středa 12. srpna 2015

MY FAVOURITE COMBO


Krásné ráno všem! Jen v rychlosti hlásím, že jsem zpátky z Prahy a 3 dny, které jsem v ní strávila, jsem si opravdu užila. Navštívili jsme spoustu míst tak, jak jsme si naplánovali a na nic jsme nezapomněli. Fotek mám habaděj, takže se těším na víkend, až si všechny projdu a přichystám pro vás nějaký článek. Teď bych měla v rychlosti ,,vyházet" pár věcí z kufru a následně hned další nabalit, protože kolem 13:00 už vyrážíme směr Dinotice, kde nás s přítelem čeká třídenní wellness pobyt- rozumějme samé hýčkání, odpočinek a hlavně bazén! Jak já už se těším!!! Po třech dnech v Praze, kdy jsme byli ustavičně na sluníčku a bazén jsme neviděli ani z rychlíku, se nemůžeme dočkat, až se ochladíme a užijeme si koupání.

Fotky outfitu, které jsem si pro vás dneska přichystala, jsme fotili v pondělí, když jsme se procházeli Letenským parkem. Dlouho jsem rozmýšlela, co si vzít na sebe, až nakonec zvítězila moje snad nejoblíbenější krajková kombinace. Bílý krajkový korzetový top jsem si koupila za účelem námořnické párty, protože tvořil jednu část mého dress-codu, a zamilovala jsem se do něj natolik, že aktuálně patří mezi moje TOP kousky. To samé vnímám i u khaki šortek, které sice malinko vypadají jako šortky na spaní, ale já je miluji! Jsou volné, pohodlné, příjemné na těle a podle mě vypadají stylově.

Co myslíte vy?













top Tally weijl
šortky a náhrdelník H&M
kabelka Mango
sandálky F&F
brýle House
hodinky Michael Kors



Mějte se krásně!

Vaše A.

11 komentářů:

  1. To je úplně famóznééééé :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká kombinace, muselo v tom být příjemně :)

    Radu - L´Oréal Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Ten top je úžasný! Přesně takový scháním i já :)

    OdpovědětVymazat
  4. konečně něco co podtrhne a zvýrazní tvoji hezkou hubenou a ženskou postavu! tohle se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Sluší ti to :)
    xxSab | http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Biela s khaki je jednou z mojich obľúbených farebných kombinácií a mám rada aj krajkované veci ...pristane ti to:) DAY BY DAY

    OdpovědětVymazat
  7. Great looking outfit!! Love those shorts!! You look amazing!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. TOP outfit, Anet! Nádhera, až mi spadla brada, jaký jsi hubeňour <3.
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný outfit, Anetko. Moc ti to sluší a ty hodinky jsou naprosto luxusní, taky bych je chtěla :)))

    OdpovědětVymazat
  10. bohovská kombinácia toto, som rada že som natrafila na tvoj blog :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)