úterý 28. dubna 2015

COSMETIC NEWS FROM PINKPANDA.CZ



Krásný úterní večer! Vítám vás u dalšího článku. Tentokrát bude zaměřen na kosmetické novinky, které mi poskytl eshop pinkpanda.cz a kterému tímto velice děkuji. Na dlouho očekávaný balíček jsem se opravdu těšila. Zajímalo mě, co si pro mě eshop připraví a především na to, až novinky otestuji a podělím se s vámi o své dojmy. Nebudu vás zbytečně napínat a rovnou vám ukážu, co na mě v balíčku čekalo. 

Samozřejmě musím zmínit i pečlivě zabalenou zásilku, na které si pinkpanda dává vždy záležet. Ještě se mi ani jednou nestalo, že by mi některý z produktů, které jsem si doposud sama objednala, přišel poškozený, poškrábaný nebo jinak poničený. Vždy vše super a toho si velice vážím.

Tak a teď konečně k produktům. Dorazily mi celkově čtyři a ihned po rozbalení jsem začala jásat nad paletkou očních stínů od Makeup Revolution z řady I Heart Makeup v tom nejkrásnějším balení. Sice se na něj díky sametovému povrchu chytá kdejaké smítko a prach, ale i přesto se mi moc líbí. Možná i díky tomu krásnému srdíčku uprostřed? 


Paletka obsahuje 16 očních stínů různých odstínů- od světle béžové a růžové až po hnědé a černé. Jak už víte, já osobně si potrpím na přirozenějších odstínech, takže taková fialová, červená nebo modrá je pro mě pasé. Proto si mě paletka ihned získala, protože žádné katastrofické odstíny neobsahuje a vlastně se mi téměř všechny zamlouvají. Kromě očních stínů se v paletce nachází i oboustranný štěteček a zrcátko. Další palec nahoru, protože jsem tady na blogu už nejednou zmiňovala, že právě tohle upřednostňuji. 




Stíny se nanáší stejně dobře jako ty z paletky Iconic od MUR, nevysušují, jsou poměrně dobře pigmentované a ani výdrž není špatná. U té výdrže záleží především na tom, jaký stín zrovna použijete. Pokud některý z těch světlejších, přijde mi, že je výdrž slabší než u stínů tmavších odstínů. Cena paletky je 399,-, což může někomu připadat jako fůra peněz, ale myslím si, že by ji využila každá z vás. 




Jako správná lakomaniačka jsem měla radost i z nového laku od Barry M (159,-) a o to větší byla, když jsem zjistila, že jde o lak rychloschnoucí a navíc v tak krásném odstínu sloní kosti.


Co myslíte, že jsem hned udělala? Správná odpověď je ta, pokud jste odpověděli, že jsem ho hned použila. Mé nadšení z něj neopadlo, naopak jsem s lakem velice spokojená. Opravdu se můžete spolehnout na rychlejší schnutí, které vás u jiných laků může obtěžovat. Tedy alespoň mě to vždycky rozčiluje, když musím dlouhou dobu čekat, než lak zaschne. Při lakování jsem použila 2 silnější vrstvy, ale bez podkladového laku, který se doporučuje. Příště to určitě zkusím i s ním.



Kromě paletky a laku na nehty mi v balíčku přišla i novinka Nanshy houbička na tekutý makeup (219,-). S ní jsem se nikdy dříve nesetkala. Tato houbička slouží ke snadnějšímu nanášení tekutého makeupu. Rovná plocha houbičky umožňuje dosáhnout lepšího krytí, střed houbičky slouží k jejímu uchopení, aby se nám s ní dobře pracovalo a spodní část je vytvořená tak, abychom mohli houbičku postavit a nezašpinila nám všechno kolem. Houbičku jsem použila celkem třikrát, ale že bych z ní dvakrát jásala, tak to se říct nedá. Je sice pravda, že je měkká a díky tomu i velice příjemná, ale při nanášení makeupu zanechává stopy a připadám si jako vosková figurína, přitom množství makeupu dávám minimální. Možná je to i tím, že na houbičku nejsem zvyklá, ale i přesto mně nijak zvlášť neoslovila. 



Posledním překvapením byla vyhlášená Konjac Sponge pro všechny typy pleti (239,-). Možná jste se s ní už některé z vás setkaly, já jsem prozatím ve fázi jejího testování a musím říct, že je výborná! 


Takovou pleť jsem už dlouho neměla, i když ji nemám nijak zvlášť problematickou. Moje pleť je po jejím použití hladká jako dětská prdelka. Určitě se vám o ní ještě brzy zmíním. Jen pro ty, kteří o této houbě slyší poprvé: Konjac houba je 100% přírodní záležitostí a pochází ze staré japonské tradice péče o tělo. Obsahuje spoustu zinku, železa, proteinů, ale i vitamínů a měla by nám zajistit krásnější a jemnější pleť. Konjac houba se vyrábí pro mastnou pleť se sklonem k akné, proti vráskám, na smíšenou pleť, pro velmi citlivou pleť a pro všechny typy pleti. Záleží už jenom na vás, která z nich je pro vás tou pravou ořechovou.



Máte zkušenosti s některým z těchto produktů?

Zaujaly vás?

Pokud ano, můžete využít speciální promo kód PANDA700, který mi eshop věnoval pro své drahé čtenáře. Pokud ho zadáte na konci vaší objednávky (nad 700,-), automaticky získáváte poštovné zdarma a navíc obdržíte i speciální dáreček, který vám přijde v balíčku jako překvapení.


Mějte krásný zbytek dne! 

Vaše A. 

8 komentářů:

  1. Paletka je nádherná a to balení moc povedený :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka je fakt hrozně krásná! I ty odstíny - taky mám ráda různé béžové, hnědé a tak.. :-) A tím srdíčkem by si m taky získala :-D

    http://myfitmind.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To je krasne a vsechno. Houbicka mne zaujala. Samozrejme stiny take.

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka se mi libi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi sa mi páči ten nápad urobiť najsvetlejší odtieň na paletke väčší, mne sa totiž vždy míňa oveľa rýchlejšie, keďže ho používam pri každom líčení. Super, že to niekomu napadlo:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta houba mě zaujala, když je na problematičtější pleť, tak tu bych potřebovala..;D

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka je moc pěkná :) i ten odstín laku se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  8. paletka musi byt super, moc se mi libi ty odstiny :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)