středa 17. června 2015

MY FIRST MEL SHOES


Ahojte! Když mi před týdnem dorazily moje první Mel botičky, jásala jsem jako malé dítě. Už dlouhou dobu jsem o nich snila, ale nevěděla jsem, které si vybrat. Chtěla jsem totiž takové, ze kterých budu fakt na větvi a brzy mě neomrzí. Po nekonečném projíždění stránek jsem si nakonec pořídila jako odměnu za úspěšně zvládnuté zkouškové tyto srdíčkové krásky ze spartoo.cz.

A víte co? Byla to ta nejlepší koupě, jakou jsem kdy mohla učinit. Jsem z nich opravdu nadšená! Jsou voňavé, pohodlné a hrozně roztomilé. Když pominu to, že opravdu nejsou vhodné pro velká vedra, neboť se v nich potí noha, tak si nemám na co stěžovat a nelituji ani jediné koruny, kterou jsem za boty zaplatila. Máte taky svoje MelPokud ne, lákají vás některé z jejich nabídky


Já vám prozradím, že jsem si objednala další, ale ty vám ukážu zase později. Pokud mě však sledujete na mém instagramu, můžete už předem vědět, o jaké půjde.

Nicméně vám napíšu ještě pár slov k mému dnešnímu outfitu. Kombinace proužků s červenou je moje nejoblíbenější, a kdybych mohla, chodím v ní pořád. Když jsem si uvědomila, že nemám žádné obyčejné proužkované tílko, naběhla jsem do H&M a sáhla po tomto basic kousku za pár korun. Poprvé na mně můžete vidět i můj oblíbený bílý blazer z Nextu.












tílko a šortky H&M
blazer Next
kabelka a hodinky Mohito
balerínky Mel
brýle Orsay
náhrdelník FRS
náušnice Tally Weijl


Jak se vám tento outfit zamlouvá? 

 Přeji všem krásný den!

Vaše A.

12 komentářů:

  1. Ty jsou vážně moc povedené :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám úplně stejné a značku Mel celkově hrozně miluju. Jinak celý Tvůj outfit se mi moc líbí a zdá se mi, že jsi dost zhubla :-) Každopádně Ti to sluší!!
    G.
    www.gabrrrielablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkně sladěný outfit! :) Já těmto botám ještě nepropadla, nevím, nějak si je nedokážu představit, že bych je nosila :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne topánočky si si vybrala, páči sa mi aj tielko, aj blazer, taký biely už dlhšie hľadám a tento je naozaj veľmi pekný:) DAY BY DAY

    OdpovědětVymazat
  5. Melky jako pekny, to srdicko je uchvatne roztomily, ale ja jsem vypleskla z KABELKY :D <3 jinac naprosto chapu, proc milujes tuhle kombinaci, vypadas v ni skvele a nadherne ladi!

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne! Moc ti to slusi! Mel nemam a musim si je nekde zkusit, protoze mi maloktere boty sedi. Ta srdicka jsou nej.

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné melky a úžasný celý outfit <3

    OdpovědětVymazat
  8. Mě to k Mel botám nikdy netáhlo, ale musím říct, že tyto ti moc sluší. A jsi nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, tyhle jsem také moc chtěla a nemohla je najít, tak už vím, kde je konečně seženu, děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem na boty od Mel koukala a líbí se mi moc :) A tyhle jsou krásný i outfit je super

    OdpovědětVymazat
  11. pekný outfit, velmi sa mi páči. Tie červené doplnky! A botičky su skvele!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)