čtvrtek 10. září 2015

BABY BLUE NEOPRENE


Ahojte! Protože je načase, abychom začali ze svých šatníků vytahovat teplejší oblečení, které nás zahřeje, tak jsem se konečně dostala k tomu, abych vám nafotila můj nový neoprenový kabátek. Ten už jsem vám ukazovala v posledním new in postu, konkrétně tady, proto už víte, že je ze skvělého eshopu lulis.cz, který má tolik překrásných kousků, že bych ho nejraději celý vykoupila. Musím říct, že kabátek je opravdu kvalitní, z příjemného moderního materiálu, který je chladivý, ale zároveň zahřeje. Líbí se mi ve všech barevných variantách, které eshop nabízí, ale ani na moment nelituji, že jsem sáhla po této baby blue barvičce. Kabátek je rovného střihu, díky němuž je nositelný jak k lodičkám, kozačkám, tak i třeba k teniskám, které mám na sobě zrovna já. Využila jsem posledních letních slev na Botovu, kdy zároveň probíhala akce s poštovným zdarma a jsem z nich opravdu nadšená! Krajky (mé oblíbené!) mi na botách ještě chyběly. Jak se vám dnešní outfit líbí? 










kabát z lulis.cz
top a kalhoty H&M
kabelka Deichmann
tenisky Botovo
náušnice a náhrdelník Tally weijl
brýle Mohito
hodinky Michael Kors


Mějte se krásně, přeji hezký zbytek dne!

Vaše A.

20 komentářů:

  1. na stejnej kabatek jsem koukala uzz na blogu Domči, vypada uzasne! :) na baby blue bych si asi netroufla, protoze bych ji nemela k cemu nosit, ale pokukuju po tom bezovym :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, její post jsem taktéž viděla :) Nad béžovým jsem přemýšlela dlouhou dobu, ale jak už jsem psala, nakonec za mě rozhodla ségra a bylo to. V této barvě se cítím dobře, ale je mi jasné, že není pro každého.

      Vymazat
  2. To jsem netušila, že dělají i kabátky z tohoto materiálu :) Ale vypadá teda úžasně, i ta barvička :) Krásný outfit :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ne, dokud jsem neobjevila tento eshop a tento kabátek :D

      Děkuji moc!!

      Vymazat
  3. Ty botičky jsou super! Kabátek je moc hezký a prostě ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji :) Ty umíš vždycky potěšit!

      Vymazat
  4. Moc pěkný ouffit :-), nejvíce se mi líbí ta kabelka a těsně za ní ten krásný kabátek!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Že jo? Děkuji :) Taky se mi mooc líbí!

      Vymazat
  6. Ty si ako babika :) ak sa mozem spytat,uz si mala vyzehlene vlasy? By ma zaujimalo ake su dlhe,mali sme na skole kuceravu spoluziacku a ked raz dosla s rovnymi,nechapali sme kde sa vzala taka dlzka

    OdpovědětVymazat
  7. Super look, a hlavně nádherná rtěnka! Kabátek se mi líbí, a tahle baby blue ti sluší :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělej outfit :) Hodně se mi líbí tenisky
    Jsi kočka

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné :) Na ty krajkový boty moc nejsem, ale proti gustu...že? :) Jinak ten kabátek je super!!! :) A baby blue ti vážně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný elegantní outfit, moc ti to sluší Anetko! Jen ty tenisky bych k tomu nedávala, ale zbytek je slazený perfektně.

    OdpovědětVymazat
  11. Jakozto te moc nemusim, tak ti musim napsat ze vlasy mas za 1! Moc krasne a ( doufam) ze jsou tve vlastni a zadne fejky prodluzko- takovy haro se dnes jen tak uz nevidi..v dobach kdy kazda ma prodlouzeny i pomalu nohy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Vlasy prodloužené rozhodně nemám, jsou moje :) A děkuji za jejich pochvalu.

      Vymazat
  12. Jeee, kabatek mam hodne podobný z reserved :)) úplně stejná barva a střih , jen ma zapínání ;)) chtela jsem ho i v růžové , ale nebyl , koukám ze na tom e-shopu růžový je , tož tak to možná prubnu :) mas ho asi v S ku že?:) magda

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)