úterý 1. září 2015

FLORAL TOP & DENIM SHORTS


Ahojte všichni! Jak trávíte letošní (snad opravdu poslední) letní den? Doufám, že někde u vody, s drinky a partou dobrých přátel, jako bych si to dneska přála já! Ale abych neseděla doma na zadku jako pecka a nemohla si pak následně vyčítat, že jsem poslední horký den strávila u notebooku v posteli, oblékla jsem se do plavek, vzala si telefon, sluchátka, svou ještě stále nepřečtenou knížku Sestrám by se milenci krást neměli a sedla si na zahradu, kde jsem se opalovala a knížku konečně dočetla- a že byla boží! Paprsky slunce mě příjemně hřály a až teď jsem si uvědomila, že dětem skončily prázdniny a mně co nevidět taky skončí. Zatraceně! Proč škola netrvá jen dva měsíce a prázdniny nejsou zbylých deset měsíců? Není mi zcela jasné, co bychom po celou tu dlouhou dobu volna dělali, ale rozhodně by se něco našlo, no ne?

Outfit, ve kterém dominuje květinový top s třásněmi, je focený nedávno, kdy panovalo stejně velké vedro, jako je tomu i dneska. Top jsem si zkoušela v Ostravě, společně i s těmito džínovými šortkami z fotek a moc se mi tato kombinace líbila.
Nakonec jsem ale oba kousky zařadila do stojanů na prodejnu a odešla s prázdnou.

Jak je tedy možné, že mám nakonec obojí?


Jednoduché jako facka. Po týdnu jsem ani jeden kousek nedokázala vypustit z hlavy, tak jsem si šortky objednala online z eshopu H&M a top jsem si snad o 2 týdny později koupila v Olomouci. 
A jsem za to ráda! Sice není vůbec stavěný do takových veder kvůli svému materiálu, ale je krásný a stylový. 








top a šortky H&M
kabelka Mango
brýle House
náhrdelník FRS
hodinky Michael Kors
sandálky F&F


Přeji všem krásný zbytek dne, ve čtvrtek se vám zase ozvu :)

Vaše A.

21 komentářů:

  1. Nádherný outfit! :o :)
    michaelasorelova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný outfit! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, násherný vlasy! Dohromady to opravdu vypadá dobře, byla by škoda nepořídit oba kousky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten top je fakt krásny :) A šortky vyzerajú super, ako keby boli dyi, čo sa mi na nich páči asi najviac :3
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba kousky mám hrozně ráda :) Jediné, co mě štve- mám je obří v pase.

      Vymazat
  5. Rozkošná kabelečka;) Moc hezký outfit:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů! ♥ Udělala jsi dobře, že jsi si nakonec kousky koupila, moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalý outfit :) a ten top je božský :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to na fotkách pristane :O :) a kabelka je božíí :)))
    Nominovala som ťa na Liebster award Tag, tak ak by si mala záujem môžeš si viac prečítať v článku:
    http://everydaywithlola.blogspot.cz/2015/08/moja-nominacia-na-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3

      Také děkuji za nominaci, na článek určitě kouknu :)

      Vymazat
  9. Moc hezký top :) Navíc ta rtěnka k tomu - kočka jsi :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)