pátek 17. dubna 2015

VELEHRAD




Hezké dopoledne všem! Outfit, který můžete vidět v dnešním postu, je starý přesně týden. Fotili jsme ho s přítelem v obci Velehrad, když jsme se vraceli domů z našeho wellness pobytu. Byl překrásný slunečný den, jen chvílemi dost foukalo, což je na fotkách vidět. Jelikož jsme ještě plánovali navštívit pár míst, než odjedeme, vzala jsem si na sebe co nejpohodlnější oblečení. Nakonec zase až tak pohodlné nebylo, protože mi zastrčená košile vyjížděla ven z kalhot a i přesto, že bylo krásně, tak mě chvílemi trápila husí kůže a byla mi zima. Tento huňatý svetr mám doma ale více než 2 roky a je to ten nejlepší kousek na světě! Nikdy bych nevěřila, že i v Takku se dají ulovit takové skvělé věci.









svetr Takko/ košile H&M/ kalhoty House/ boty Botovo/ psaníčko Gate/ náhrdelník Forever21/ hodinky Mohito/ brýle Rossmann



Pro dnešek to bude vše, užijte si víkend! 


Vaše A.

11 komentářů:

  1. Ten svetr je fakt z Takka?? Je skvělej! Něco takovýho taky potřebuju, ale teď už snad bude teplo, tak doufám, že až na zimu! :D
    To psaníčko je perfektní! A boty se mi moc líbí!
    P.s. Zase mě štveš...( dneska mám totiž hrozný vlasy,no a ty mě tady mučíš těma svýma <3 ... :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, opravdu je z Takka- až k neuvěření, co? :D
      Děkuji moc, psaníčko jsem dostala na Vánoce a teprve teď v dubnu ho poprvé vytáhla ven :)

      PS: Ty jsi fakt zlato :*

      Vymazat
  2. ja obecně nemám ráda zvířecí vzory, ale libi se mi to psanicko na retizku :) a i barva kalhot je skvela, i kdyz asi spise vice podzimni nez jarni :))

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také ne :)
      Tohle psaníčko je tuším už mým úplně posledním kouskem se zvířecím vzorem a u toho bych už ráda zůstala :)

      Barva kalhot je opravdu spíše podzimní, ale i tak ji nosím na jaře :D

      Vymazat
  3. Moc krásný outfit a ten svetr je opravdu super :)

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi pěkný outfit :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten svetřík ti strašně sluší:-) Jsi kočka:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný cardigan :) sluší ti to !
    xx Sabina

    http://thechicflair.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. ses hrozne krasna :) a ten svetr je bombastickej!

    OdpovědětVymazat
  8. Máš úžasné vlasy :-) a takový pobyt bych si taky nechala líbit :-) Doufám že sis ho užila :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)