čtvrtek 16. dubna 2015

4 YEARS TOGETHER




Včera jsem prožila jeden z nejkrásnějších dnů, protože jsme s přítelem oslavili naše 4-leté výročí. Vážně jsme už spolu 4 roky a mně to připadá čím dál více neuvěřitelnější. Chvílemi se cítím jako princezna, kterou osud zavanul k tomu nejlepšímu princi na světě. Jsem opravdu šťastná, že jsem ho našla a že jsme se ještě nepozabíjeli, i když k tomu několikrát nebylo daleko, haha. Jenže jsme to MY a MY se skutečně MILUJEME, ať se děje, co se děje, stojíme při sobě a užíváme si každou naši společnou chvíli.

Je až neskutečné, jak ten další rok utekl. Pamatujete si na moje dva články z našeho tříletého výročí? Na 3 roky spolu a copak se tam uvnitř asi ukrývá ? Některým z vás se velice líbilo mé překvapení pro přítele, které bylo v podobě dárkové krabice s jeho oblíbenými dobrotami a jinými věcmi, které nás spojují, a třešinkou na dortu byly vzkazy. I letos jsem chtěla něco originálního, ať máme na co vzpomínat, protože vím, že se nám takové maličkosti zarývají do paměti nejlépe. Docela dlouhou dobu jsem zvažovala, jak přítele potěšit, až mě nakonec napadlo vytvořit hru:

,,Jak dobře se známe?"

Už jednou jsme si pokládali všemožné otázky a byla to sranda, takže jsem se toho chytla a pustila se do práce.



Stačilo sehnat pěknou krabičku, dva druhy barevného papíru, u kterých jsem vsadila na klasiku modrá+růžová, dále také brčka k nastříhaní koleček, tabulky na psaní odpovědí a dvě fixy. Z barevných papírů jsem nastříhala nůžkami, které dělají vlnky, 40 modrých a 40 růžových lístečků a napsala na ně otázky. Některé z otázek se týkaly našeho vztahu, kdy jsme si trošku zavzpomínali (na způsob: Naše první pusa? Naše společná písnička? Naše první fotka?) a ty zbylé už byly všeobecné, kdy jsme si ověřili, jestli se skutečně za ty 4 roky dobře známe a víme o sobě téměř vše. A musím s klidným srdcem říct, že ANO a dokonce i paměť nám výborně slouží! Potěšilo mě, že si přítel pamatuje spoustu detailů, které by mohl jiný člověk snadno zapomenout. Zahřálo mě to u srdíčka.





Kromě hry jsem se pustila i do dortu, který přítel miluje. Podobný jsem mu totiž dělala před 4 lety, a to na jeho narozeniny, které jsme poprvé slavili společně. Od té doby si ho přál každý následující rok, jenže jsem se nechtěla opakovat a dávat mu ten stejný. Naše 4-leté výročí mi ale přišlo jako ideální chvíle, abych mu jeho mlsný sen zase splnila a myslím si, že z něj měl opravdu velkou radost. Zatím jsme ho ještě neochutnali, ale věřím, že si na něm pochutnáme. Tak trošku mi ale připomíná Velikonoce, nezdá se vám? Možná díky té jeho červené stužce s puntíky. 



Od přítele na mě čekaly dvoubarevné květiny (takové jsem ještě nikdy nedostala), výborné víno, které jsme si otevřeli ke hře, a také pozvání na večeři do mé oblíbené restaurace Tiskárny. Tam jsme poprvé zavítali vloni na naše tříleté výročí a moc se nám tam zalíbilo. Hlavně jejich jídlo je vynikající a nezklamalo nás ani teď, i když jsme na něj čekali poměrně dlouhou dobu, až nás to samotné zaskočilo. 






Tentokrát jsem si dala kuřecí kapsu z farmářského kuřátka, plněnou špenátem a sušenými rajčátky s bramborovou kaší, přítel zůstal u vepřové panenky obalené ve slanině na gratinovaných bramborách.

Samé delikatesy!



Ani bez dezertu jsme se neobešli, a tak jsme si ještě dali palačinkový košíček plněný ovocem. Byl výtečný, ale já už jsem myslela, že snad prasknu. Dnes bych si ho dala klidně znovu!



Na závěr bych chtěla ještě podotknout, že mě můj přítel dělá opravdu šťastnou a já mu za to děkuji!

Láska je kouzelná!

<3

Doufám, že se vám zasvěcení do našeho překrásného dne líbilo a článek jste si užili společně se mnou. Brzy se můžete těšit na recenzi nových kosmetických úlovků, na outfity a také na pokračování z našeho wellness pobytu.



Mějte se krásně,


Vaše A. 

13 komentářů:

  1. Gratuluji k výročí! Jen tak dál ;) Dort vypadá nádherně :) Jinak já letos s přítelem v listopadu oslavím 6 let našeho vztahu. Je neskutečné, jak ten čas letí :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji! Musím říct, že jsi velmi nápaditá, líbí se mi, že výročí tak hezky slavíte;) My jsme s přítelem přes pět let a bohužel to už moc neřešíme, někdy je mi to i líto.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem :) Inšpitovala si ma k super darčeku !:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to gratuluju a moc vám to přeju. Musím říct, že hru jsi vymyslela skvělou a ráda se tebou nechám inspirovat. Příští rok budeme s přítelem slavit 5 let, nádherných a kouzelných, takže přesně vím, jak se cítíš :)

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat
  5. Clanek jsem zhltala!!! To je takova nadhera! Ctyri roky, to je uzasne!!!! Ja chci taky, doufam, ze i my jednou oslavime 4 roky a to stejne krasnym zpusobem jako vy! Laska je carodejka a je s ni svet mnohem krasnejsi, preji vam to a je dobre, ze jste si udelali tak krasny den! A ta hra - prima napad!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulace, ty otazky jsou dobre. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ja, jako nezadana, jen tise zavidim a doufam, ze jednou takovou lasku a pritele taky potkam :) moc krasny dort si udelala, libi se mi i napad s otazkama a jidlo muselo byt vyborny. :) je hezky, ze i po 4 letech to takhle hezky slavite :))

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  8. Hra je skvělý nápad a dort se Ti hrozně povedl :) Růže jsou krásné a večeře by se mi taky líbila
    Tak ať jste spolu šťastní pořád!

    OdpovědětVymazat
  9. Všem děkuji za milé komentáře :) Jsem ráda, že jsem vás některé i inspirovala, to bylo mým cílem :*

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný článek a dárečky výmýšlíš úžasný. My budeme mít v červnu pět let, tak bych také ráda něco ,,výjimečného".
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  11. Také moc gratuluji, i když mě tento článek trošku rozesmutnil :) před dvěma dny by jsme také měli 4leté výročí. Ať jste šťastní i nadále Anetko, moc Vám to přeju :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jee, to je moc hezké! My s přítelem jsme spolu už 4 roky a 7 měsíců a vždycky, když se blíží další výročí, tak koumám, čím ho vylepšit nebo zpestřit :D Dodatečně přeji spoustu lásky :*

    ANYTHING ELSE by Michaela

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)