neděle 15. března 2015

WITH MY NEW HAT




 Krásnou neděli všem! Při včerejším pohledu z okna jsem si tak říkala, jestli si z nás počasí střílí nebo ne. Celý víkend jsem strávila u svého přítele, kde sněžilo a šíleně foukalo. Já jsem si k němu vyrazila nalehko, protože jsem předpokládala maximálně déšť a dnes slibované teplo a sluníčko. Hmmmm! Ani jednoho jsme se moc nedočkali, ale aspoň už nesněžilo a cestou domů jsme stihli nafotit můj outfit. Minulý týden jsem si v H&M pořídila nový klobouk, na který jsem využila 25% slevu. O to větší radost z něj mám. Černý mi v šatníku scházel poměrně dlouhou dobu a protože se hodí takřka ke všemu, určitě ho tu uvidíte častěji. 











bunda, košile a hodinky Mohito/ vesta, kalhoty a klobouk H&M/ kabelka Lindex/ boty z Botova/ náhrdelník  Forever21
rtěnka Full Fuchsia od MAC


Jak se vám tento outfit líbí?


Užijte si zbytek dne!

Vaše A.

15 komentářů:

  1. Velmi povedeny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mám moc ráda kombinaci hnědé a černé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anetko, tohle Ti velmi pristane! Barva bundicky a bot je uzasna! Kdysi jsem mela ve stejne barve kozacky a ja trdlo, prodala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně zkombinovaný outfit. Moc se mi líbí bundička, je parádní :)

    Spotřebováno: Únor 2015 + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Super outfit :) Klobúky sa mi veľmi páčia ,chystám sa na nejaký ale vadí mi, že v obchodoch sú teraz poriadne drahé :/
    http://onkasmagazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Klobouky miluju! Moc ti to slusi a outfit je paradni.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc Ti to sluší, ta košile je bezvadná. A klobouky miluju! ♥
    Měj se hezky!
    G.
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ten klobúk je krásny,pristane ti.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Všem vám moc děkuji za milé komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já kloboučky zbožňuju, a tenhle Ti strašně moc sluší!
    A ta košile a ty boty a ta bunda!!!! :O Všechno je prostě perfektní!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezky barevně sladění, líbí se mi to. A to srdíčkové triko je bezva!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)