čtvrtek 27. srpna 2015

NEW PINK HANDBAG & LACE VEST


Než se pustím do pokračování z našeho výletování po Praze, ráda bych vám představila moje dva (respektive tři, když započítám i šortky) nové kousky, ze kterých mám druhé (vlastně letos ještě první) Vánoce. Prvním kouskem je krajková vesta s třásněmi, která na mě rozhodně čekala. Musím se přiznat, že od té doby, co mi přišla výplata z brigády, chodím o desetiminutových pauzách jenom po obchodech a zkouším věci, které bych si případně odnesla. A s takovou vážně lautr nic neušetřím, sakriš! U této vestičky tomu nebylo jinak. Šla jsem si tak na pauzu, s peněženkou v ruce, a aniž bych o tom předtím uvažovala, hned jsem zabočila do Tally Weijl. A co se tam na mě už z dálky mezi spoustou ostatního zlevněného oblečení smálo? No přeci tato vesta, ve slevě za parádní cenu a ke všemu v mé velikosti!!!

Nevím, jak byste to nazvali vy, ale pro mě je opravdu osudová. No dobře, možná přeháním, ale takový kousek jsem sháněla delší dobu, jenže dát 800,- a více za takový kus hadru, jak by řekla moje mamka? Proto jsem ráda, že už ji konečně mám za mnohem příznivější cenu a teď už ji nikdy nepustím.



Druhým kouskem je starorůžová crossbody kabelka, na kterou jsem narazila hádejte kde? Tam, kde bych to vůbec nečekala, a to v Deichmannu. Byl to ten nejspontánnější nákup v dějinách mých nákupů a společně s hnědou kráskou z Manga ji nominuji na nejlepší kabelku roku 2015. Až tolik se mi líbí!





 Jo a ještě jsem si zamilovala tyto podlouhlé, většinou trojité řetízky <3

Jak se tyto kousky zamlouvají vám?




vesta a řetízek Tally Weijl
košile H&M
šortky Stradivarius
kabelka Deichmann
hodinky Michael Kors


Mějte krásný den!

Vaše A.

12 komentářů:

  1. tady ty vrstvene dlouhe retizky se mi taky libi , spolu s kabelkou :)) v tally weijl jsem snad nikdy nenakupovala, tak se tam asi nekdy podovam, az budu mit cestu kolem :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka je nádherná! :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelka úžasná, i ten přehoz! Jemné, ženské a trošku nevinné =) Mé gusto!

    OdpovědětVymazat
  4. Vrstvené náhrdelníky se mi taky líbí :) pěkná kabelka

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám z deichmannu viac kabeliek a za tú cenu som max spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozkošná kabelka<3 a ten pletený přehoz je moc hezký:))

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kabelka je bezva. A řetízky taky. Celkově ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Podobnou vestu mám z Primarku a je vážně super, krásně obzvláštní outfit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám děkuji za vaše komentáře, zlatíčka:*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)