čtvrtek 6. srpna 2015

KHAKI & LEOPARD


Ahojte všichni :) Jak jste se poslední dny měli? Já jsem měla celý víkend pracovní a následující volné dny jsem si vychutnávala naplno.Tak naplno, až jsem doma skončila se silným úpalem a spáleninami- především se spálenou hlavou, protože jsem já koza! neměla žádnou pokrývku hlavy. Strávila jsem celý den na bazénu, kde slunce svítilo o sto šest a bylo nesnesitelné vedro, takže se není čemu divit. A to jsem se, prosím, mazala! U vody vám ale přijde, že je vše OK, žádné spálení ani nepociťujete, ale najednou, když se jdete převléct, zjistíte, jak na tom ve skutečnosti jste- ovšem POZDĚ! A nejhorší na tom všem bylo, že jsem musela do práce, kde jsem trpěla jako skunk. To bych opravdu nikomu nepřála. Dnes jen polehávám a mými nejlepšími kamarády jsou momentálně Panthenol, paralen a studený obklad na čele. Doufám, že budu brzy ready.


Ale konec fňukání! Mám pro vás outfit, který jsme fotily se sestrou už minulý týden, když jsem se večer vracela od svého přítele. Stále bylo teplo, ale sluníčko už pomalu zapadalo. Rozhodly jsme se tentokrát nafotit pár fotek u nepoužívané koleje na vlakovém nádraží, ale nakonec to nebyl tak dobrý nápad, jak jsem předpokládala, protože pohozené odpadky a různé papíry nejsou zrovna fotogenické. Nu, nevadí. Nějaké fotky vznikly a zalíbily se mi, tak by byla škoda, kdybych vám je neukázala. Na sobě jsem měla košilové šaty v khaki barvičce, které jsem ulovila ve slevách v F&F, společně i se zlatými páskovými sandálky. 








šaty a sandálky F&F
psaníčko Gate
brýle House
řetízek H&M
hodinky Michael Kors


Mějte se krásně!

Vaše A.

13 komentářů:

  1. Moc hezké šatičky. Líbí se mi zvolené doplňky, krásně celý outfit oživily :)

    Radu - L´Oréal Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Hnědo-zlaté doplňky jsem volila záměrně, ke khaki barvě se mi zamlouvají nejlépe :)

      Vymazat
  2. Ty šaty jsou super. Takové by se mi také líbily. S kabelkou a sandálky je to dokonalý outfit. Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou především hrozně pohodlné :)

      Moc Ti děkuji, Martinko!

      Vymazat
  3. Saticky se mi libi moc, ta barva hlavne! A moc me zaujala rtenka !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě by slušely :*

      Rtěnka je moje oblíbená od Barry M. :)

      Vymazat
  4. Jeej super outfit, krásne si to všetko spolu skombinovala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vau, tak tento outfit je jeden z najkrajších, aké som tento týždeň videla - presne podľa môjho vkusu:) To spálenie ma mrzí, veľmi dobre to poznám, pred pár rokmi som sa aj ja zosekala tak, že mi až tvár opuchla a skončila som na pohotovosti... Drž sa, nech si rýchlo fit:* **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný outfit. Soucítím s tebou s tím úpalem, u moře jsem blbla ve vodě a měla jsem šíleně spálenou hlavu a červený dekolt, až to svědilo i tři dny - přitom jsem se mazala krémem s faktorem 50... Ať je lépe :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš strašně krásné hustý vlasy, ale v těch vedrech to možná i musí být prokletí né?:):D

    OdpovědětVymazat
  8. krásný a na to, že to je focené až večer, tak vypadáš neskutečně svěže ;)

    red
    Hot diamonds

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)