úterý 7. dubna 2015

BLUE JACKET




Všem přeji krásný podvečer! Jak jste se dnes měli? Já skvěle a ještě lépe se budu mít následující 3 dny, protože s přítelem odjíždíme na wellness pobyt do Starého Města u Uherského Hradiště. Jak já se těším! Čekají nás dny plné relaxu, masáží, bazénu, whirlpool, ale i památek a poznávání nových míst. Takové pobyty miluji a dokážu si je naplno vychutnat. Škoda jen, že jsou tak krátké a rychle utečou, ale i přesto si ho určitě užijeme a vypadá to, že by nám mohlo přát i počasí, čemuž se mi po posledním týdnu nechce ani věřit. Už dnes je krásně, tak prosím prosím, aby předpověď vyšla a bylo ještě lépe. I na víkend slibují vyšší teploty a sluníčko, tak kéž by! Ale dost povídání, měla bych se jít pomalu pobalit, ať ráno nespěchám a můžu si ještě přispat, haha. A taky proto, abych na nic nezapomněla. Ve spěchu se kolikrát člověk i diví, co dokáže zapomenout- od ponožek, přes ručník, až po kartáček na zuby.


Mám pro vás tedy jen slibovaný outfit, ve kterém jsem v neděli společně i s mým přítelem vyrazila na výlet.
Možná už místo výletu poznáváte, protože jsem o něm nejednou psala. Hradec nad Moravicí? Říká vám to něco? Moje nejmilovanější místo! Miluji na něm snad vše a pokaždé se na něj ráda vracím. Tentokrát nám počasí nepřálo, protože šíleně foukalo a byla zima i přesto, že sluníčko občas vykouklo. Tak jsme udělali pár fotek a jeli honem do tepla, což nám tolik nevadilo, protože se tam zase brzy podíváme a to hned, jakmile se oteplí. Na sobě jsem měla novou bundičku z Gate, oblíbené skinny džíny z F&F a nejlepší klobouk na světě z H&M, který tady můžete vidět snad už potřetí a věřím, že ho tu uvidíte ještě mockrát. Stal se mým kamarádem na hodně dlouhou dobu. Je tak praktický a skvělý!!!







bunda Gate/ svetr, klobouk a náhrdelník H&M/ kalhoty, boty a šála F&F/ hodinky Mohito/ kabelka Lindex




Jak se vám outfit a tohle kouzelné místo líbí?


Mějte se krásně,

brzy se vám zase ozvu a určitě se můžete těšit i na článek z wellness pobytu :)


Vaše A.

15 komentářů:

  1. Jůůů wellness pobyt si přeji už strašně dlouhou dobu s přítelem ♥, tak snad nám to vyjde. Hledali jste přes nějaké slevomaty, nebo jste si prostě našli místečko a udělali rezervačku? Musím uznat, že fotky a prostředí, které jste navštívili vypadá úchvatně! To počasí ani nemluvím, ale tak snad se to co nevidět zlepší. BabyBlue miluji, takže je mi outfit velice blízký =)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo na wellnes pobytu jsme byli s přítelem minulé léto a bylo skvěle :))) V Luhačovicích :)) Outfit je velmi pěkný :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. H.nad Moravicí taky miluju, hned mi to místo bylo povědomé :)
    Sluší ti to a užijte si pobyt :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hi!
    I love your blog!
    Follow to follow?
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit Anetko, moc ti to sluší a úplně jsem si zamilovala tvou šálu :)

    Jak šetří shopaholici?

    OdpovědětVymazat
  6. Vy ste teda iní cestovatelia s priatelom :) Ale schvalujem, treba si uživat a chodiť ked sa dá :) Outfit super a páčia sa mi velmi tvoje rifle :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký outfit, parádní šál. Wellness pobyt zní skvěle. Tak ať je hezky! ...taky proto, že jedu na blogo sraz do Olomouce.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky. Místo jsem poznala hned, protože je taky mé milované, neboť zde bydlím. Jsem ráda, že se ti u nás líbí. Zámek je jednoduše pohádkový. Škoda, že vám nevyšlo počasí. Snad příště :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkné fotky, a tobě to moc sluší! moc se mi líbí ta šála :)

    >>> Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné místo a krásný outfit :) Moc se mi líbí ty fotky :)!
    http://singestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky a outfit =)

    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Všem vám děkuji za milé komentáře :*

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké fotky. Wellness pobyty mám také ráda. Velmi si vždy odpočinu. Naposledy jsem byla v Benešově. Tady to bylo: http://www.hotely.cz/benesov/pobyty/cesta-z-mesta--klidna-siesta/
    Bylo to moc fajn. Už nejsem nejmladší a tohle mi prostě vyhovuje...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)