středa 1. dubna 2015

SPRING NEW IN




Ahojte! Já vám fakt nevím! Mám se tomu počasí, které venku panuje, smát, nebo z něj mám spíše brečet? 
To je apríl jak vyšitý! Včera jsem cestou do Olomouce nestačila zírat, co se to venku děje. Ani ve snu by mě nenapadlo, že budu svůj deštník používat jako štít proti maxi vločkám, které díky silnému vichru způsobují opravdovou kalamitu! A to ani nemluvím o tom, že je proboha DUBEN a JARO! Začala jsem nakupovat jarní/letní kousky, dokonce i balerínky a mokasíny, ale ne proto, abych zase vytáhla zimní kabát! Tak doufejme, že se počasí brzy vzpamatuje a jaro si užijeme, jak se sluší a patří (opravdu mě fascinuje chvilkový slejvák, který se změní ve sněhovou vánici, poté přestane pršet i sněžit, vysvitne sluníčko a po škaredém počasí ani zmínka. No a pak zase nanovo!)

Protože tady už dlouho nebyl new in post, rozhodla jsem se dneska právě pro něj. Nastřádalo se mi několik nových kousků a ty, které jsem vám ještě neukázala v outfitu nebo jiném postu, tak ty uvidíte teď.

Včera jsme si s mamkou udělaly výlet do Hranic, především do Pepca. Už jednou jsem vám psala, že tam mají opravdu skvělé dekorativní věci a jinak tomu nebylo ani teď. Chtěla jsem si koupit pořadač na časopisy, ale kromě něj jsem si odnesla i hezkou bílou krabičku se srdíčkem, pro kterou sice ještě stále nemám využití, ale něco vymyslím. 




Z Pepca jsme zamířily i do Gate, kam už téměř nechodím. Protentokrát jsem mu dala šanci a nakoukla dovnitř. Mile mě překvapilo, kolik pěkných věcí jsem hned na první pohled zahlédla a ještě více mě překvapilo, když jsem si z nich dva kousky rovnou i odnesla. Křivák v baby blue barvičce mě učaroval natolik, že jsem ho dlouho nerozmýšlela, což jsem však vzhledem k jeho ceně možná měla. Nevím, jak vy, ale u takových značek jako je třeba Gate, NY nebo Terranova je mi líto vyhazovat spoustu peněz za nijakou kvalitu. Tento křivák je ale docela dobře propracovaný, nečouhala z něj ani jedna nit a je z velmi příjemného materiálu. Zkrátím to- zkrátka jsem se zamilovala! A to vlastně i do starorůžového topu s perličkami na ramínkách.


V pondělí mi dorazily objednané mokasíny a balerínky z Botova. Dříve se mi mokasíny vůbec nelíbily a i teď nemohu některým tvarům mokasín přijít na chuť, ale tyto černé jsou opravdu skvělé. Možná proto jsem si je objednala ještě i v béžové barvě, haha.


Rozhodně nesmím opomenout i nové kousky z H&M. Když do nich nepočítám klobouk, který jste mohli vidět už v několika dřívějších postech, pořídila jsem si ještě bomber, svetřík s koženkovými detaily, skater sukýnku a nejdokonalejší top s krajkou. Nad topem jásám snad pokaždé, když ho vytáhnu ze skříně. Nemůžu se dočkat, až si ho vezmu na sebe!





Mezi mé další úlovky patří ještě sytě růžové sáčko z F&F, skater šaty z Boohoo a růžová sukýnka s černou krajkou, kterou jsem stejně jako šedý žíhaný svetřík z H&M ulovila na Vinted. Ach to Vinted! Tam se dá najít tolik krásných kousků a za zlomek ceny. Tedy ne vždy, ale ve většině případech. A co vy? Nakupujete také na Vinted? 




Ani kosmetiku jsem nezanedbávala, i když jsem se snažila šetřit a nekupovat každou druhou věc, která mi padne do oka a ,,za každou cenu" ji musím vyzkoušet. Přes parfums.cz jsem si koupila EOS balzám- Sweet Mint a taky zrcátko do kabelky, ze stránek pinkpanda.cz jsem si potom ještě objednala další Barry M. rtěnku v odstínu 155. Korálový lak od L'oreál i Baby Lips Electro (Strike A Rose) jsem zakoupila už klasicky v DM drogerii.



A na závěr mám pro vás takovou třešničku na dortu ze stránek snowbitch.cz, a to stylovou květinkovou kšiltovku Vans. Předpokládám, že byste do mě nikdy neřekli, že se tady něco podobného objeví. Sice jste mě už v kšiltovce, kterou neustále kradu mému příteli, viděli, ale tato je úplně jiná a je božíííí. Teď ještě to krásné počasí a můžu v ní směle vyrazit. I když ji vidím spíš na léto.



Jak se vám moje novinky líbí

Budu se těšit na vaše komentáře :)

Mějte se moc krásně!

Vaše A.

19 komentářů:

  1. To počasí je vážně šílené:/ Snad se to zlepší... Moc pěkné nákupy, ty dekorace <3 A moc se mi líbí svetřík s koženými detaily:)

    OdpovědětVymazat
  2. Poradac a krabicka jsou nadherny, ty by se mi take libily. Libi se mi i ruzove sako a balerinky :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno to oblečení se mi moc líbí :) A pořadač a krabička taky

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten pořadač a krabičku si dělám zálusk taky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. To hnusné, studené a větrné počasí mě už vážně nebaví. Chci už konečně chodit zase v balerínkách a nějaké bundičce. Jinak z nákupu mne nejvíc zaujal ten svetřík z HM a to úžasné sako z FF. Jinak co se týče Pepca, taky ho mám ráda, vždycky se tam dá koupit hodně drobností a malých dárků za pár korun.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Oblečení je všecičko super!
    Ten pořádač na časáky taky!
    To počasí mě vážně ... :D Jako co to je?! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, chci se jen zeptat jestli boty na botovo odpovídají velikostně třeba botám z Bati :) Nebo objednáváš o něco větší, menší než máš nohu? :) Děkuju za odpověď. Péťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,
      objednávám vždy 38 a krásně sedí. Jen mokasíny bych snesla i o kapičku menší, ale 37 bych měla určitě malé :)
      Nevím, jak to mají ostatní, ale mám z Botova spoustu bot a všechny mi sedí- od balerín přes lodičky až po kotníčkové boty :)

      Vymazat
  8. pekne si nakupila. Páči sa mi ružové sačko a aj sukienka s čipkou. Ale vlastne všetko vyzerá super :)

    OdpovědětVymazat
  9. To s tim pocasi je I u nas v UK, uplne to same! Skvele veci! Ten poradac je skvely.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny kousky jsou ty správné na jaro, krásné...No uvidíme. Neboj, určitě přijde.

    OdpovědětVymazat
  11. Naozaj veľmi pekné kúsky oblečenia, keď si z nás počasie prestane robiť srandu aj u nás v BA, tak sa rozhodne budú hodiť :)

    http://monikaname.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Tolik krásných kousků! Připomíná mi to, že bych měla jít už konečně nakupovat na jaro/léto :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tyjoo. všechny ty věci se mi hrozně moc líběji, dokonce na těch pár kousků z HM jsem i koukala.. Též souhlasím s vyhazováním peněz za nekvalitu v Gate a podobných obchodecch.. Zde nakupuji pouze v akcích, to samé terranova nebo New YOrker.Moc se mi líbí i rtěnka Barry me, moc bych jí chtěla ale rtěnek mám momentálně dost. Balerýnky taky úžasné, hlavně ty černé Na Vinted jsem už pár věcí koupila a můžu říct že je to fajn stránka a člověk tam sežene dobrý věci za levno.. Např já jsem zde sehnala Tangle Teezer v cestovní verzi která kdysi stála kolem 400 kč, u jedné pani za 250 kč a vůbec na něm nebylo znát že by ho používala.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné věci :) A ten pořadač na časopisy je úplně kouzelný :)

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  15. ten obchůdek máme i u nás, jednou jsem tam omylem vešla a moc mile mě překvapily ceny a výběr :D :)

    OdpovědětVymazat
  16. Všechno oblečení vypadá nádherně :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. V Pepcu se nikdy nemůžu vynadívat :) dají se tam sehnat nádherné doplňky za pár kaček :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vetsina veci se mi libi, hlavne ta bundicka a sukne z H&M, ono ale to ruzove sacko neni vubec spatne :))

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)