neděle 21. června 2015

PINK TRENCHCOAT


Hezkou neděli všem! Nevím, jaké počasí panuje u vás, ale u nás je to děs a hrůza. Kde je sakra to zatracené léto? Kde je sakra to zatracené teplo? Víc sakra už použít nehodlám (nebojte!), ale jsem naštvaná. Včera i v pátek jsem byla na brigádě, kdy jsem měla dvě dvanáctihodinové směny po sobě a jenom jsem se modlila, ať zrovna není hezky a nemusí mě mrzet, že nemůžu ven. To se mi vcelku splnilo, i když včera bylo rozhodně lépe než dnes. Achjo! Pokud si zrovna nestěžujeme na práci nebo školu, tak hned poté následuje počasí a spousta dalších věcí. Zkrátka si nevybereme.

Outfit, který můžete vidět na dnešních fotkách, je jedním z mých nejoblíbenějších. Důvody jsou hned tři- miluji proužky, miluji světle růžovou barvu a nade všechno miluji pohodlnost, což džíny, tenisky a obyčejné tílko naprosto splňují! Tenisky i kabelku jsem vám ukazovala v posledním new-in postu, na můj nový trenchcoat jsem zapomněla, tak ho můžete vidět alespoň dnes, a to přímo v akci.








tílko, brýle a tenisky H&M
trenchcoat styloveonline.cz
džíny a kabelka F&F
náhrdelník Primark
náušnice bornprettystore.com
hodinky Mohito



Užijte si zbytek víkendu!


Vaše A.

28 komentářů:

  1. Krásný outfit :) trenčkot se mi moc líbí, ale jen na první fotce, v těch detailnějších vypadá trošku ušitý horkou jehlou.... ale parádní, svěží, šik.... :) hezká by byla i variace např. s šedýma kalhotama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)

      Haha, tak s tím naprosto souhlasím. Není moc kvalitně ušitý, ale tak moc se mi líbí jeho barvička, že se ho nechci vzdávat :D

      Šedé kalhoty by byly taktéž super, to máš pravdu :)

      Vymazat
    2. no pozor, aby si tě teď Lucie neblokla na instagramu, pokud ji tam sleduješ skrz zboží na jejím e-shopu... já si jednou objednala top, vůbec mi neseděl, jak píše Léńa šitý horkou jehlou, ale dá se to pochopit - cena odpovídá kvalitě, ale opravdu mi neseděl tak jsem to mile sdělila e-mailem, že bohužel top chci vrátit... a najednou mám její instagram zablokovaný :D ... to jsem ještě nezažila :D

      Vymazat
  2. Barvicka je naprosto uchvatna, kombinace s prouzky presne me gusto! Po dlouhe dobe se mi moc libi culik, proste parada :) copak delas za brigadky? Jsem zvedava, protoze ted chci take zacit chodit, aby byly korunky na nejakou dovcu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Umíš skvěle kombinovat věci...sluší ti to :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Wow...krásná kombinace. Moc se mi líbí sladěný kabátek s kabelkou. Celkově působí outfit svěže, moc se líbí :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší je si nestěžovat a je to :)
    Musím říct, že tento outfit se Ti povedl a hrozně moc Ti to sluší !
    Trenchcoat je teda naprosto krásnej

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný outfit, moc ti sluší, musí být super pohodlný:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je super kombinace, moc ti sluší. A kabelka je boží :)

    OdpovědětVymazat
  8. uzasny! kabelku jsem ti uz myslim komentovala na instagramu a moc se mi libi :) jak jsou a tom kvalitou dziny z FF? ja si vzdy kupovala v HM, ale po par vypranich ztraceji barvu, jsou vytahane a dokonce jsem si dnes pri zehleni vsimla, ze jsou na zadku i osoupane a takove zmolkovate, tak uz nevim kde dziny kupovat.. :/ precejen, v HM staly asi tisicovku, ale ocividne to neni zaruka kvality.. dekuju za odpoved :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát <3

      Džíny z F&F mám jen tyto a jsou super! Nosím je poměrně často, barva je pořád stejná a vůbec se nevytahaly, takže za mě spokojenost :) Mám z F&F ještě jedny kalhoty a ty taktéž super!

      Vymazat
  9. Skvelo skombinované, vyzeráš výborne!! Toto je asi prvýkrát, čo ťa vidím s vlasmi v copíku, veľmi ti to pristane:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  10. Musím jedině souhlasit, protože počasí mě fakt nebaví :( :D
    Trenčkot má nádhernou barvu a moc se mi líbí, jak si jej zkombinovala :)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné, moc ti to sluší! :) Podobný trenchcoat by se mi moc hodil. :)

    OdpovědětVymazat
  12. No já teda nevim, ale prezentovat tady věci, ze kterých čouhají nitě tak moc, že je to vidět i na fotkách z dálky, se mi zdá na módní blog dost trapný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš ty cca dvě nitky na jedné straně klopy? Ano, ustřihnu je a příště už to bude určitě lepší ;) Možná jsem tedy měla použít photoshop, anebo trenchcoat rovnou spálit, že?

      Jak už jsem se vyjádřila výše, vím o tom, že není moc kvalitní a věř nebo ne, i já mám raději kvalitnější kousky, ale i přesto ho budu rozhodně nosit;)

      PS: Můj blog není módní. Je tady (alespoň myslím) od všeho trochu. Rozhodně nefotím jenom outfity.

      Hezký den!

      Vymazat
    2. Jejda mane :D Ty dvě nitky mě rozsekaly Ann !! :D

      Vymazat
  13. Ann, to se Ti moc povedlo :) Parádní kombinace barev, která působí svěže a šik. Navíc máš krásnou rtěnku, a to já můžu :) Na instáči mi spadla brada, fakt ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Velice pěkná kombinace! Moc ti to sluší. Proužky a růžová je i má oblíbená záležitost.

    OdpovědětVymazat
  15. Všem vám moc děkuji za všechny komentáře, jste zlatí :* :)

    OdpovědětVymazat
  16. Paráda! Tenhle typ outfitů taky miluju, elegantní, ale zároveň pohodlné :) Moc ti to sluší! :)))

    OdpovědětVymazat
  17. Tahle růžová ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  18. krásný kabátek tahle ružová ti strašně sluší:))

    OdpovědětVymazat
  19. Tahle kombinace barev ti moc slusi , je to povedené :) jinak e-shop styloveonline ma zbozi od vietnamcu - nijak to neodsuzuju sama u vietnamcu nakupuju , ale doporucuju si zajit primo k vietnsmcum, najdes vse ze styloveonline za polovic , ale treba i boty a kabelky z botovo.cz , to je taky vietnamsky předprodej ;) magda

    OdpovědětVymazat
  20. Super kombinace! Moc ti to sluší!! Botky jsou úžasné a trenchcoat také!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)