středa 18. března 2015

MY BLUSHER TIPS: BOURJOIS & SLEEK




Dobré ráno všem! Dnes mám pro vás TIP na tvářenky od dvou různých značek, které opravdu stojí za to vyzkoušet a které jste už možná i vyzkoušely, anebo o nich alespoň slyšely- o tom nepochybuji. K jejich koupi jsem se odhodlávala delší dobu a opravdu nevím proč. Teď si ťukám na čelo, protože lepší tvářenky (když nepočítám mou oblíbenkyni od Fleur de Santé) jsem prozatím neměla.

BOURJOIS

33 Lilas d'Or
34 Rose d'Or

Hned na první pohled mě u těchto tvářenek zaujal jejich roztomilý mini obal, z něhož je hned patrné, že je praktický a lehce přenosný. V kosmetické taštičce nezabere spoustu místa, navíc obsahuje mini zrcátko a štětec. Ten tedy nepoužívám, protože je na mě příliš hrubý a vlastně se s ním ani pořádně neumím namalovat, ale určitě není na škodu, že je tvářenka i včetně něj.



Mimo to mě zaujala i jejich velká nabídka odstínů. Můžete si z nich vybrat ten,  u kterého vsadíte na jistotu, protože víte, že vám sluší, nebo naopak můžete vyzkoušet nový odstín, u kterého sice jistotu nemáte, ale může vás mile překvapit. Pro mě nebyl výběr správného odstínu vůbec jednoduchý. Nevěděla jsem, zda sáhnout po odstínu dočervena, dorůžova nebo dohněda. Nakonec jsem zvolila zlatou střední cestu, a to odstíny, které jsem zmínila výše.



Obě tvářenky jsem objednávala přes stránky xparfemy.cz, kde byly zrovna v akci a nemohla jsem se dočkat, až je otestuji. Musím se přiznat, že mě jako první oslovila jejich krásná vůně. Ne všechny tvářenky totiž voní, proto mě to tolik nadchlo. Jsou opravdu příjemně parfémované. Teď se však dostávám k tomu nejlepšímu, a to k jejich perfektní výdrži a pigmentaci. Je až neskutečné, že mi s přehledem vydrží skoro celý den a zároveň působí decentním dojmem, kdy s vaší pletí krásně splynou. Tvářenky jsou hodně slisované, nepráší a přijde mi, že z nich neubylo ani ň. Rozhodně se do nich investice vyplatí! Já už koukám po dalších odstínech, které koupit, protože se tvářenky od Bourjois stávají mými nejlepšími kamarádkami.



SLEEK

Sleek Blush by 3- Lace

Aneb 3 tvářenky v jedné paletce! Koho by to nelákalo? Rovněž jako u tvářenek Bourjois můžete vybírat z vícero paletek, které obsahují různé odstíny. Já sáhla právě po této, protože ve mně její odstíny evokují léto a líbí se mi, jak jsou barvičky výrazné. Pigmentace tvářenek je skvělá, výdrž taktéž. Jediné, co mě trošku zklamalo, je jejich prášivost.


Každopádně je fajn, že jsou v jedné paletce schované 3 tvářenky (v tomto případě jsou dvě krajní matné, prostřední s lehkým třpytem), protože si tak můžete zvolit tu, na kterou máte náladu a na kterou se zrovna cítíte. Můžete se rozhodnout i skrze vaše celkové líčení, proto mám tuto paletku velice ráda a až na to, že celkem práší, jsem u ní našla vše, co jsem hledala a jsem s ní spokojená. Těší mě i zrcátko, které se uvnitř nachází, a také celkový design balení.




Znáte tyto tvářenky? Měly jste je už možnost vyzkoušet?


Jsem zvědavá na vaše komentáře :)


Mějte hezký den,

vaše A.

13 komentářů:

  1. Svetla Bourjois vypada krasne. Paletka tvarenek Sleek me laka uz dlouho.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožňujem značku Bourjois :). Mám od nich maskaru, ale aj rúže a lesky na pery. Vďaka za skvelý tip na lícenku. Zároveň ťa pozývam na moju stránku :

    wwww.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na Bourjois slysim jen samou chvalu, budu muset take vyzkouset! Sleek zas vypada luxusne a ty barvy jsou na leto jako delane!!

    OdpovědětVymazat
  4. Od Sleek mám tu sadu kde je bronzer, rozjasňovač a tvářenka a je moc fajn, takže bych si v budoucnu ráda pořídila i další tvářenky, ta tvoje vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat

  5. Great post. Love it. I follow you , could you follow back, dear. Keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. ten sleek vypadá krásně - má ho myslím Elizabeth :) Bourjois mám taky, ale vadí mi, jak pevně je slisovaná.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta paletka od Sleek vypadá krásně, ráda bych od nich nějakou tvářenku taky vyzkoušela, zatím mám zkušenost jen se stíny. Momentálně je moje nejoblíbenjěší tvářenka Luminoso od značky Milani :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Sleek jsou super a Bourjois jsem ještě neměla, až se za to stydím!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som si tiež cez víkend kúpila tvárenky od Bourjois a tiež aj odtieň Rose D´or a ešte Rose Ambré :) tiež som nadšená a mám na ne presne ten istý názor ako ty... a tá vôňa , neskutočná :3
    http://onkasmagazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Tvářenky už jsem viděla, ale nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  11. mám skoro vše od Bourjois :-) tvářenku i make-up si nemůžu vynachválit!
    luci.rojkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. :) dneska asi všichni dávali posty s tvářenkami. Naštěstí má každý jiné.Bourjois mám jednu nebo dvě. mám je ráda. Zrovna včera jsem ji měla na tvářích.

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi všechny tři! A žádnou z nich ještě nemám, v každém případě jsem se zamilovala do té od Bourjois 33 Lilas D´or :)

    Vůně Essence + Giveaway

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)