čtvrtek 9. července 2015

OPS!OBJECTS BRACELET


Krásný večer! Prázdniny a letní dny jsou v plném proudu a já jsem v jednom kole. Začala jsem chodit na brigádu, která má dvanáctihodinové směny, takže jsem ráda, že se ve svém volnu pořádně prospím, odpočinu si (nejlépe venku) a nasbírám síly na další dny. Ale tohle všechno mi za to stojí, protože mě brigáda baví a ráda si vydělávám nějaké penízky. Dnes bych vám ráda pověděla něco málo o mém kouzelném OPS!Objects náramku, který jsem prostě a jednoduše musela mít, a to samozřejmě v mé nejoblíbenější pudrově růžové barvičce! Celá já! Myslím, že už jste si za dobu mého blogování všimli, že s pudrovými barvami tvořím nerozlučnou dvojku a pravděpodobně se mě to bude držet ještě nějakou tu dobu.

Jakmile mi tento krasavec z kolekce OPS!MATELASSÉ CRYSTAL přistál doma, krásně zabalený i s certifikátem pravosti, nemohla jsem se nabažit jeho designu a příjemně se linoucí vůně. Určitě o tomto náramku neslyšíte poprvé a ani ho poprvé nevidíte. Musím ale poznamenat, že tato italská značka OPS!Objects se zrodila už v roce 2010 a udivuje mě (i když by nemělo, protože u nás je to klasika), že se na český trh dostala tak pozdě. Nicméně, buďme rádi, že ji tu přeci jen máme, protože by byla opravdu velká škoda, kdybychom ji na ulicích nevídali, ať už v podobě designových náramků, hodinek, náhrdelníků nebo i krytů na mobil.



Kromě toho, že je náramek opravdu roztomilý a voňavý, se mi líbí i fakt, že je antialergenní, placička s označením OPS! je ocelová a elementy jsou Swarovski. 


Musím poznamenat, že jsem nadšená i z jejich limitovaných edic, které podporují neziskové organizace, jako např. boj proti anorexii nebo proti násilí na ženách. V dnešním světě se s těmito problémy potýká spousta žen a je dobré se o nich zmiňovat, aby se jim předcházelo. Proto mě zahřálo u srdíčka, když jsem se dozvěděla, že i OPS!Objects tyto organizace podporuje. Za to má u mě obrovské plus! A věřím, že nejen u mě.



Jaký názor máte vy na šperky této italské značky?

Líbí se vám?


Já osobně mám z náramku obrovskou radost a už ho vidím hned k několika outfitům, ke kterým se bude hodit a vynikne jako perfektní doplněk. Brzy se o tom sami přesvědčíte :)


Mějte se krásně,

vaše A.

14 komentářů:

  1. Tak tato mánie mě dokonale minule, moc si nedokážu samu sebe představit, s čím bych náramek kombinovala ;)
    Ale stejně jako ty chodím na brigádu, kde drtivou většinu času dělám dvanáctky, takže ve dnech "volna" jsem ráda, že padnu do postele a nic nemusím :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Popravdě vidím tento náramek (řetěz) prvně a nějak mi asi jeho kouzlo uniká. Vůbec se mi nelíbí a nedokážu si představit, že bych něco takového nosila. Ale proti gustu....

    R. - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí hrozně moc :) Pořád po něm pokukuji a láká mě si jej pořídit, ale jako dárek bych jej dostala radši. Třeba zrovna k mým nedělním narozeninám :)

    Zaměřeno na: Kosmetika MOJE ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem o tomto náramku neslyšela a bohužel to není můj styl.. Jsem ale zvědavá na to, jak ho zkombinuješ :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se tyhle náramky upřímně vubec nelíbí, připomíná mi to "éčka" ze kterých jsem si dělala narámky když jsem byla uplně mála:D

    OdpovědětVymazat
  6. mně přijde až moc masívní :/ ale barvu jsi vybrala krásnou.

    denim

    OdpovědětVymazat
  7. To vůbec neznám! :O Ale začíná mi přicházet na chuť, asi kvůli té barvě :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Za mňa tiež skôr nie:( Celkovo mi prekážajú veci, ktoré nosia "všetci"... No som si istá, že ty ho už čoskoro s niečím pekne skombinuješ:)) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  9. Tento náramek mi přijde jako jedna z nejdivnějších věcí, která teď velí světě módy. Spíše než náramek, mi připomíná obojek pro psa. Takže za mě rozhodně ne.
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  10. beautiful photo!
    Would you like to follow each other on GFC? let me know
    kisses
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Tento náramek je velice zvláštní, ale líbí se mi. Já o něm slyším poprvé a celkem se mi zalíbil. Nevypadají špatně, ale musí se dobře zkombinovat :)
    mojekrutovlada.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nemůžu si pomoct, ale hrozně mi připomíná céčka :D
    B.

    OdpovědětVymazat
  13. Je opravdu krásný:) a to že je nějaký náramek voňavý slyším poprvé, takže to může být zajímavé:)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se tedy noc líbí, mám stejný typ belžový, k němu stejný kryt na mobil a teďmi dojde ještě černý. Růžový bych také chtěla. Masivní jsou ty mince, srdíčka jsou akorát. Kombinuje se dobře, jde mi k pandoře, obracelet náramkům i k hodinkám MK. A dobře ladí k mým obag a meliskám ;) vypadá luxusně :) Niki

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)