čtvrtek 19. března 2015

MAGIC HOUSE




Ahojte! Užíváte si krásného počasí stejně jako já? Já jsem z něj nadšená! Tolik mě nabíjí pozitivní energií. Už mi sluníčko opravdu scházelo a těším se teď na každé ráno, kdy vytáhnu žaluzie a zase se na mě hned z rána usměje. Je to boží pocit! Doufám, že to co nejdéle vydrží, ať mé nadšení brzy neopadne. Pomalu totiž začínám nakupovat jarní kousky, především bundičky, sáčka, vesty i trenčkoty. Taky se těším, až vytáhnu sukně, které jsem sice přes období zimy párkrát měla, ale nebylo v nich zrovna nejtepleji. Celý včerejší den jsem strávila v Olomouci s mými kamarádkami. Odpadly mi semináře, tak proč nevyužít volného času? Rovnou jsme zase nafotily outfit, tentokrát ve skvělé uličce u nejúžasnějších dřevěných vrátek a kouzelného domu. 








vesta, bundička, klobouk a náhrdelník H&M/ top Orsay/ kalhoty House/ boty Botovo/ kabelka a hodinky Mohito/ brýle Rossmann


Jak se vám tento outfit líbí


Mějte se kouzelně!

Vaše A.

14 komentářů:

  1. Zdá se mi to, nebo se v outfitech post od postu zlepšuješ? :-) Krásně sladěné a jemné. Moc Ti to sluší!
    Měj se krásně!
    G.
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Děkuji moc, vážím si toho :*
      I ty se měj krásně, kočko :)

      Vymazat
  2. Wow nádherný outfit:) Ten náhrdelník je boží a ta vesta! Krásná!

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. :* Není za co <3

      P.s. Nesnáším Tě, ty víš za co... :D

      Vymazat
  4. Krásný outfit Anetko a ten náhrdelník ten je úplná pecka, je božský :) A zamilovala jsem si i hodinky :)

    Vůně Essence + Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Hodinky už bych ale potřebovala vyměnit za nové :D

      Vymazat
  5. Opet velmi pekny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší Ti to :) náhrdelník a kabelka se mi líbí nejvíc

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit a máš hlavně krásné vlasy :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)