sluší, Anetko! :) Jen se divím, že Ti nebyla zima, já bych se klepala jak ratlík :D

    OdpovědětVymazat
  10. Všem děkuji za milé komentáře :*

    OdpovědětVymazat
  11. Ta první fotka je úplně dokonalá! si tě někam doma vystavím asi ! :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)