pondělí 29. června 2015

BABY BLUE JACKET


Hezké pondělí všem! Po pár dnech vás vítám u nového outfitového článku. Víkend utekl jako voda a já ho strávila hned na několika různých místech. Navštívila jsem České Budějovice, obec Temelín, kde se konal fotbalový turnaj (díky němuž jsme tam jeli a díky němuž jsme potkali i Anetu Vignerovou :D), a především překrásné město Písek. V Písku jsme s bandou přátel strávili především páteční večer, kdy jsme se najedli v příjemné restauraci, prošli se centrem a dali si tu nejvýbornější zmrzlinu.V Písku jsem byla poprvé a musím říct, že jsem si tam při večerní procházce připadala jako někde na dovolené u moře. A nejen já, ale vlastně celá naše parta. 

Co se týče dnešního outfitu, tak ten jsme s přítelem fotili asi minulý týden, a to těsně před tím, než začalo pršet. Chtěli jsme se jít projít do města a zajít si na zmrzlinu, ale protože jsme nechtěli zmoknout, sedli jsme do auta a rovnou udělali pár fotek.


Sáčko mám nové, je z Oodji a co na něm opravdu miluji, je jeho perfektní rovný střih a samozřejmě jeho krásná baby blue barvička, která dle mého sluší jak brunetkám, tak i blondýnkám. Co myslíte?








sáčko Oodji / triko Reserved / kalhoty a klobouk H&M / slip-on Botovo / kabelka Zara / náhrdelník FRS 


Krásný den všem,

vaše A.

14 komentářů:

  1. Mám moc ráda tyhle pastelové kombinace, je to příjemné a veselé :). Já mám v Oodji problém s materiály a navíc mi jejich moda vůbec nesedí, ačkoli některé kousky jsou pěkné.. A ta kabelka je krásná <3

    OdpovědětVymazat
  2. Oodji je jeden z mojich najobľúbenejších obchodov, vždy si tam dokážem niečo vybrať, takže sa vôbec nečudujem, že to krásne sako máš práve odtiaľ:)) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  3. Baby blue je moje oblíbená barvička, takže sáčko moc chválím. Vypadá krásně. Dost mě překvapilo jak si fialová kabelka rozumí z celkovým oufitem. Vypadá to moc hezky :)

    Radu - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je super outfit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. sako a ta baby blue barva je nadherna :) koukam, ze mas hodne veci v pastelovych barvach :))

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  6. Písek je krásné město, štěstí, že od něj bydlím asi dvacet minutek :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí hlavně tričko a boty :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká kombinace, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné sáčko a moc ti sluší :)
    xx Sab
    PS: pozívám te ke mně na giveaway:
    http://thechicflair.blogspot.co.uk/2015/07/giveaway-uk-cz.html

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle barvička ti hrozně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný outfit! Ostatně, jako vždy. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)