úterý 23. června 2015

MY PLEASURES: TED BAKER, MEL, VICTORIA'S SECRET....


Krásný večer! Při psaní dnešního postu se musím usmívat. Celým pokojem mi duní hudba a já cítím neskutečnou pohodu. Je mi fajn. Vlastně více než fajn. Asi si začínám uvědomovat, že mám prázdniny. Až do 21. září nenavštívím školu a před sebou mám celé léto a s ním spojených tolik plánů, výletů, akcí... Dokonce mi tuto radost nepřekazí ani to, že budu muset docházet na brigádu, protože se neskutečně těším, až z ní dostanu první penízky a koupím si něco, co mi udělá radost. A především chci na dovolenou! Je mi jedno, jestli k moři nebo jen někam tady v ČR, ale hlavně NĚKAM!

Máte už své plány na léto? Čeká vás toho hodně?
Chystáte se na dovču? 

Poslyšte, já se normálně pořád usmívám. A víte proč? Ne, že bych byla blázen, i když občas jsem, ale protože vím, co přichází na řadu. Fotky. Fotky, na kterých můžete vidět některé novinky, ze kterých mám obrovskou radost a těší mě! Tím se vysvětluje to usmívání! Rozhodně! 

Asi začnu tím, z čeho mám úplně největší radost a do čeho jsem se totálně zamilovala. Ted Baker a jeho kosmetické taštičky jsou kapitola sama o sobě. Snila jsem o nich dlouho a nakonec mám tu nejkrásnější ze všech, a to jednoznačně. Ne a ne! Lepší rozhodně neexistuje <3



Dovezlo mi ji moje zlatíčko Kristýnka (které tímto ještě jednou děkuji!) jako odměnu za týdenní zastoupení v jejím salonu, společně ještě s úžasným tělovým sprejem od Victoria's Secret, který voní tak božsky, že ho používám téměř denně. 


Následují moje druhé Melky, které jsem si objednala hned poté, co jsem obdržela balíček s mými prvními srdíčkovými kráskami. Prý se říká, že u jedněch nikdy nikdo nezůstane. Ha, jsem toho zářný příklad. Tyto černé s kytičkou jsou hrozně roztomilé a dokonce se zalíbily i mojí sestře. Pozor! To je co říct, protože o těch srdíčkových zrovna hezky nemluví. 


Kromě Mel balerínek mám nové další dva páry bot. Zlaté sandálky jsem si pořídila ve slevách v F&F a hadí espadrillky mám z H&M.



V F&F jsem mimo jiné objevila i tento dokonalý hrníček s květy, který ladí i s mou novou květinkovou čelenkou z House. 



V knihkupectví jsem narazila na knížku Girl Online od mé oblíbené Zoe Sugg a přítel mi ji bez rozmyslu hnedka koupil, ať mám co číst (nebo klidně si to můžete vyložit jako já- ať pořád nežvaním a neotravuji ho:D). Knížku jsem zhltla během jednoho dne. Docela fofr, co? Jsem se tak začetla, že jsem chtěla co nejdříve vědět, jak celý románek skončí. Samozřejmě je to knížka spíše pro mladší slečny a teenagery, ale to mě rozhodně neodradilo od toho, abych si ji přečetla. Náhodou se mi moc líbila, i když jsem předpokládala hektický konec s nějakou zápletkou a dramatem a ne takový šťastný a romantický konec. Ale už mlčím, ať vám ještě náhodou něco neprozradím, kdybyste si ji chtěly taky přečíst.

Novinkou jsou i sluneční brýle, které jsem sehnala za úplný pakatel v House a jsou tak trošku retro.


Na eshopu H&M jsem využila slev na plavky a objednala si proužkovaný vršek od plavek, který je prostě božský! Oblečený vypadá opravdu nádherně. 


Od Schwarzkopf mi přišel balíček plný novinek, které krásně voní. Už se těším na testování!


Radost mi dělá i vůně La Vie Est Belle od Lancome, kterou jsem (pokud si dobře vzpomínáte) měla na svém wishlistu ještě před Vánocemi. Teď už ji mám nějakou dobu doma a jsem spokojená. 


Delší dobu mám doma i nejúžasnější misku s perlami, kterou jsem si dovezla z Uherského Hradiště. Když jsem ji kupovala, absolutně jsem neměla páru o tom, co do ní dám a jak ji využiji. Jenže mě očarovala natolik, že jsem bez ní nedokázala z toho malého krámku odejít. Nakonec je problém vyřešen a slouží jako ,,ubytování" pro mé rtěnky od Barry M. a Babylips od Maybelline.


Od svého přítele jsem dostala roztomilý hrníček se sovičkami a v Rossmannovi jsem ulovila lak od Astor ve sladce růžovém odstínu 205 Blooming Cherry Tree


A na závěr jeden z důvodů, proč miluji léto a proč už se neskutečně moc těším na srpen- ať žijí festivaly! Po 2 letech se znovu zúčastním festivalu Moravské hrady.cz v Hradci nad Moravicí, kde budou Chinaski jako hlavní číslo celého fesťáku. Jupí! I když bych se vůbec nezlobila, kdyby tam byl znovu i Kryštof.


To bude pro dnešek vše, doufám, že se vám článek líbil a něco vás z něj zaujalo.


Mějte se krásně,

vaše A.


PS: Děkuji všem za krásné komentáře k mému poslednímu outfitovému postu, moc si jich vážím!

15 komentářů:

  1. Budem sa tešiť na Tvoj krásny dovolenkový outfit, s ktorým sa môžeš zúčastniť v mojej súťaži. Si srdečne vítaná! :-) Všetko nájdeš u mňa na blogu v článku SÚŤAŽ SO ZONEROM. Držím palce!
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím ti to těšení na prázdniny, sice už mám taky po zkouškách, ale práce mi zabere tolik času, že to na velké cestování moc nevidím. Ale doufám, že to nebude tak hrozný, jen to prostě nebude jako loni, kdy jsem z celých prázdnin strávila doma jen asi týden a zbytek času byla někde pryč. :)
    Jinak se mi moc líbí botky z F&F. A taky asi budu muset zajet do Houseu, když vidím jaké poklady mají :)
    A jsem zvědavá, co budeš říkat na ten sprcháč od Fa, dneska jsem na něj koukala v DM a musím říct, že nádherně voní. Nemít doma asi pět jiných sprcháčů, hned bych ho brala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to jsou ale krásné úlovky :) Taky si chci koupit nějaké nové letní boty

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš, ty plavky jsou prostě božíííí!!! Úplně úžasné, taky je chci :D ... na tu knížku jsme se taky dívala a taky přemýšlím, jestli si ji mám koupit :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Já tyhle roztomilé posty zbožňuju, asi proto, že jsem na tyhle drobnosti taky neskutečně ujetá, ale co je hlavní - dělají obrovskou radost! MEL baleríny se mi líbí, asi více ty srdíčkové než tyto, každopádně se vůbec nedivím, že jsi jim propadla <3 Měj se, kočinko :-*

    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, ty si teda umíš udělat radost! Pořídila jsi si krásné kousky! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ten hrnicek s kvitecky je uzasny, stejne jako celenka s kvitky! Ja si poridila ted jednu s gumickou a malymi kvety. Jinak vrchni dil plavek je uchvatny a dost se mi libi i tvar retro bryli. Ta kosmeticka tasticka je fajn, ale asi tomu moc nerozumim, protoze me tolik neuchvatila. Zato espadrillky s hadim vzorem jsem naprosto uzasne <3

    OdpovědětVymazat
  8. Jee anet , ty pruhovane plavecky mam taky ;) objednala jsem si je jeste v ruzove , hrozne mne zaujalo to krasne zdobeni a hlavne velmi hezky sedi . My odletame v sobotu na Krétu , juli uz se tak moc tesi , ze uz je 14 dni zbalená :D magda

    OdpovědětVymazat
  9. Ta květinová čelenka je boží <3

    OdpovědětVymazat
  10. Pretty! This has been an extremely wonderful article.
    Many thanks for providing these details.

    My homepage :: Buy Instagram Followers

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé super věci!! Květinová čelenka a plavky se mi líbí nejvíce!! Já jedu na dovolenou za dva týdny na Lago di Garda, neuvěřitelně se těším, bude to menší Road Trip..:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tasticku od Ted Baker mam taky :) mam ji z lonskeho leta, kupovala jsem ji v Anglii :) je cerna s ruzovou masli, tu pouzivam na kosmetiku, kterou mam doma.. A pak mam jeste ve stejnem barevnem provedeni obal na iPad a vypada to super :) ta tovje je taky moc hezka :) a jeste se mi hodne libi sandalky z FF a dokonce i ty balerinky od Mel, ackoliv se mi normalne snad nikdy nelibi, tak tyhle jsou super :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné novinky, líbí se mi úplně všechno a kosmetické taštičky této značky rozhodně prozkoumám, ta tvá je úplně božská!!! Asi jsem se zamilovala :)

    O vlasy se mi stará... SEBAMED

    OdpovědětVymazat
  14. jéé, to jsou ale krásné novinky <3 vůbec se nedivím, že ses při psaní článku usmívala, já mít tyhle poklady doma, také mám věčně úsměv na rtech :D kosmetickou taštičku Ti ze srdce závidím a ten vrchní díl od plavek? je dokonalý! a navíc jako dělaný na Tebe! :)) <3

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)