sobota 23. května 2015

WELLNESS POBYT / HOTEL SYNOT / PART 3



Ahojte! Dnes bych konečně ráda uzavřela téma wellness pobyt a pustila se do shrnutí posledního dne, který jsme tam strávili. Jelikož jsme museli být do desáté hodiny dopolední sbalení a dá se říct ,,vystěhovaní" z pokoje, neotáleli jsme a trošku si přivstali. Tedy alespoň já, abych mohla všechno v poklidu pobalit a nestresovat se, jestli máme opravdu všechno a na nic jsme nezapomněli. Vlastně i v tomto ,,poklidném" balení se to může stát, ale díky Bohu- vyvarovali jsme se tomu!

Po vydatné snídani jsme odnesli všechny naše věci do auta, rozloučili jsme se s hotelem i okolím a vyrazili směr Velehrad, který jsme měli naplánovaný jako zastávku před odjezdem domů. V této malé obci se nachází, jak už určitě víte, jedno z významných poutních míst v ČR. Protože nám slunečné počasí stále přálo, celé jsme si to tam prošli a rozhodně nám procházku nezkazil ani protivný vítr, který chvílemi foukal.





Na přání mého přítele jsme se ještě z Velehradu přesunuli do leteckého muzea, které mě jakožto ženu (:D) tolik nezajímalo, ale co bych pro toho svého drahého neudělala. Nakonec musím říct, že mě velice zaujala prohlídka vnitřních prostorů dvou letadel, která je všem návštěvníkům umožněna. Projít se prostory se zatuchlými starými sedačkami má své kouzlo a rozhodně to stojí za to navštívit.







Po muzeu jsme už žádnou další zastávku neplánovali, jenže ona stejně přišla, a to úplnou náhodou! A to takovou náhodou, že jsem z ní nakonec měla úplně největší radost a užila jsem si tuto podívanou snad nejvíce z celého našeho výletu. Po cestě domů si totiž můj bystrý přítel všiml kovové hlavy žirafy, která vyčnívala z nějakého oploceného prostoru, do kterého nebylo vidět. A víte, co se v tomto prostoru nacházelo? To nejúžasnější KOVOZOO, jaké jsem doposud viděla. Vlastně jsem ještě nikdy předtím žádné neviděla, ale setkala jsem se s pár zvířátky, které byly z kovu zhotoveny, ale rozhodně ne tak bravůrně jako tyto.




V tomto jedinečném ZOO bych nejraději strávila celou věčnost. Všechno se mi tam tolik líbilo.... Bylo až ohromující, z čeho některá zvířátka vznikla a jak náročné je asi bylo vytvořit. Opravdu nádhera! Gigantický býk, bizon, slon nebo kůň? Wow!





A protože je toho k vidění spoustu, myslím, že by bylo stejně nejlepší, kdybyste si naplánovali celodenní výlet a sami se do tohoto originálního ZOO podívali. Co vy na to? Proto jsem vybrala jen několik fotek, abych vám neprozradila úplně všechno, ale zároveň jsem se snažila vybrat takové fotky, kterými bych vás do ZOO nalákala. Na vlastní oči si totiž odnesete daleko větší zážitek než prostřednictvím pouhých fotek.









Doufám, že vás fotky z dnešního článku zaujaly a už si do diáře plánujete výlet, ať už se svými drahými polovičkami, kamarády, rodinou či dětmi. Mně se naskytnout možnost jet znovu, tak neváhám ani minutu!


Mějte hezký víkend,


Vaše A.

5 komentářů:

  1. wow! Ta kovozoo vypada uchvatne! Take bych rada nekam vyrazila, tak snad brzy!

    OdpovědětVymazat
  2. V Kovozoo som bola v stredu a je tam naozaj krásne! :D Pekné fotky. :)

    http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Kovozoo vypadá báječně, ani jsem nevěděla ze neco takového existuje :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné fotky! někdy bych se tam chtěla kouknout, kovozoo působí hrozně příjemně a "relaxačně" no, tam bych se zabydlela hned :D :)

    >>> Nikola Mills

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)