pátek 11. září 2015

COSMETIC NEWS


Krásný večer všem! Dnes pro vás nemám post outfitový, ale po delší době kosmetický. Během léta se mi totiž doma sešlo několik novinek, které bych vám ráda představila. Ne všechny jsem stihla vyzkoušet, právě proto jde jen o ukázku toho, co jsem si pořídila, ale u těch, které jsem už vyzkoušet stihla, se zmíním a podělím se s vámi o své zkušenosti a dojmy. Tak neztrácejme čas a pojďme honem na to.


NOVINKY Z DOUGLASU


Suchý šampon od BATISTE

Suché šampony na vlasy ovládly svět a abych náhodou nebyla pozadu, rozhodla jsem se vyzkoušet miniaturu všemi opěvovaného šamponu od Batiste. Byla jsem na tento růžový květinový zázrak velice zvědavá. I když jsem na něj slyšela samou chválu, nevěděla jsem, co udělá s mými kudrnatými vlasy a trošku jsem se obávala rozčesávání ,,nasucho". Vlastně toho, jestli vlasy rozčešu a nebudu vypadat jak baba ježibaba, haha. Naštěstí jsem se obávala zbytečně. Šampon je opravdu skvělý, o čemž vypovídá i fakt, že už ho mám téměř celý vystříkaný. Plánuji koupit klasickou velikost, protože vím, že ho využiji. Je báječným pomocníkem, když si zrovna nestíháte umýt vlasy, ale chcete, aby voněly a vypadaly zase k světu, takže za mě obrovské ANO!


Sprchový gel z řady I love....

Tento sprchový gel ve velkém balení 500 ml mě hned na první pohled zaujal svou krásnou růžovou barvičkou a především křičícím nápisem Pink Marshmallow. Zkrátka a jasně- rozhodl za mě nápis. Tak. Alespoň jsem to konečně na něco svedla, protože sprchové gely kupovat opravdu nepotřebuji, ale já si nedám říct. Když jsem ho fotila, byl nový, nepoužitý. Teď jsem se k němu konečně probojovala a těšila jsem se, až si s ním vychutnám sladkou koupel plnou marshmallow, protože voní božsky a ve sprše tím tuplem. Bohužel jsem ale zklamaná z jeho výdrže vůně na těle, protože ho po chvilce necítíte. Nebo alespoň já.


Gumičky Invisibobble

Možná si říkáte: ,,Proboha, ty sis je pořídila až teď?" Já vím, že jsou už dlouhou dobu populární a ve vlasech je nosí každá druhá žena, ale já na jejich koupi neustále zapomínala, až jsem si je pořídila teprve nedávno při návštěvě pražského Douglasu. Sáhla jsem automaticky po hnědých, aby se s mými vlasy moc nebily a jsem s nimi spokojená. Vlasy nenamáhají jako klasické gumičky a nebolí mě hlava po jejich sundání, což je fakt super- díky za ně!



NOVINKY od YVES ROCHER


Malinový sprchový gel s peelingem

Už jen ta voňavá malina mluví za vše! Tento sprchový gel bych nejraději snědla. Dostala jsem ho od tety k narozeninám, společně i se šamponem a jsem nadšená. Překrásně voní, vydrží vonět i po umytí a 100% přírodní zrnka ovoce, která obsahuje, čistí vaši pokožku a jsou opravdu příjemné na těle. Palec nahoru! 


Šampon pro zářivé vlasy

Narozeninovou novinkou je i tento zelenáč, který je s výtažkem z citrónu. A to fakt, že je. Už jen po jeho otevření a přičichnutí cítíte samý citrón. Zatím jsem ještě neměla příležitost, abych ho vyzkoušela, ale už se na něj chystám, tak doufám, že bude stát za to. Máte s ním některá z vás zkušenosti? 


NOVINKY Z MANUFAKTURY

Krém na ruce a balzám na rty


Kosmetické produkty z Manufaktury mám velmi ráda a myslím si, že nebudu jediná. Mají překrásné obaly, vůně a jejich kosmetika je opravdu kvalitní. Dětský krém Baby & Sensitive, neboli jemný výživný krém s ovesným výtažkem a bambuckým máslem, je jeden z mála krémů, který snesu na svých rukou. Mám je velice citlivé a teprve nedávno jsem zjistila, že budu mít na nějakou složku, kterou obsahují, pravděpodobně alergii. Zkrátka- čím méně parfémované krémy, tím je to pro mé ruce lepší. Druhou novinkou z Manufaktury, kterou jsem si pořídila, je balzám na rty s malinovým olejem a bambuckým máslem, který je po nánosu spíše lesk než balzám, ale skvěle hydratuje a voní. Jako všechno malinové.

AUSSIE- Ošetřující sprej na dlouhé vlasy


Na sprej od Aussie jsem narazila se svým přítelem, když jsme zrovna jen tak pokukovali po tom, co mají v DMku nového. Byl zrovna ve slevě, což akorát tak vybízelo k tomu, abych si ho koupila domů k otestování. Použila jsem ho prozatím třikrát, vždy po umytí vlasů, takže zatím nemohu posoudit, jak moc dobrý je, ale určitě se k němu vyjádřím ještě později. 

Kokosový sprchový gel od CIEN


Znáte značku Cien? Pokud ne, tak ji seženete v Lidlu za bezkonkurenční ceny a je fakt super. Na kokos já slyším, takže jsem se radovala jako malé dítě, když jsem si k pokladně nesla tento sprchový gel (500 ml) za božskou cenu 39.90,-. Když ho srovnám se sprchovým gelem z Douglasu, který obsahuje rovněž 500 ml, ale neseženete ho za pouhých 40,-, ale za 160,-, tak proč tedy kupovat tu dražší variantu, že ano. Roztomilý obal mají oba a kvalitou na tom budou taky hodně podobně. Co myslíte?

Krém na ruce Černá třešeň od Dermacolu


Takže za prvé- božský obal; za druhé- božská vůně; za třetí- božská hydratace! A dokonce mě po něm ani tolik nesvědí ruce, neotékají a nevyskakují mi červené flíčky. Jupí! Možná budu moci používat i tento, jen to s ním nesmím přehánět.

Šampon Intensive Repair od DOVE


Pro mě nejlepší objev letošního léta. Šampony od značky Dove jsem nikdy dříve nezkoušela a doteď nechápu proč. Koupě tohoto šamponu byla velmi spontánní, zkrátka jsem potřebovala nový šampon, jelikož mi došel oblíbenec od Macadamia Natural Oil a taktéž oblíbenec od Aussie. Zrovna jsme pobíhali po Tescu a nakupovali jídlo a alkohol na večerní grilovačku, když jsem zahlédla regál se šampony a už to bylo. Po umytí jsou mé vlasy krásně lesklé a oživené. Jsou jemné, ale zároveň neztrácejí na objemu. 

Tělový sprej Sugared Lilac&Praline od Victoria's Secret


Pokud mě už dobře znáte, víte, že kosmetika od Victoria's Secret je mou slabinou a miluji ji. Proto mi vůbec nevadí, že tyto tělové spreje nestíhám spotřebovat a mám jich hned několik. Jsou bezkonkurenční!

Kokosový sprchový gel a tělové mléko SEPHORA


Další z narozeninových dárků, o kterém se vám už psala. Do tohoto kosmetického new in postu ale patří, tak by byla škoda, kdybych těmto miniaturkám v krásném balení nevěnovala další fotku.


DEKORATIVNÍ KOSMETIKA

Bronzer od TOO FACED

Milk Chocolate Soleil

Nejlepší bronzer, jaký jsem kdy doposud vyzkoušela. Pro mě skvělá investice, protože za kvalitu se platí a tady se není o čem bavit. Má nádherný odstín a jeho čokoládová vůně schovaná v dokonalém zlatém obale je jen ,,malým" bonusem. 


Rtěnky MAC


Začnete jednou a pak chcete další a další a další.... MAC rtěnky jsou TOP! Kvalitou se nedají srovnávat ani s rtěnkami od Yves Saint Laurent. Sice záleží na tom, z jaké řady rtěnka je (já doporučuji Matte), protože ne všechny mají tak perfektní výdrž, ale kdybych mohla doporučit jen jednu luxusní značku rtěnek, byla by to právě značka MAC. Černé elegantní obaly, překrásné barvičky. Na rtech vám je ukážu v samostatném článku plném rtěnek, který plánuji. 

názvy odstínů- zleva: Snob (Satin), Full Fuchsia (Amplified), Please Me (Matte), Coral Bliss (Cremesheen)


Rtěnka DIOR


Aneb moje první rtěnka od Diora. Odstín je 333 NUDE.




Už jste měli možnost některou z mých kosmetických novinek vyzkoušet? Co vás zaujalo nejvíce?


Budu se těšit na vaše komentáře!

Vaše A.

15 komentářů:

  1. Páni, to je věcí. :D A všechny bych chtěla!
    Od MAC je perfektní snad všechno. Chystám se rozšířit sbírku. Po tom sprcháči I love bych taky sáhla kvůli obalu a barvě. :D No a ty gumičky, tak ty si taky už dlouho chci koupit a pořád se nemůžu rozhoupat. Teď jsi mě ale asi už definitivně k tomu přiměla, když jsi napsala, že po jejich sundání nebolí hlava. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nevím, jestli se koment nahrál nebo ne... raději napíšu znova... Miluju takovýhle haldy kosmtiky, přičichávání k jednotlivým produktům a tak... to je jako Vánoce. :) Chtěla jsem jen říct, že Yves Rocher je super značka a moc mi chybí... Mají nejlepš odličovače na obličej!

    Have a WONDERFUL weekend!
    With love,
    Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  3. tá tvoja kozmetika vždy vyzerá tak sladko a na zjedenie. Všetky tie fľaštičky a tubičky, no úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! Nevěděla bych, co očuchat a otestovat nejdříve :D :) Ty rtěnky vypadají báječně, přesně mé oblíbené odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Téda, kosmetika se samýma krásnýma obalama :) Třešňový krém na ruce (ta božská vůně) mám taky, byl to super dárek v Cosmopolitanu. Tento měsíc už jsem taky byla v Yves Rocher a koupila jsem si malinový sprchový gel, ale ne tento peelingový :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné novinky. Ten třešňový krém od Dermacolu mám taky a hned se stal mým oblíbencem. Málokdy se stane, že si zapomenu natřít ruce a před každým spánkem se těším, až mi provoní pokoj. Je moc příjemný.

    OdpovědětVymazat
  7. to je hodne veci :) ja si sprchovy gel od I love... kupovala ted nedavno taky, jeste jsem ho nemela cas vyzkouset ale tesim se na nej :) gumicky do vlasu jsem tam taky kupovala, mam je rada, akorat mam pocit, ze se hodne vytahaji a nevraci se nazpatek do tvaru jak byly predtim .. jinak rtenku od Mac bych chtela strasne vyzkouset, ale jsem balzamovej clovek, tak nevim jestli bych si na to zvykla, mit na rtech rtenku :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, takových věcí :) Ta rtěnka od Dioru je luxusní, boží obal :) Ten třešňový krém Dermacol musím vyzkoušet :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  9. Naprotsto skvělé věci! Manufakturu miluji a to samé platí o rtěnkách od MACU.

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, tak to sis toho nakoupila vážně hromadu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Od YR jsem zkusila obě věci, a ten sprcháč miluju, lepší neznám <3 Z Manufaktury jsem ještě nikdy nic neměla, budu to muset napravit :D Třešňový krém od Dermacolu je boží, přesně jak píšeš. Super věci sis pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  12. wow, krásné věci! Dětský krém Manufaktura mám taky moc ráda, je super na ruce i chodidla :)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý článek, Anet! Spoustu věcí neznám, takže jsi mě inspirovala k nákupům. Co jsem tady ve Vídni, tak utrácím spíše za oblečení, než kosmetiku (kromě Kiko a Catrice mini nákupů). Mám ale v plánu pořídit si Naked 3 a taky rozšířit MAC sbírku rtěnek. Ta Tvá od Diora mě docela zaujala, zajímala by mě její výdrž, protože jsem zkoušela podobnou, a vydržela mi ani ne dvě hodiny, což MAC nebo ta nová limitka od Kiko dá naprosto s přehledem. Ale super, mega inspirativní článek <3
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, krásné věcičky! Skvělý nákup si udělela! Ty rtěnky, fakt závist ,-) já na ně nemám ještě takovou odvahu.
    http://www.meetmylovelyworld.com

    OdpovědětVymazat
  15. wow brala by som vsetko uzasne veci!


    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnic, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)