pondělí 15. června 2015

HAWAII PARTY


Krásné pondělní dopoledne! Víkend utekl jako voda, ale maximálně jsem si ho užila! Předpokládám, že i vy jste ho strávili podle svých představ, a to především tak, jak jste si naplánovali. Já tedy rozhodně- zase jsem měla všechno naplánované přesně do puntíčku. To jsem celá já. Dnes se vám zmíním o jednom z víkendových dnů, a to o sobotě, kterou jsem strávila se svou rodinou na  Hawaii párty. Mám moc ráda oslavy s určitou tématikou. Nejenže se projeví kreativita oslavence/oslavenkyně, ale také hostů, kteří jsou na párty pozvaní a jejich úkolem je vymyslet si outfit, který bude dané tématice odpovídat.



V pozvánce jsme obdrželi pár instrukcí, v čem by bylo vhodné přijít a podle toho jsme se řídili. Pánové měli dorazit v kraťasích a slamáku, dámy v šatičkách, sukýnkách či kraťasích, ale s plážovým šátkem. Ten jsme doma s mamkou ani ségrou nenašly, proto jsme volily náhradní řešení a vzaly si něco květinového, co bychom si za normálních okolností klidně oblékly na pláž. A i přesto, že byl slamák určen pro muže, neodolala jsem a vzala si ho taky. Z párty mě kvůli němu nikdo nevyhodil, tak uf uf uf ... 


Když jsme kolem 15.00 dorazili na místo konání, nestačili jsme zírat, jak si se vším naše oslavenkyně vyhrála. Vypadalo to skvostně! Opravdu jsem se cítila jako na Hawaii párty, a to nejen kvůli tomu božímu ananasu na stole. Hned při příchodu jsme navíc dostali havajské věnce, které jsme měli zavěšené kolem krku po celou dobu párty a které jsme si dokonce mohli odvézt domů jako památku na tento skvělý den. 







Musím říct, že to byla jedna z nejpovedenějších oslav. Všichni se skvěle bavili, pochutnávali si na výborném jídle, které bylo pro nás připraveno, tancovali, zpívali... zkrátka bylo veselo, což k oslavám patří <3







A co vy?

Máte rádi oslavy s určitou tématikou? 
Zažili jste už nějakou, na kterou rádi vzpomínáte?


Budu se těšit na vaše komentáře! 


Mějte se hezky,

Vaše A.

13 komentářů:

  1. Takovouhle Havaj s koláčema bych si dala líbit. Hned bych jeden zbodla. Slušelo ti to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty napekla babička a byly výborné <3 Škoda jen, že se po nich za chvíli slehla zem :D

      Děkuji, Marti!

      Vymazat
  2. Vyzerá to pekne:) Ja som na tematickej oslave ešte nikdy nebola, ale keď vidím tieto fotografie, mám chuť nejakú usporiadať:) Ďakujem za inšpiráciu:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a urcite to bola vydarená párty. Ja by som sa hneď na nej zúčastnila už len kvôli tej kope dobrého jedla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bomba! Tak na takovéhle vymazlené party jsem ještě nebyla :) Takže pokud mě někdo na něco podobného nepozve, asi si to zařídím sama =D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takovou akci bych si nechala líbit :) A vlastně si říkám, že je to tak super nápad, že bych tuhle párty mohla někdy uspořádat i já :)

    Šperk pro vaši pleť - Belcura

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé to zní skvěle :))) Povedené fotky :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. To musela být povedená party! :) Všechno vypadá prostě skvěle! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pááni, to musela být opravdu skvělá zábava :) Vypadalo to moc dobře :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, já bych si dala ty dobroty :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, to musela být super párty. Moc krásné fotky. :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)