neděle 22. března 2015

BEAUTIFUL DAYS




Hezkou neděli všem! Sice se nám po několika prosluněných dnech trošku zatáhlo a ochladilo, ale to neznamená, že si budeme kazit náladu, že ano? Doufám tedy, že si zbytek víkendu vychutnáváte naplno a třeba jste vyrazili i někam na výlet. Já se chystám pouze odpočívat, protože dva předešlé dny byly náročné. V pátek jsme vyrazili s přítelem a našimi kamarády na koncert Chinaski, který se konal ve sportovní hale UP v Olomouci. Bylo to boží, pařili jsme o sto šest a zpívali na celé kolo. Nechyběly ani starší známé hitovky jako TabáčekVedoucí nebo Punčocháče. Máte rádi Chinaski? No a i přesto, že jsme se docela prospali, tak jsme téměř celou sobotu procestovali v autě a zmohlo nás to natolik, že jsme usnuli už po deváté hodině večerní. 

Z víkendu sice žádné fotky nemám, ale zato jich mám několik ze středy, kterou jsem strávila s kamarádkami v Olomouci, jak už jsem zmiňovala v předešlém článku. Jako pokaždé jsme si zašly na oběd do naší oblíbené kavárny/pizzerie U Netopýra, ve které jsme využily polední menu. S Kristýnkou jsme si daly rizoto s kuřecím masem, žampiony a parmazánem, Lucinka zvolila zeleninový salát s kuřecím masem, hroznovým vínem, arašídy, parmazánem a opečenými toasty.



Po vydatném jídle jsme pobíhaly po Olomouci, fotily jsme, dělaly všemožné kravinky a užívaly si krásného počasí. Tedy až do doby, než jsme zapadly do Opery a daly si nejlepší martini se sodou a malinami. Upřímně? Toho bychom se mohly upít. Je to tak vynikající!




V Opeře jsme strávily poněkud dlouhou dobu a jakmile odbila pátá hodina, přesunuly jsme se do známé sushi restaurace Miomi. Byla jsem v ní poprvé, ale moc se mi v ní zalíbilo. Mám ráda místa s příjemným interiérem a personálem. Co se týče sushi, dlouho jsme se nerozmýšlely, protože jsme se předem domluvily, jaké si dáme, a to smažené sushi s lososem a avokádem. Vyzkoušeli jste už někdy smažené sushi? Řadím ho na úplný vrchol sushi příčky, protože je to opravdová delikatesa. A já jakožto ,,nemilovnice" řasy, která bývá okolo nebo uvnitř celého sushi, jsem to obzvlášť ocenila. Dokonce mi to smažené sushi zachutnalo natolik, že jsem na něj v pátek vzala i mého přítele, kterému také zachutnalo a určitě si na něj brzy znovu zajdeme. Vřele ho doporučuji! 





Doufám, že se vám článek líbil nebo alespoň jeho fotky! Brzy se vám zase ozvu.


Mějte se krásně,

Vaše A.

12 komentářů:

  1. no super, tak si prežila skvelý víkend. Chinaski maju niektoré pesničky fajn, ale nejak strašne za nimi nešaliem. A jedlo vyzerá výborne :) Aj ten drink by som si dala, musím ho niekedy vyskúšať.

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :) já jsem teda smažený sushi nikdy neměla, ani mě to nikdy nelákalo, ale takhle na fotkách to vypadá uplně parádně, tak se teda asi odhodlám to vyzkoušet!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tam maji dobre sushi! To Martini si tam priste urcite dam. Diky za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. asi mi vyhladlo! :))

    pokiaľ chceš budem naozaaaj veľmi rada ak sa zapojiš do moje giveaway o dva nahrdelniky a náušničky :)
    Giveaway!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem z Olomouce a nalákala jsi mě jak na Martiny, tak na sushi, snad brzy ochutnám :))
    Chinasky jsem viděla na Back zo school a byli super :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mnam! Smazene sushi? To zni lahodne, jeste jsem ho nikdy nemela, ale teda nejspis vyzkousim, protoze to zni bozsky!

    OdpovědětVymazat
  7. Sushi vypadá fantasticky, hned bych se do něj pustila i do toho salátku :) Líbí se mi ta fotka, jak jste tam 3 s rtěnkama

    OdpovědětVymazat
  8. páni,vypadá to vážně hodně dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Great post!
    look really yummy!
    Would you like to follow each other on GFC?
    let me know on my blog if you follow me, and I will follow you back after it.
    thank you! ^^~

    Tom and Tins Blog

    OdpovědětVymazat
  10. PS: A Chinaski ti závidím ještě víc, miluju je už od základky, už bych je zase chtěla vidět, naposledy jsem na nich byla v létě:)

    OdpovědětVymazat
  11. To sushi vyzera fantasticky <3

    BTW na blogu nova giveaway -> http://www.stayweird.eu/2015/03/giveaway-3-yareyare-shop.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)