sobota 2. května 2015

MY LIFE IN PICTURES / XI.


Co bych pro toho svého miláčka neudělala <3


Jaro všude, kam se podíváš- to na něm miluji! 


Miláček náš <3


část mého kosmetického koutku, který teď stejně vypadá zase jinak (v tom se já vyžívám, haha)// moji eosáci// když vám přijde balík z Pinkpanda.cz v té nejkrásnější růžové krabici// oblíbený sprchový gel od VS 


Náš první tulipán na zahrádce


čerstvá dávka ovoce a kávička z Dolce// když jsme pracovali na dalším dortu// banánové lívanečky// po dlouhé době vajíčka na snídani


Ty kvetoucí stromy mají takové kouzlo <3


Krásnou sobotu všem! Po deštivých a zamračených dnech nám opět vykukuje sluníčko, tak doufám, že svůj čas trávíte někde venku, nejlépe na nějakém výletě a užíváte si víkendu. Já vám povím, že jsem se už hodně dlouhou dobu necítila tak mizerně, jako se cítím poslední týden. Dopadla na mě snad krize středního věku nebo co. A do toho se mám učit na zápočty a zkoušky. Už jenom následující týden mě čekají 2 zkoušky a 2 zápočty hned v prvních dvou dnech, tak na mě prosím myslete, ať se poperu alespoň s polovinou z nich. Jediné, co mě teď pozitivně nabíjí a u čeho se dokonale odreaguji, je sledování mého milovaného hokeje. Taky koukáte na MS 2015? Včera to bylo o nervy, ale kluci naši ušatí byli šikovní a poslední třetina byla odehrána famózně. No jo, to sem sice nepatří, ale musela jsem s vámi sdílet své dojmy.
V dnešním My life in Pictures, dokonce už jedenáctém (!) v pořadí, mám několik fotek převážně jarních, protože jaro je moje nejoblíbenější období v roce a taky soudím, že je nejvíce fotogenické. Ach ty kvetoucí stromy a květiny.... někdy je to až krása dechberoucí. Kromě toho můžete vidět něco málo z kosmetiky, pár dobrůtek, které jsem za poslední dobu měla a také naší Axinku, která už není nejmladší, ale stále vypadá krásně a stále ,,otravuje" s míčky, miláček náš.


Mějte se krásně,

ozvu se vám hned, jak jen to bude možné!

Na svůj instagram se ale snažím přispívat více, tak kdyžtak koukejte na něj :)


Vaše A.

13 komentářů:

  1. Ja se priznam, ze hokej jde kompletne mimo me, ja nejradsi koukam na PGA-golf apod :) jinak na ja re mam taky strasne rada hezky keře a kytky a mam jich plny instagram :D taky se mi blizi zkousky, ale "az" na konci kvetna, tak zatim lenošim a jsem lina cokoliv delat... Ale pak se z toho zblaznim, to je jasny :/

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  2. Ten hafánek je úžasný!! :-) a i ostatní fotky jsou krásné. Budu ti držet palce, taky mě a začátku týdne čeká pár šileností :-(

    http://myfitmind.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Skvele fotky, jaro ja miluji a tulipany taky.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  4. kytičky, ovoce! jaro je nádherný <3

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotky :)
    O víkendu jsme poprvé s přítelem vytáhli po zimě motorku a byli se trochu projet, takže víkend byl fajn. Ale jinak ti s tou krizí taky rozumím, asi na mě taky zase leze :D
    A na MS taky koukám, to je jasná věc :) Škoda včerejší prohry, ale pořád těm našim klukům věřím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky:-) Hlavně ta první♥
    Dříve jsem působila na blogu www.passengersmaniac.blogspot.cz ale založila jsem si nový blog www.cathyvita.blogspot.cz kde momentálně probíhá giveaway:-)
    Začala jsem sledovat tvůj blog a Byla bych moc ráda, kdyby ses stala mým pravidelným čtenářem:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky :)
    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY!:) Budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tie fotky sú nádherné. Hej, kvitnúce stromy majú fakt svoje čaro, na také fotky by som sa dokázala pozerať minimálne celý deň - teda, ak neležať priamo pod nimi a užívať si ten výhľad. :)))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  9. wooow, girl. great post! corolfull and amazing! i like it.
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/nails-polish.html

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké fotky. To je Chodský pes? Taky jsme měli, jsou to skvělí psi! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)