pátek 29. května 2015

SOMETHING NEW




Všechny vás vítám u dalšího článku. Slibovala jsem vám sice outfit, ale momentální situace mi to vůbec neumožňuje. Můj milovaný Nikon skončil v servisu, a jelikož mají na opravu 30 dní, tak je možné, že se ho dočkám nejdříve až za 2 týdny. Proto doufám, že budete stejně trpěliví jako já a počkáte na něj i na nové články se mnou. Dnes vám ale ukážu, co jsem si v poslední době pořídila, z čeho mám radost a dala vám i případně tipy na výhodné nákupy.

Než se do toho ale pustím, musím vám říct jednu nepochopitelnou věc (i když ona je možná pochopitelná), která je pro mě novinkou- začala jsem nakupovat především online a řeknu vám, že je to PEKLO! Tolik utracených peněz za poslední měsíc... Jsem tak líná zajít do obchodů a nakoupit si vše, co potřebuji. Raději zapnu notebook, otevřu e-shopové stránky H&M a už to jede- tohle jde do virtuálního košíku, tohle taky (je to přece zlevněné!) a tohle taky, protože bez toho už nemůžu být! Pak každým dnem očekáváte SMS s doručením balíčku, vyhlížíte kurýra už od ranních hodin a těšíte se, až balíček téměř rozervete a vytáhnete z něj nové věci, které vám buď to sednou, nebo hned míří na Vinted. Ach jo. Přes eshop H&M jsem nakupovala už celkově třikrát a vždy jsem se z novinek radovala, a to i přesto, že mi dvě věci nesedly tak, jak bych si představovala. Takže pokud jste stejně líní jako já a nebaví vás věčné zkoušení hader a hader (jak já tomu říkám) v kabince, tak jděte do online nákupů- mnohdy se vyplatí i skrze akce, které nabízí, ať už se jedná o akce slevové, poštovné zdarma nebo přinejlepším obojí dohromady. 

A co vy? Jak se stavíte k online nákupům

Určitě mi v komentářích zanechte svůj názor a já se teď vrhnu na novinky, které se mi doma sešly. 

BOTY

Kategorie sama o sobě. Jsou ženy, kterými botami žijí, pak jsou ty, které je milují, ale vlastní jich tak akorát a nakonec existují i ženy, kterým stačí ze tři páry, které střídají. Já se určitě řadím mezi ty, které je milují, ale jejich počet nepřesahuje tak katastrofické číslo- aneb číslo botomaniaček.


V posledních dvou týdnech jsem si ale pořídila rovnou dvoje nové botičky a na další dvoje ještě čekám, z čehož vyplývá, že se pomalu, ale jistě přibližuji právě botomaniačkám a možná je stejně jako ony začnu sbírat a opatrovat jako své klenoty. Haha. Něco se opatrovat přece musí! Proužkované tenisky mám z H&M a byly láskou na první pohled. Proužky jsou IN každým rokem a letos obzvlášť. A protože je tolik miluji a člověka tak rychle neomrzí, jako to bývá u jiných vzorů, musela jsem je mít. 


Růžové slip-ony mám z Botova a jsou to mé oficiálně první slip-ony, které vlastním. Dlouhou dobu jsem jim nemohla přijít na chuť a zkrátka nevím proč. Možná mi vadilo, že je má každá druhá, ale až teď jsem pochopila, z jakého důvodu je mají- jsou to prostě papučky, které si zamilujete hned při jejich prvním nazutí. A tyto si mě získaly i díky sladké růžové, kterou já můžu. 


KRAŤASE

Protože se nám blíží léto a konečně teplé dny plné sluníčka (nesmím ztrácet optimismus!), tak jsem začala obhlížet i různé šortky. Dvoje jsem ukořistila právě na eshopu H&M, a to černé do pasu, které byly zrovna ve slevě a stály pár korun, a taky riflové, které bohužel nejlevnější nebyly, ale za to z nich mám obrovskou radost. Sice je mám trošku větší v pase, ale přes boky a stehna mi sedí tak, jak mají a cítím se v nich dobře.



Hnědé kožené kraťase do pasu jsem našla úplnou náhodou, a to v sekáči. Jsou značky Denim Co a ve velikosti přímo stvořené pro mě. Asi na mě čekaly, protože jinak si tento osudový kousek vyložit neumím. Dokonce jsem z nich byla tolik nadšená, že jsem je hned vyvětrala a ověřila si tak, že do velkého vedra rozhodně nebudou.


TOPY & TRIČKA

O neonovém krajkovém topu z H&M Divided jsem se vám zmínila už v nedávném postu, kdy jsem ho dostala ke svému svátku. Je kratší, vzdušný a velmi příjemný na těle. A díky jeho barvičce budu určitě svítit až na míli daleko.


Šedé tričko s černou krajkou jsem ulovila ve slevách v Lindexu. Chtěla jsem něco volnějšího, proto jsem si ho vzala ve velikosti L, aby splnilo svůj účel a vypadalo oblečené přesně tak, jak jsem si představovala.


KALHOTY 

Nějaké další jsem nutně potřebovala, takže jsem ihned využila 30% slevy v F&F a sáhla po těchto olivových kráskách se zlatými zipy. 


DOPLŇKY
KABELKA A BRÝLE

Dvě věci, ze kterých mám téměř největší radost. Sluneční brýle ve světlém odstínu jsem si přála už dlouho, ale žádné mi neseděly a většina mi ani neslušela. Zlom nastal až u těchto z H&M, které se mi ihned zalíbily a už jsem si to s nimi kráčela k pokladně. To samé bylo i s kabelkou z F&F, která mě upoutala svou trojbarevnou (a pro mě dokonalou!) kombinací se zlatým zapínáním.


CARDIGANY

Pozor! Teď vám představím svůj nejoblíbenější úlovek, který mám od svého přítele. Jde o kimono s třásněmi z Pull&Bear, které nosím převážně k roztrhaným džínám nebo slimkám a nezbytně k němu volím i některý z mých klobouků, neboť se k němu perfektně hodí. 


Dalším cardiganem, který jsem si opět pořídila na eshopu H&M, je tento šedý žíhaný s koženkovými rukávy, díky kterým vypadá skvěle a stylově. Musím uznat, že ho nosím fakt ráda a brala bych ho klidně i v jiných barvách. 


SAKA

Saka miluji a vy to víte. Už se mi jich nahromadila pěkná sbírka, do které mi nově přibylo sako s koženými rukávy z H&M a také delší malinové sako s černými knoflíky značky Stradivarius. Ani jedno jsem ještě neměla ani jednou na sobě, ale už se těším, až je provětrám. Nicméně, barva druhého sáčka mi nešla zachytit taková, jaká ve skutečnosti je, tak doufám, že se to podaří alespoň v některém z outfitů.



OVERAL

Poslední novinkou, co se oblečení týče, je černý overal s krajkou, který je jak jinak, než opět z mého nejoblíbenějšího H&M. Je elegantním, ale zároveň i sexy kouskem, který má nádherný výstřih na zádech.


Na úplný závěr jsem si pro vás nechala ještě 3 kosmetické novinky, i když se mi jich doma sešlo poměrně více a určitě se o nich ještě zmíním.


První novinkou je sada laků na nehty ROLLERGIRL od známé značky Urban Decay, kterou jsem si objednala přes stránky galaxieprani.cz. Byla to má první objednávka z tohoto eshopu a bohužel jsem byla po rozbalení balíčku velmi zklamaná. Jeden produkt na vlasy měl neskutečně poškrábaný obal, což se dá ještě přetrpět a co se týče této sady laků na nehty, uprostřed na mě čekal jeden vyschlý a s minimálním obsahem. Co se dá dělat.. Laky mají ale překrásné barvičky a musím zmínit i jejich jednoduchý a krásný design. Pokud by se vám líbily stejně jako mně, seženete je i TADY.


Druhou novinkou je organický hydratační holící krém značky EOS s vůní granátového jablka a malin. Krém mám z eshopu stylishdeer.cz, na kterém jsem už kupovala dvě sady EOS balzámů a vždy jsem si balíčky vyzvedávala osobně na pobočce Ken Design v Ostravě v Nové Karolině. Tento holící krém jsem chtěla vyzkoušet už delší dobu, je totiž s přírodními oleji, bambuckým máslem a antioxidačními vitamíny E a C, které mají poskytnout pokožce hydrataci po dobu 24 hodin. Krém je úžasný, v krásném balení, s pumpičkou jako aplikátorem a dalším plusem je jeho překrásná vůně.


Poslední novinkou je potom můj nový parfém Black Opium od Yves Saint Laurent, který je srdeční záležitostí a bez kterého si to už neumím představit. Je prostě TOP! Je to jeden z nejkrásnějších dárečků, které jsem kdy dostala!



A co vy jste si pořídili v poslední době? 
Nakupujete už nové kousky na léto?


Mějte se krásně,

Vaše A.

20 komentářů:

  1. Super úlovky, nejvíc se mi asi líbí ty khaki kalhoty se zlatými zipy, něco takového už delší dobu sháním, díky za tip. :)
    Jinak celkově se mi ty kousky moc líbí.
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny úlovky jsou super!! proužkaté boty, overal, žíhaný svetr a tílko s krajkou se mi líbí nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvele ulovky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. no tak ty si sa riadne rozbehla. Samé krásne ulovky. Nakupovat cez internet je veru taká malá závislost, ja však kupujem len určite veci, o ktorých viem, že nebudem mať s nimi problém. Také nohavice, alebo bundičky by som si netrufla cez net objedat, mám problém kupit vhodne v kamennom obchode na moje dlhé ruky a nohy :D

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno se mi neskutečně líbí! Trochu ti zavidím, já jsem momentálně "švorc" :D
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  6. Libi se mi dzinove kratasy, ty v lete unosim nejvice, takze letos bych rada sehnala nejake nove.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné novinky, moc se mi líbí parfém, laky na nehty, černý overal a tričko s krajkou z Lindexu a i obě botičky jsou top!!! :)

    Bělení zubů s BeconfiDent + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Tééda, to je krásný kousků a ta sada na nehty se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Botky z HM mám taky ale jen v bílé a za tu cenu musím říct, že naprostá spokojenost ! :)
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  10. slipony, olivové krásky, okuliare, kimono... hneď by som to všetko brala! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  11. Super nákupy ;) Já online nakupuji taky celkem často a peníze z účtu jenom mizí a mizí a poslední dva týdny se modlím a čekám do další výplaty :D
    Ty růžové slip-on tenisky jsou úžasné. Musím říct, že jsem jim taky dlouho odolávala a nemohl jim přijít na chuť, stejně jako ty, ale když jsem si z botova objednala leopardí, hned jsem si je zamilovala a jak jsi řekla, jsou jako papučky. Nikde netlačí a vydržím v nich celý den, i když je fakt, že nazouvat si je musím jen se lžíčí :D Už se koukám po dalších barvičkách :D

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné úlovky Ann :) Nejvíc se mi asi líbí ta kabelka a tricko s krajkou :)

    Sab | http://thechicflair.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné kousky! :) Obzvlášť kimono a overal jsou úplně TOP ♥

    http://anotherdominika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Hahahah, to znám, taky jsem tomu nakupování online poslední dobou propadla a moje kreditka se nestačí divit :D. Jinak ty botky, kabelka a kosmetika jsou super :-)

    OdpovědětVymazat
  15. ten krajkový top je naprosto skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. tak ty růžové slipony jsou úžasný a ten overal ještě víc! <3
    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkn évěcičky, nejvíce se mi líbí botičky! :)
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)