pátek 12. června 2015

HOLIDAY, WELCOME!




Hezký večer všem! Máte se krásně?  Doufám, že ano! Zakřičme teď všichni třikrát hurá (hurá, hurá, hurá), protože jsem ve středu zvládla svou poslední zkoušku, zdárně tak ukončila ročník a začaly mi oficiálně prázdniny. Ani tomu nemůžu uvěřit. Všechno učení mohu konečně hodit za hlavu až do dalšího zkouškového, což zní skvěle, nemyslíte? Kromě toho mám zpátky doma svůj foťák, takže očekávejte příval nových článků, které vás snad budou bavit tolik, jako tomu bylo dříve. Zároveň bych vám chtěla poděkovat za to, že jste byli trpěliví, a i přes mé nepravidelné příspěvky na blogu jste mi stále zůstali věrní! Děkuji <3


Outfit, který můžete vidět na dnešních fotkách, je jedním z mých nejoblíbenějších a nejpohodlnějších. Tílko, šortky, kimono, slip-ony... hmmm a můžeme vyrazit!












tílko Zara/ šortky a brýle H&M/ kimono Pull&Bear/ kabelka Orsay/ slip-ony Botovo/ klobouk Reserved/ náušnice Bornprettystore.com/ náhrdelník Primark/ hodinky Mohito


Jak se vám tento outfit líbí? 

Budu se těšit na vaše názory!


Užívejte si víkendu,

vaše A.

20 komentářů:

  1. Moc moc ti gratuluju! :)
    Strašně ti to sluší, pořád zbožňuju ty tvoje vlasy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu :)

      Teď bych potřebovala letní sestřih, peču se v nich :D :D

      Vymazat
  2. Gratuluji. Kimono vypada velice pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji kimona, tohle je moc krásné a ta kabelka, prostě nádhera. Přesně takovou hledám

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem tento týden dokončila všechny zkoušky :-) Konečně klid a pohoda :D Jinak outfit moc pěkný. Sluší ti to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šikulka :) Gratuluji. A děkuji moc :*

      Vymazat
  5. Ahojky, to kimono je fakt super. Už se těším na další příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  6. I love this outfit is so comfy and summer

    http://elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Super letní look!! Kimono je úžasné!

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle je moc hezky outfit. Kimono je paradni!

    OdpovědětVymazat
  9. nice outfit..i love your accessories
    kisses

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný outfit Anetko, moc se mi líbí jak kabelka, tak botičky a kimono :)

    Krásný úsměv = bílé zuby :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vlastni kimono zatim nemam, ale o to vice se mi libi u jinych :) Taaak ti zavidim, ze to mas uz vse hezky hotove, me cekaji ve stredu statnice a pak snad take konecne zaslouzene volno, tak snad mi to dobre dopadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, budu na tebe myslet :* Určitě to dobře dopadne, ničeho se neboj :)

      Vymazat
  12. Gratuluju ke zkouškám, prázdniny si pořádně užij :) Líbí se mi kabelka a boty

    OdpovědětVymazat
  13. Mooc ti to sluší :) A moc pěkná kabelka!
    xx Sab | http://thechicflair.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  14. Moc gratuluju! :))
    Krásný outfit, jedno z nejhezčích kimon, co jsem kdy viděla! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Máš moc krásný usměv:)) A moc ti to ten outfit sluší!

    OdpovědětVymazat
  16. Jééé, to kimono je nádherné. Tohle léto jsem se do nich taky zbláznila :-)
    G.
    www.gabrrrielablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)