středa 26. srpna 2015

LOVELY PRAGUE / PART I.


Ahojte! Jak už víte, tak jsem se před 2 týdny vrátila z Prahy a teprve až teď jsem se dostala k tomu, abych napsala článek a zároveň upravila všechny fotky. A že jich zase je... Články rozdělím do dvou, protože jeden by díky množství fotek nenabíral konce, tak se tedy pusťme do toho prvního. Čím ale začít? Do Prahy jsem vyrážela na 3 dny, a to společně se svým přítelem. Jako pokaždé jsme byli ubytovaní u jeho bráchy a přítelkyně, a tak jsme náš první den zahájili všichni pospolu. Vyrazili jsme se podívat do centra, cestou jsme si dali božskou absinthovou zmrzlinu a podívali se k Náplavce, kde jsme si objednali Aperol Spritz a užívali si krásného počasí.








Podívali jsme se i do Žlutých lázní, kde byla ještě v 19:00 hlava na hlavě, což není nic pro mě, proto jsme se tam zdrželi velmi krátkou dobu a večer zakončili v mém oblíbeném Yam Yam.


Vyzkoušeli jsme jejich zbrusu nové letní ovocné limonády Blue Sage, Yellow Light a All C (nejlepší byla stejně ananasovokokosová! neboli Yellow Light) a pochutnali si na výborném jídle. Já jsem měla docela velké dilema a nemohla si ani za boha vybrat to pravé ořechové, nakonec jsem si dala It's red a udělala jsem dobře.



Navštěvujete Yam Yam? Co vám tam chutná nejvíce? 




Druhý den jsme vstávali poměrně brzy, protože jsme si naplánovali dlouhou procházku Letenským parkem až k Pražskému hradu a katedrále sv. Víta.








Nakonec jsme se v těch největších tropech vyšplhali až na Petřín (věřte mi, že tuto cestu byste se mnou absolvovat nechtěli!), dali si pivo a hned po něm jsme zavítali do zrcadlového bludiště, ve kterém už většina z vás určitě byla.





V bludišti jsme se smáli jako blázni, udělali spoustu fotek, spokojení odešli k lanovce a tramtadádá- konečně jsme si udělali pauzu na oběd. Zašli jsme si na meníčko do naší oblíbené pizzerie Giovanni, kde na nás v nabídce čekaly milované gnocchi a k nim jsme si objednali okurkovou a citrónovou limonádu- mňam! Jako předkrm jsme ještě navíc dostali výborný bílý chléb s bylinkovou pomazánkou a parmazánem. Delikatesa.





Po obědě byl plán jasný, ale o tom vám napíšu zase příště.


Snad se vám dnešní článek líbil. Po delší době je to zase něco jiného, tak věřím, že ano a že mi třeba napíšete i vaše oblíbená místa v Praze.


Mějte se krásně!

Vaše A.

11 komentářů:

  1. Krásné..♥ Prahu jste si museli užívat, protože to jinak ani nejde :) Plánovala jsem si, že se do Prahy o prázdninách také podívám, ale vzhledem k tomu, že jsem navštívila spoustu jiných míst, tak se Praha nevešla do programu. Snad to zvládnu ještě do konce září. Jinak v Praze jsem byla také s přítelem asi na 4 dny a bylo to báječné! Líbilo se mi, že jsme nikam nemuseli spěchat, v klidu jsem navštívila obchody, prošli jsme si všechny památky, večer na hotelu jsme si užívali privátní wellness - hodně ráda na to vzpomínám :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, takhle krásně jsem si Prahu nikdy neprošla a to tam tři roky studuji. Hold nikdy nebyl pořádně buď čas, nebo nálada. Fotky jsou moc krásné, hlavně z parku se mi líbí nejvíce. Pobavila mě fotka zmrzky :D Vždy chci vyfotit zmrzku, ale přítel se do ní většinou pustí rychlostí blesku a tak je pak přesně olízaná, jak ta jedna na Tvé fotce =)) Což mi přijde roztomilé. Výlet jste si určitě užili a napapkali si bříška, mě velice zaujala Yam Yam restaurace, kterou neznám a určitě vypadá hodně zajímavě a někdy ji vyzkouším =)
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek a ještě krásnější fotky ♥ Úplně si dovedu představit, jak sis to musela užít, v dubnu jsme byli v Praze také na 2 noci, prošli jsme snad všechno a já si to taky úžasně užila. Praha je prostě kouzelná, doufám že se tam třeba ještě letos taky dostanu. Vy jste měli tu výhodu že jste spali u příbuzných viď? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anetko, máš nový foťák? Fotky jsou moc pěkné, opravdu se povedly. Hlavní je, že vyšlo suprové počasí, protože to ještě umocní skvělý zážitek z výletu :-*
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné fotky si nám dnes priniesla:) V Prahe som bola len raz, ale veľmi sa mi tam páčilo a tento Tvoj príspevok mi to všetko len pripomenul:) Teším sa na pokračovanie:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky! Já jsem pražačka každým coulem a nedám na Prahu dopustit!
    Do yam yam chodím celkem často, protože pracuji na Vyšehradě a tak si tam často chodíme na oběd. Nejradši mám It's yellow curry, udon nudle a pad thai. A taky polévku s kokosovým mlékem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je vidět, že jste si to užili, fotky jsou moc krásné a takových dobrot mňaaam :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  8. My jsme byli v Praze v březnu a chtěli také do zrcadel, ale když jsme viděli frontu, tak nás to rychle přešlo.. A tak snad někdy příště. Na snídani jsme navštívili The farm doporučuji! :)

    OdpovědětVymazat
  9. naozaj vidieť, že v Praze bylo blaze! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  10. Neee, neměla jsem tento článek vidět a číst na noc, teď se mi bude zdát jenom o jídle, snad nebudu slintat ze spaní :D Jinak super článek a hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný fotky!
    V Yam Yam jsem ještě nebyla, ale už to chválí tolik lidí, že tam asi budu muset zajít :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)