pátek 3. dubna 2015

MY LIFE IN PICTURES / X.


Když v Yankee Candle ulovíte nejen jejich vosky, ale i tulipány, které se vám náramně hodí do pokojíčku


Miluji sprchové gely od Dermacol a tyto jsem obzvlášť musela vyzkoušet// Oblíbená kombinace// Moje poklady// Romantický večer s láskou, vínem a hromadou jídla


Doma je doma <3


Ty nejlepší odpolední svačinky// Ty nejlepší snídaně na světě


Pohodové odpoledne s kávou, malinami a oblíbeným voskem Cranberry Pear v aromalampě


Kosmetické úlovky// Relax u S láskou Rosie// Milované OREO sušenky// Lakujeme s OPI


Jeden z dalších úžasných večerů s mými skvělými kamarádkami <3



Krásný páteční večer!

Věřím, že většina z vás si ho užívá/užije, ať už doma, na párty nebo kdekoliv jinde. Já jsem sice nemocná, ale víkend trávím po boku svého přítele, který o mě s láskou pečuje, a proto jsem momentálně ta nejšťastnější žena na světě- nebo alespoň jedna z nich. Většinu fotek z dnešního random-postu můžete už znát z mého instagramu. Tedy především ti, kteří ho mají a prostřednictvím něj mě sledují- VELKÉ DÍKY, jste zlatíčka! Téměř jako vždy můžete vidět pár kosmetických novinek nebo oblíbenců za poslední dobu, a kromě toho také nějaké ty dobrůtky, které nejen skvěle chutnají, ale i dobře vypadají. Se snídaněmi i odpoledními svačinkami si poslední dobou docela vyhrávám, protože mě to děsně baví. A když k tomu sledujete několik instagramových nadšenců, kteří s vámi dennodenně sdílí jejich výborné (a taaaaak fotogenické!) ovesné kaše a spoustu dalšího, tak zkrátka neodoláte a snažíte si podobnou mňamku udělat i vy. Poslední fotka je dokumentací našich sobotních hodů, které jsme měly u sledování České Miss 2015. Ještě před jejím samotným začátkem jsme skoro všechny dobroty snědly (haha) a alespoň jsme se potom vyvarovaly jakémukoliv zalknutí při vyhlášení. 


A co vy? Dívali jste se také? Měli jste své favoritky


Budu se těšit na vaše odpovědi a doufám, že se vám dnešní fotky líbily :)


S láskou,

Vaše A.

19 komentářů:

  1. Já jsem miss bohužel prošvihla letos. Moc krásné fotky, na ty tvé nikdo nemá! :) Máš to vždy tak krásně urovnané a nastavené :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale určitě jsi zase o tolik nepřišla- vždyť je to jenom Miss :)

      A moc děkuji! Tvůj komentář mě obzvlášť potěšil :*

      Vymazat
  2. Moc pekne fotky. Ted si mi udelala hroznou chut na ovoce :D musim si pro neco jit! Jinak krásne rtenky, hlavne ta ruzova :)

    http://thechicflair.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji :) Ovoce bych mohla jíst každý den, mňam!

      Vymazat
  3. Fotky jsou skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky a to jídlo vypadá tak lákavě:))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, z těch fotek jídla jsem dostala chuť taky na něco dobrého. Je vidět, že si umíš užívat života :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Snažím se, i když je to někdy komplikované, ale to je snad u všech :)

      Vymazat
  6. Na Miss jsem se koukala a hrozně se mi celé vysílání líbilo, holky byly krásné všechny, moje favoritka bylo č. 2
    Jinak fotky jsou moooc krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvojka je nádherná! Strašně mi připomíná Ariu z Pretty Little Liars :D

      Jinak moc děkuji za pochvalu fotek :) Jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  7. Nádherné fotky..Xankee Candle miluji a oreo též. Odkad máš ty úžasné talířky a mističky? Na miss jsem koukala, bohužel ta co vyhrála 1. místo se mi až tolik nelíbila, byly tam rozhodně krásnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) YC je už zřejmě láska na celý život :D Talířky i misky jsou z Ikei :)

      Co se týče Miss, souhlasím s tebou, ale co naděláme... :)

      Vymazat
  8. ty snídaně jsou perfektní! :) a doslova nej jsou ty koktejly!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)