pátek 13. března 2015

URBAN DECAY VS. MAKEUP REVOLUTION




Ahojte! Jak se máte? Zrovna jsem si všimla, že píšu nový článek na pátek 13., tak doufám, že nám tady nehrozí žádné nebezpečí, haha. Věříte na tuto pověru? Stalo se vám někdy něco zlého? Já se rovnou pustím do slibované recenze/srovnání dvou paletek očních stínů, aneb najděte 5 rozdílů. Ano, i takto se dá recenze pojmout, protože některé rozdíly jsou hned na první pohled zcela patrné a při koupi jedné z paletek pro nás mohou být rozhodujícími. 

1. CENA

Pro mnohé z nás je cena daného produktu na prvním místě. Myslím si, že každý by chtěl vlastnit kvalitní produkty, které ho nezradí, může se na ně spolehnout a ví, že nevyhodil spoustu peněz jen tak do vzduchu, protože za to daný produkt stojí (cena = kvalitě), jenže když není peněz nazbyt, je cena rozhodujícím elementem, ať chceme nebo nechceme. Poté už přichází na řadu další důležité prvky, které nám naše rozhodování usnadní.


MAKEUP REVOLUTION: 199,- 
NAKED2 BASICS od UD: cca 700,-  


Cenový rozdíl obou paletek je poměrně velký. Spousta lidí si může třeba říct, nač kupovat paletku od UD, když může mít paletku od MUR, která je o 500,- levnější. Cena MUR je tedy mnohem příznivější.


2. ZNAČKA

Pro někoho je podstatná, pro někoho ne. Existují lidé, kteří si na značkách zakládají, kupují si pouze známé, kvalitní a ověřené značky, ale existují také lidé, kterým je jedno, o jakou značku jde- hlavně, že splní svůj účel a ještě mohou ušetřit. Tohle je dost individuální záležitost.


MAKEUP REVOLUTION: novější, momentální boom
URBAN DECAY: profláknutá, velmi známá, vychvalovaná 


Musím přiznat, že na paletky od UD slyším jenom samou chválu, a proto jsem se ji i já rozhodla vyzkoušet a přesvědčit se, i když z jednoho odzkoušeného produktu nelze vydedukovat vše, že ano. Co se týče paletky od MUR, tak i právě ona podle mých načtených recenzí slibovala velkou spokojenost.


3. VZHLED/OBAL 

Ruku na srdce- kdo si nevybírá určité produkty už jen kvůli jejich úžasnému obalu? Kolika z vás na tom záleží? Já osobně si na tom hodně potrpím, ale samozřejmě vím, že krásný obal neznamená všechno a může být také tím jediným, co mě osloví a obsah produktu může stát za houby. 


MAKEUP REVOLUTION: černý plastový obal se zlatým nápisem
NAKED2 BASICS od UD: matný zlatohnědý obal s šedostříbrným, elegantně působícím nápisem


Jednoznačně u mě vítězí obal paletky od UD, protože je krásný, elegantní a především i praktičtější, protože je menší a skladnější. 



4. OBSAH BALENÍ

Nemám teď na mysli složení produktu, ale spíš vše, co obsahuje/neobsahuje a u paletky třeba i konkrétní počet stínů. Pro mě to až tak zásadní není, ovšem vzhledem k ceně někdy ano. 


MAKEUP REVOLUTION: 12 stínů, oboustranný štěteček
NAKED2 BASICS od UD: 6 stínů, zrcátko


Obsah obou paletek se výrazně liší, a to především počtem stínů na oči. Přece jen paletka od MUR jich obsahuje o polovinu více než paletka od UD. Jenže pro mě tady kvantita nehraje žádnou roli. Paletka od UD obsahuje všechny odstíny, které používám a které mi bohatě stačí. Taky se mi líbí, že jsou všechny pojmenovány. I zrcátko mě těší více než štěteček. Samozřejmě, že bych byla vděčná i za něj, protože takto si musím brát svůj a nemám ho uvnitř paletky, ale obejdu se bez něj. 


5. KVALITA

Tu bych zařadila hned na první příčku, ale pokud produkt teprve testujeme, nemůžeme ji hned posoudit. 
Proto ji řadím až na konec, kde vám rovnou obě paletky srovnám.


MAKEUP REVOLUTION: perfektní výdrž i pigmentace, stíny téměř nepráší
NAKED2 BASICS od UD: perfektní výdrž (celý den) i pigmentace, stíny vcelku práší


Při testování jejich výdrže a pigmentace jsem použila dva hnědé odstíny, které jsem nanesla hned ráno a k mému překvapení vydržely po celý den, i když stín z paletky od UD byl sytější a výraznější. Jejich nános byl snadný, avšak stíny od UD mi po několika použitích začaly vcelku prášit. Ze začátku jsem s nimi neměla žádný problém, ale vyměnila jsem štěteček, tak kdo ví, jestli to není právě ten bod úrazu. Jenže moje kamarádky, které tuto paletku také vlastní, mají stejný problém, takže? 



Řekla bych, že obě paletky mají něco do sebe a ani jedna mě nezklamala. Každá z nich má své PRO a PROTI, teď už jen záleží na tom, kolik jste schopny investovat a k čemu se více přikláníte- ať už právě ke značce nebo třeba vzhledu a obsahu balení. 



Jaký názor na to máte vy? 
Vyzkoušely jste některou z těchto paletek? 
Nebo třeba rovnou obě?


Přeji všem krásný den i víkend!

Vaše A.

14 komentářů:

  1. Ahoj anet , naked mam taky ;) kdyz jsem si je koupila, byla jsem nadsena , ale pouze do doby nez jsem si koupila stiny MUA- matte palette ;) odstíny jsou podobne jen s rozdilem ze mua stoji okolo 160 kc ;)a kvalitou , vydrzi i pigmentaci jsou mua 100x lepsi ;) priznam se ze uz pouzivam jen tyto ;) magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se připojit. Mám velkou UD Naked 2 a MR je lepší!

      Vymazat
  2. Celkem mě překvapila ta prášivost u UD paletky, škoda. Alespoň vím, že ji nutně nepotřebuji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jsme narazily na špatné kusy, ale bohužel :(
      Kamarádka má i tu velkou paletku a s tou je spokojená. U jiné slečny jsem zase četla, že s tou velkou spokojená není, protože stíny práší. Ach jo! Tak teď, babo, raď :D

      Vymazat
  3. Krásné paletky! :))) Nevím kterou bych si vybrala ale asi tu levnější :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nemyslím si, že drahé = dobré. Nevěřím tomu a Naked bych si nekoupila, jsem spokojená se stíny od MUA, MUR i Sleek. Za zlomek ceny odvedou dobrou práci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, však to si nemyslím ani já. Ale pokud je produkt drahý, ale velice kvalitní, tak proč do něj neinvestovat.

      Jinak s tebou souhlasím. Existuje mnohem levnějších produktů, které odvedou stejně dobrou práci jako jiné a dražší :)
      Od MUA je musím taky vyzkoušet :)

      Vymazat
  5. Paletky jsou krásný, mě by více lákala Naked :) Líbí se mi náhrdelník

    OdpovědětVymazat
  6. Paletky vypadají obě skvěle, já bych si ale určitě vybrala MUR :)

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vždy ma lákala kúpa paletky Naked, no asi by som siahla radšej po paletke MR ;) Krásne farby <3


    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký článek a ještě hezčí fotky ;)) Já nevlastním ani jednu paletku, ale už dřív mě lákala ta od MUR a snad se někdy dostanu k tomu, si ji objednat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že baletky Naked patří k mým vysněným a určitě si nějakou brzy pořídím. každopádně od MUR mám paletky dvě a nemůžu si je vynachválit. Jsou vážně skvělé :)

    Spotřebováno: Únor 2015 + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Špatný kus u Urban decay?Já jsem si vloni kupovala paletku Vice 3, že si udělám radost. Stíny prášily, opadávaly hůř než třpytky od Sleeku a světlé matné oční stíny byly poloprůhledné - vím natuty, že jsem měla originál. Kdepak, pro mě je Urban Decay jenom nafouknutá bublina.

    Zato mě v poslední době mile překvapila paletka I am Naked od I Love Makeup.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)