sobota 11. dubna 2015

MY NEW TRENCHCOAT




Hezké dopoledne všem! Včera odpoledne jsme se vrátili z božího wellness pobytu a hádejte, co jsem po zbytek dne dělala? Prodírala se všemi fotkami, které jsme pořídili, promazávala jsem ty nepovedené a naopak se kochala těmi povedenými. Fotek máme jako vždy velkou hromadu, proto určitě brzy připravím článek a některé z nich vám ukážu. Dneska mám pro vás outfit, ve kterém jsem trávila celý čtvrteční den- tedy do té doby, než byly sluneční paprsky natolik silné, že už jsem kabátek ani šálu nepotřebovala a nechala obojí v autě. Kabátek mám nový, sehnala jsem ho přes jednu slečnu na Vinted a je skvělý! Nemá úplně dlouhé rukávy, což mi ze začátku trošku vadilo a trvalo mi, než si zvyknu, ale nakonec jsem si ho oblíbila a nosím ho poměrně často. Nejsem si jistá, zda jste tady už viděli mou vínovou krásku z Manga. Mám pocit, že ne, takže má vlastně dneska premiéru.









kabát, šál, perly a klobouk H&M/ triko Reserved/ džíny F&F/ boty Botovo/ kabelka Mango/ hodinky Mohito



Užijte si slunečný den,
zítra se vám zase ozvu.


Vaše A.

11 komentářů:

  1. Jéé!
    Klobouk je prostě úžasnej a tu kabelku zbožňuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit! Tiež by mi asi najprv vadili tie kratšie rukávy, ale vyzerá veľmi pekne ;)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  3. Opět ti to sluší :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. To je moc hezky outfit. Ta vinova je uzasna. Slusi ti to moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vínová je moje oblíbená :)

      Děkuji, Marti!

      Vymazat
  5. Moc pěkný outfit :) Ten klobouk ti moc sluší! :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)