středa 4. března 2015

SUNNY DAY




Ahojte! Jakmile vykoukne sluníčko, focení je najednou příjemnější i zábavnější. Není tomu tak vždycky, ale zrovna v pondělí bylo. S radostí jsme se sestrou nafotily můj pohodlný outfit, ve kterém jsem jela do školy. Jelikož jsem vyjížděla za deštivého počasí, měla jsem s sebou kabát i deštník, který jsem už samozřejmě odpoledne nepotřebovala. Bylo krásné počasí a ve vzduchu panovalo jaro. Mé milované jaro. Svetřík, který jsem ulovila v posledních slevách v H&M, je sice o dvě čísla větší, než běžně kupuji, ale to mi vůbec nevadí. Líbí se mi jako oversized a hlavně se v něm cítím pohodlně. 








 svetr a náhrdelník H&M/ džíny F&F/ boty Botovo/ kabelka Lindex/ brýle a hodinky Mohito/ náušnice Tally Weijl



Přeji všem krásný večer!


Vaše A.

16 komentářů:

  1. Svetr je pekny, slusi ti to.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, svetřík vypadá měkoučký:) Sluší Ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit, moc ti to sluší. Ten svetřík je senzační! Já tyto chlupáče k poňuchňání úplně miluju :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Já právě taky- jsou boží!

      Vymazat
  4. Pohodlné a krásné! Moc ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší!:)

    PS: Ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY, která již příští týden končí!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/02/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat
  6. To je dokonalý, miluju takovéhle svetry, akorát jsem v nich vždycky jak brambora, ale tobě úplně hrozně moc sluší! :O

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)