čtvrtek 23. dubna 2015

AZTEC KIMONO & NEW BAG




Ahojte! Když mi minulý týden dorazila nová černobílá kabelka z eshopu styl-kabelky.cz a já byla ve fázi jejího vybalování z krabice, byla jsem radostí bez sebe a těšila se na ni jako malé dítě. Novou kabelku jsem potřebovala, nejlépe černou, ale když jsem uviděla tuto černobílou krásku, rázem bylo rozhodnuto a na černou jsem si ani nevzpomněla. Však co, i tato má černé detaily a hodí se takřka ke všemu, tak proč zůstávat u klasické černé? A musím říct, že jsem se rozhodla správně!

Jakmile jsem ji vytáhla z krabice, naprosto jsem se do ní zamilovala. Splňuje vše, co jsem potřebovala- je středně velká, prostorná a obsahuje popruh. Tři pro mě základní věci. Důležitý je ale samozřejmě i materiál kabelky, který je v tomto případě skvělý, pevný a kvalitně zpracovaný.


Jediné, čeho jsem se obávala, byla bílá barva i ze zadní strany kabelky, neboť může snadno dojít k jejímu zabarvení od riflí nebo jiných kalhot, které ,,pouští" barvu. Nicméně si na to dávám velký pozor, protože už se mi nejednou stalo, že jsem kabelku nechtěně obarvila a pak mě to doopravdy mrzelo. Stalo se vám to někdy? 



Každopádně, pokud zrovna přemýšlíte nad novou kabelkou, tak vám tuto všemi deseti doporučuji. Jsem s ní velmi spokojená!









kimono Pull&Bear/ tílko a klobouk H&M/ džíny F&F/ mokasíny Botovo/ kabelka styl-kabelky.cz/ brýle Reserved/ náhrdelník FRS/ hodinky Mohito/ náušnice bornprettystore.com



Jak se vám tento outfit líbí? 

Přeji krásný zbytek dne! 


Vaše A.

10 komentářů:

  1. Kabelka vypadá skvěle a tobě to sluší :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. LOVELY BAG AND WRIST WATCH
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to slusi ! S tim zabarvením kabelky od dzinu - stalo se mi to nekolikrat avzdycky me to hrozne vytocilo :( protoze to nikdy nejde vycistit ;) kabelka je nadherna !;) magda

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelka je moc hezká, vybrala sis dobře a taky se mi moc líbí to kimono, pléd či cardigan či co to je, je prostě vážně krásný :)

    Make-up speciál 1.část

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný outfit a ty botky z botova dělají hezkou nohu :))

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful outfit! xo

    http://martaskripnik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné, sluší Ti to a úžasně mi k tomu sedí ten spletený cop! :))

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, já mám zase šaty ze styl-kabelky.cz, mají nádherné věci :) o tom vypovídá i tvá kabelka.
    Mimochodem super outfit, máš to parádně sladěné. :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujala mě jak kabelka, tak ty botičky :). Super!

    www.gabrielaschejbalova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)