úterý 19. května 2015

HAPPY RANDOM POST



Krásný úterní den! Páni, opravdu jsem psala svůj poslední post 2. května? Taková dlouhá prodleva tady nebyla pěkně dlouho. Samozřejmě vše zapříčinilo moje učení na zkoušky a zápočty, kterých bylo požehnaně, ale naštěstí jsem všechno zvládla. V červnu už mě čekají poslední dvě ústní zkoušky a mohou mi začít prázdniny. Jupí! Ani nevíte, jak se těším! Ze čtrnáctidenního učení mi šla hlava kolem a akorát mě všechno stresovalo. Proto jsem štěstím bez sebe, že jsem to zvládla a že se mohu zase naplno věnovat svým koníčkům. Už jste mi chyběli. A co se během dvou týdnů, kdy jsem si dala pauzu od blogování, událo? 


Především jsem se od učení odreagovávala koukáním na hokej MS 2015, kdy jsem nevynechala ani jeden zápas a našim hokejistům fandila až do samotného konce, i když to nedopadlo tak, jak jsem očekávala a jak jsem si přála. Nicméně, i bramborová medaile je dobrá a musím říct (ač nerada, protože nás dvakrát porazila :D), že si Kanada zasloužila vyhrát a finále proti Rusku jsem si užila.


Květen je plný oslav, jelikož během něj slaví narozeniny moje mladší sestra a taky máme s mamkou jmeniny. Jo a mamka má vlastně dvojí svátek, protože na květen připadá i Den matek. 


Vše jsme poctivě oslavili, dostali jsme hromadu krásných dárečků a především díky sestřiným narozeninám to u nás doma vypadá jako v květinářství. Tolik krásných květin pohromadě.. no to je nádhera! A kromě květin jsme ji nechali udělat i dort, který ji charakterizuje. Miluje hudbu a klavír/piano, takže myslím, že z něj měla opravdu velikou radost a my za ni. Potěšilo mě, že se radovala i z ostatních dárečků, které jsme si pro ni připravili, protože ta upřímná radost vás vždy zahřeje u srdíčka.




Co se týče mých dárečků k svátku, tak jsem upřímně nečekala, kolik krásných věcí dostanu, a to ať od rodiny, přítele či kamarádek, takže pokud si tento článek budete číst, tak vám ještě jednou moc moc moc děkuji!!! <3 Od přítele jsem dostala tu nejkrásnější vůni Black Opium od YSL a musím říct, že dokonalejší vůni neznám.


Rodina mě obdarovala překrásnou kytičkou (mamka prostě ví, že květiny miluji!), sladkostmi, krajkovým topem z H&M, který vám brzy ukážu, a také kosmetikou. 



Sestra mě navíc potěšila novým voskem Under the palms od Yankee Candle a skvělou bonboniérou Pro bezva holku


Poslední překvapení si pro mě připravily moje kamarádky, které mi dárečky předaly včera. Stokrát, ne-li tisíckrát jim můžete říkat, že jsou to JEN jmeniny, ať nic nekupují, ale stejně si nedají říct... V obou roztomilých taštičkách na mě čekaly belgické pralinky, které miluji a u kterých si pokaždé říkám, že jsou tak krásné, že je škoda je sníst, haha. Na druhou stranu jsou ale tak vynikající, že jim stejně nejde odolat.




Kromě pralinek jsem dostala úžasnou sadu I love you ze Sephory, ve které na mě čekalo 14 barevných voňavých srdíček do koupele, u kterých je vždy určitým jazykem napsáno ,,Miluji Tě", a také vysněný náhrdelník a překrásný náramek. Co víc dodat.. mám kamarádky zlatíčka!



Během 14 dnů mi domů dorazilo i několik balíčků, jako například černá kabelka z Jej.sk, sérum na řasy REALASH a také nesmím zapomenout na zásilku ze stránek Bornprettystore.com, a to na sadu prstýnkůnáramek se srdíčkem a nejúžasnější perlové náušnice






No a za odměnu za úspěšně zvládnuté zkoušky jsem podnikla i nákupy, ať už online nebo jsem se vydala přímo do některého z obchodních center. O tom, co jsem si pořídila, vám napíšu zase jindy. A co je nového u vás? Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Do konce týdne se můžete těšit na poslední post z wellness pobytu a určitě i na nějaký ten outfit.



Mějte se krásně,

vaše A.

15 komentářů:

  1. Your post is special. I like it. I have a new post on my blog. I hope you visit my blog also. Keep in touch, dear, pls. Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. happy bday dear...very nice pics and gifts
    kisses

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je hromada krásných novinek, moc se mi líbí vůně, sada prstýnků, náramek se srdíčkem, kabelka... no prostě se mi líbí všechno :)

    Zaměřeno na: Astor

    OdpovědětVymazat
  4. Kanada hrála skvěle, to se musí nechat:) Jinak krásné věci. úžasné hodinky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky tak i novinky :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne veci...ta bonboniera je uzasna :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně štěstí k červnovým zkouškám :)
    Skvělé fotky, koukám, že ti také dorazilo sérum Realash :) Je úžasné, že? Jsi z něj také nadšená jako já? :)

    >>> Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný fotky a dort je fakt povedenej myslím, že musel udělat radost:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé moc krásné fotky a úžasné věcičky!:)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    budu moc ráda, pokud se zapojíš :)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  10. Naušnice mám stejné a naprosto je zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  11. moc hezke darky :) ja mam svatek v kvetnu, a dneska ma narozeniny mamka, tak mame kveten taky takovy slavici :) moc se mi libi vsechna bizuterie - tady tu jednoduchou a elegantni mam nejradsi :) taky kabelka vypada super, proste jednoduchost vitezi :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  12. vážně úžasné fotky =) hlavně ta první

    s pozdravem allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :-) je škoda, že články nejsou tak časté, ale chápu to! Já se připravuji na státnice a i muj začátek června bude hektický.. nicméně doufám že článků bude víc, mezi pauzami si je ráda pročítám! Ať se ti vše vydaří a hodně úspěchů! :-) luci.rojkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      bohužel to není tím, že bych nechtěla, ale momentálně je mi to znemožněno chybějícím foťákem :(
      Pár článků mám ale připravených, které zveřejním ještě před tím, než se mi vrátí foťáček domů, potom se můžeš zase těšit na ten stejný koloběh jako dříve :-)

      Hodně úspěchů i tobě a štěstí při státnicích!!!

      Měj se krásně!

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)