neděle 26. července 2015

(OOTD) NEW YORK GIRL


Ahojte! Opravdu jsem psala poslední post 9. července? Já jsem tak příšerná blogerka!! Jenom to klidně řekněte, protože jsem si toho plně vědoma a propadám se hanbou. Nechci ale neustále dokola omílat, že nemám čas, protože ho opravdu nemám, ale spíše bych se chtěla soustředit na články, které mám připravené a snažit se je co nejdříve publikovat, abych vás, mé milované čtenáře, pořád neochuzovala o nové posty. Achjo! Ve zkratce bych vám ale pověděla, co jsem dělala celou tu dobu, kdy jsem nepřispívala na blog. Poslední dva týdny jsem měla opravdu řádně nabité.

Kromě brigády jsem stihla oslavit kulaté narozeniny rodičů svého přítele, stihla jsem oslavit i své narozeniny, díky kterým jsem uspořádala velkou narozeninovou tématickou párty a které slavím ještě dodnes (znáte to- jednou s rodinou, jednou s kamarádkami, jednou s přítelem, jednou s dalšími přáteli...haha), a taky jsem se včerejší den zúčastnila celodenního fotbalového turnaje, po kterém jsem trávila večer se svými přáteli a užívala si klidu a pohody. Řeknu vám, že jsem si poslední 3 víkendy užila, jak nejvíce to šlo a vůbec bych se nezlobila, kdybych si mohla alespoň jeden z nich zase zopakovat. Není totiž nad dny, kdy je máte celé pro sebe a máte po boku svou nejbáječnější rodinu, přítele a spoustu vašich přátel, kteří vás mají rádi a jsou pro každou srandu <3




Když bych měla napsat pár slov k mému outfitu, kterým vás dneska vítám u dalšího postu, tak by to bylo asi jen to, že je to jeden z těch mých ,,free" outfitů, ve kterých se cítím sama sebou, odvázaně, spokojeně a pohodlně. Top s nápisem New York Girl jsem si pořídila ve slevách v F&F za pár kaček, sandálky jsem vám ukazovala v posledním new in postu a šortky s kabelkou jsem si objednala z e-shopů. Kabelka se stala mým miláčkem, je sice menší, ale zato se hodí téměř ke všemu a navíc je hrozně roztomilá.










top a sandálky F&F
šortky H&M
kabelka Mango
klobouk Reserved
náhrdelník FRS
brýle House


Co říkáte na tento outfit


Mějte se co nejlépe, snad se vám zase brzy ozvu!


Vaše A.

19 komentářů:

  1. Anet, Tobě to sluší den ode dne víc. Moc se mi líbí tenhle pohodový styl, protože v těch vedrech se ani nic jiného nosit nedá. Šortky jsou báječné, moc se mi líbí, protože mají ideální délku, nejsou ani dlouhé, ani z nich neleze zadek, prostě super. A na další outfity se těším, protože jsou stále lepší a lepší!
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeeeeee, ty jsi takový poklad!

      Tvůj komentář mi vykouzlil úsměv na tváři, mockrát Ti děkuji!!!

      Vymazat
  2. Je vidět, že si prázdniny užíváš naplno! :) Outfit ti moc sluší :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. CUTE SHORT
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Pohodlny a pekny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý outfit :) Zrovna tento náhrdelník mají teď ve slevách v NY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)

      Faaakt? Já ho tedy nemám z NY, ale nový by se mi hodil, takže díky za tip :D

      Vymazat
  6. Anet, ty máš ty vlasy snad ještě delší a delší :)
    Sluší ti to.

    Shoesmaniac

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rostou jako hrom, Luci :D Už je ale musím zkrátit.

      Děkuji moc!

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Mně taky. Jsem do ní regulérní blázen :D <3

      Vymazat
  8. Skvělý look! Klobouk je boží, přesně takový mám na svém wishlistu!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)