sobota 8. srpna 2015

RANDOM: MY BIRTHDAY PRESENTS


Krásné sobotní dopoledne! Když jsem si tak včera projížděla alba v notebooku a přemýšlela nad tím, o čem by měl být další příspěvek na blogu, vzpomněla jsem si, že jsem vám ještě ani neukázala fotky z mých narozenin- respektive fotky některých dárečků a květin, kterými jsem byla obdarována. Samozřejmě to není o žádném chlubení, i když to tak může vypadat, ale spíše o tom, že chci, abyste mou radost sdíleli společně se mnou, anebo měli případně tipy na dárky, kterými můžete potěšit své blízké právě v jejich narozeninový den :)

Já jsem byla letos ohromně překvapená a šťastná!


V okamžik, kdy jsem dostala dáreček od svého přítele, se mi splnil jeden z mých největších snů a já se rozplakala. Dojetím, nadšením, radostí..... Přítel mě objal, utřel mi slzy a já si vychutnávala ten šťastný moment.


Po otevření ručně popsané krabičky, na které si nechal přítel záležet, na mě vykoukla druhá krabička a já už věděla, co mě v ní čeká. Ano! Ty nejkrásnější hodinky Michael Kors <3 Kromě toho mě velice zahřálo u srdíčka, že je přítel vybíral sám a trefil se mi do vkusu, ač to bývá někdy problém. Stala ze mě ta nejšťastnější holka pod sluncem a za to vděčím právě jemu- děkuji, miláčku! 




Jenže to by nebyl můj přítel, kdyby mě nepřekvapil ještě něčím dalším. Po mé dvanáctihodinové směně mě čekal, vzal mě na večeři, dal mi snad tu nejkrásnější kytici růží, jakou jsem kdy v životě dostala, a k ní? Dort! Chápete to? Dort od přítele? Vždy jsem byla zvyklá dostávat dorty jen od své rodiny, proto mě ani ve snu nenapadlo, že bych ho někdy mohla dostat i od přítele. Nešlo však o ledajaký dort. Šlo o kabelku Michael Kors, která byla navíc pruhovaná a dokonale námořnická. Tak námořnická, jako byla moje narozeninová párty. Kdo by se do ní nezamiloval?




Další úžasnou květinu, dobroty a obálku s penězi jsem dostala od své rodiny. Ta ví, jak na mě. A hádejte, co jsem si za penízky objednala? Zatím vám to nebudu prozrazovat, ale brzy se dočkáte odpovědi.


Jeden z mých dalších snů mi splnily mé nejdražší kamarádky, když mi darovaly rtěnku od Yves Saint Laurent v mém vysněném růžovém odstínu 7. Pokud si dobře vzpomínáte, měla jsem ji ve svém vánočním wishlistu, ale bohužel mi ji Ježíšek nenadělil. Což vlastně nevadilo, protože mi nadělil spoustu jiných krásných dárečků, které jsem si nezasloužila ani omylem. A ani omylem jsem nečekala, že ji dostanu o půl roku později na své narozeniny.



A nejen ji! V dárkové taštičce na mě ještě čekal řetízek s perličkou a taštička s kokosovým tělovým mlékem, sprchovým gelem a houbičkou na koupání ze Sephory. Ach!



Zbylé dárečky jsem dostala od svých přátel přímo na narozeninové oslavě, ač měli přísně zakázáno něco kupovat. Nedali si říct a dovezli mi spoustu výborného vína, milované Malibu i s ananasem, bonboniéry, hru Hříšnou Jengu, orchidej, svíčku Village Candle, aj.

Vším mi udělali obrovskou radost a já jim děkuji!!!





Tyto narozeniny byly naprosto skvělé! Možná i díky tomu, že jsem je slavila snad nejdéle ze všech, což mi vůbec, ale vůbec nevadilo! Budu na ně dlouho vzpomínat a budu nést v srdci každý okamžik z nich! <3


A co vy? Jak slavíte vaše narozeniny? 



Mějte se krásně a užívejte si víkend!

Já trávím dnešní den v práci, ale už od zítřka mi začíná týdenní volno a s ním spojené 3 dny v Praze a 3 dny na wellness pobytu. Už se taaaaaaaaaaak těším!!! A vy se můžete těšit na nové příspěvky :)


Vaše A.

8 komentářů:

  1. Téda takové nádherné dárečky! U nás se narozeniny bohužel vůbec neslaví a dárky se také nedavají, jen nějaká stovka do obálky.. Takže závidím, tohle musí být hrozně milé a hezké. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala jsi nádherné věci! Ten dort je úžasný :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to ti přeju jenom všechno nejlepší a hodně štěstí a ať vám to s přítelem vydrží:)
    A moc krásné dárečky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi sa mi páčia také kytice ako si dostala s tými žltými kvietkami - pripomínajú mi jar, sú také svieže:) Dostala si kopu pekných darčekov, aké by potešili asi každú ženu, preto sa vôbec nečudujem, že z nich máš radosť a chcela si sa o ňu s nami podeliť. Je super, že máš narodeniny cez leto, mne je občas ľúto, že som februárová a môžem oslavovať akurát tak zavretá niekde v teple medzi štyrmi stenami...:) Pekný príspevok:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné dárečky a dodatečně gratuluji :) :-*

    http://janeandherworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem dostala Malibu, měla jsem ho poprvé a je to výborný pití :). Dostala jsi krásné dárky

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné kytičky a dárky jsi dostala!:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)